In a golden cage 35

917 51 0
                                    

Pohled Kaitlyn

Nehnutě jsem ležela vedle Harryho a poslouchala svůj zrychlený tep.Další noční můra o tom,jak mi je nevěrný.Věděla jsem,že nespí.Vstala jsem a šla do koupelny.

Podívala jsem se do zrcadla.Vypadám děsně,musím se dát dohromady,než se rodiče vrátí.Opláchla jsem si obličej,zavřela oči a v tom se mi vybavily všechny chvíle prožité s Harrym.

„Kaitlyn,co tu děláš?"uslyšela jsem za sebou.S úlekem jsem otevřela oči a otočila se:„Vylekal jsi mě.Já jsem jenom nad něčím přemýšlela."Nečekala jsem na jeho odpověď,vzala si župan a šla na balkon.

Nadechla jsem se a šla pomalu k zábradlí.Hvězdy na nebi zářily a měsíc osvětloval altánek s jezírkem.Vybavil se mi moment,jak jsem tam Harryho přivedla.Nemohla jsem se dočkat,až mu budu patřit a teď tu stojím a nenávidím ho.

„Tak ty ho nenávidíš?"zasmál se pobaveně,ten hlásek uvnitř.Proč jsi to vůbec nalhávám,miluju ho.Vycítila jsem,že mě někdo pozoruje.

Otočila jsem se a spatřila Harryho,jak mě sleduje.Uhla jsem pohledem a ucítila jak mi po tváři teče slza.

Miluju ho,ale musím zjistit,jak je to s tou holkou.Zavřela jsem oči a snažila se zadržet slzy.

Pohled Harryho

Nemohl jsem od ní odtrhnout zrak.Pořád mi v hlavě zněla jedna samá věta:„Tvá nádherná Kaitlyn nepatří jen tobě."Nadechl jsem se,když v tom se Kaitlyn otočila.

V tom měsíčním světle vypadala jako víla.Chvíli se na mě dívala,ale já si i přesto všiml slzy,která ji stékala po tváři.

Pomalu jsem šel ke dveřím,když mě zarazil vnitřní hlas:„Prober se,co když tě podvádí?Nejsi jediný,který ji líbá a dotýká se jejího těla."

Zastavil jsem se a zavřel oči.Hned se mi vybavila Kaitlyn.Její oči,rty,chůze,vůně,hlas..do háje i potom,co mi udělala ji miluju.Vzal jsem svoji bundu a potichu vstoupil na balkon.

„Kaitlyn"řekl jsem a ona se otočila.Byla tak nádherná.

Pohled Kaitlyn

„Kaitlyn,pojď dovnitř.Nachladneš a nebo si aspoň obleč bundu."Nečekal na mou reakci a oblékl mi svou bundu.„Dík"řekla jsem potichu a dělala,že tam Harry není.

Harry si stoupl vedle mě a položil ruku,tak že se dotýkal mé.Nejraději bych se vrhla Harrymu kolem krku,ale něco mě svazovalo.Vzdychla jsem a chtěla se vrátit zpátky,ale Harry mě chytil a přitáhnul k sobě.

Cítila jsem to napětí mezi námi.„Promiň"řekl smutně a pustil mě.„Nemáš důvod se omlouvat"odpověděla jsem mu a chystala se odejít,když mě Harry znovu chytl.

„Kaitlyn,proč jsi to udělala?Řekni,co ti dává on,co já nemám?"řekl a já se na něj nechápavě podívala.„Harry já..já vůbec nevím o čem mluvíš."

Harry se jen ironicky zasmál a šel blíž ke mně:„Nevíš,tak proč jsi mi lhala ohledně té zprávy a co ta rozlučka?"

„Teď už ti to říct můžu.Psala jsem Perrie,protože mi tvé chování přišlo divné a nechtěla jsem,abys o tom věděl a ta rozlučka s tím nijak nesouvisí.Spíš mi řekni,proč ty máš milenku!?"vykřikla jsem a Harry se na mě podíval.

„Kaitlyn,já nemám milenku,jak jsi na takovou blbost vůbec přišla?!"řekl a přitáhl si mě k sobě.
„Tak,proč jsi mi lhal!?Moc dobře vím,že ti přišla sms a neměl jsi vybitou baterku!"křičela jsem na něj a rozbrečela se.

„Lásko já,ale psal Zaynovi o tom,jak jsem si myslel,že mě podvádíš"řekl a políbil mě.
„Chceš mi říct,že jsme si celou dobu mysleli...."
„...,že ten druhý někoho má.I přes tuhle mojí doměnku,jsem tě miloval Kaitlyn.Strašně moc tě miluju."

„Taky tě miluju."Políbila jsem ho a Harry mě pevně obejmul.„Půjdeme dovnitř,ať nenachladneš."Přikývla jsem a vrátila se zpátky do ložnice.Vysvlékla jsem si bundu a lehla si do postele.

Počkala jsem než Harry příjde a pak se k němu přisunula.Položila jsem si hlavu na Harryho hruď a nechala ho jezdit mi nehty po zádech.Samozřejmě jsem po chvilce zaregistrovala,že mi dává náhoru tričko.

„Harry,no tak nech toho"řekla jsem a odsunula se.„A nebo?"Harry se nadzvedl a vyhrnoval mi tričko.Jako na povel se z vedlejší místnosti ozval pláč Darcy.

„Já opravdu nevím,jak ona to dělá!Musí na to mít nějaký radar,že to pokaždé tak vychytá."Harry vstal a já se neubránila vítěznému úsměvu.

„Moc se nesměj,jelikož asi za dvacet minut jsem zpět."Nemůžu se dočkat!

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat