In a golden cage 10

1.8K 91 0
                                    

„Já..já..."Vůbec jsem nevěděla co říct.Bála jsem se,že by ten hajzl nějak ublížil Harrymu nebo Niallovi.Možná mě chce jen zastrašit,ale moc dobře jsem věděla,že on vždy dostane,co chce.

Bryan se na mě podíval a řekl:„Vím,že je to velmi zásadní rozhodnutí proto neočekávám,že odpovíš ihned.Své rozhodnutí bys myslím mohla,říct na sobotní oslavě."

Podívala jsem se na něj a odpověděla mu:„Ano,své rozhodnutí řeknu na sobotní oslavě a teď mě omluvte potřebuju si odskočit."Nečekala jsem a utíkala na terasu.Potřebovala jsem se nadýchat čerstvého vzduchu a hlavně být sama.

Kdyby ublížil Niallovi nebo Harrymu....Když řeknu ano,ztratím Harryho,ale zachráním ho.Šáhla jsem si na přívěsek od Harryho.Já sice nebudu šťastná,ale Harry s Niallem budou v pořádku.Nevydržela jsem to a rozplakala se.Zaslechla jsem kroky a otočila se.Byl to Harry.

Utřela jsem si slzy,ale to už byl u mě Harry.Mlčky jsme vedle sebe stáli a dívali se na osvětlenou zahradu.„Miluješ ho?"zeptal se mě nečekaně Harry.„Nemiluju,ale budu muset říct ano"řekla jsem a po tváři mi stékala slza.„Tak proč musíš říct ano?Proč?!"vykřikl Harry.

„Protože,jsem se zamilovala do kluka na kterém mi moc záleží a nechci,aby mu někdo ublížil"řekla jsem a Harry se na mě podíval.„Zamilovala jsem se do kluka,který je pravý kamarád a proto mě nemohl políbit."Harry už na nic nečekal a přitáhl si mě k sobě:„Kaitlyn,miluju tě a klidně to zařvu na celý svět!"Nemohli jsem to už vydržet a začali jsme se líbat.

„Kaitlyn já.."Odtrhli jsme se od sebe a podívali se na Nialla.„Nialle,já.."chtěl pokračovat Harry,ale Niall k němu přišel a dal mu pěstí.„Nialle!Co..co to děláš?"podívala jsem se na Nialla a ten jen řekl:„Miluju tě a dal bych za tebe život.A ten hajzl to moc dobře věděl.Já myslel,že mu můžu věřit a on mezitím..."řekl plný vzteku a odešel.

„Harry,jsi v pořádku?"přisedla jsem si k němu a on se na mě podíval:„Zasloužil jsem si to.Musím mu to nějak vysvětlit i kdybych měl dostat dalších 50 takových."Podívala jsem se na něj a chytla ho za ruku:„Dneska bych to nechala být.Třeba to pochopí a vše bude ok."

Podíval se na mě a usmál se.„Měli bychom se vrátit"navrhla jsem mu a pomalu se loudali zpátky.„Kaitlyn,kde vězíš?Bryan tě celou dobu hledat!"řekla matka hned,jak jsem se vrátila s Harrym,který šel okamžitě za klukama.

„Já ho,ale nehledala!"řekla jsem pěkně ostře a schytala za to matčin naštvaný výraz.Vyrazila jsem hledat kluky a přitom se snažila vyhnout Bryanovi.Našla jsem je celkem brzy,ale chyběl tam Niall a Zayn.„Kde je Niall?"zeptala jsem se.„Přišel jsem a okamžitě zamířil k alkoholu.Zayn a Perrie ho odvedli do pokoje a ještě se nevrátili"informoval mě Liam.

„Lásko,všude tě hledám.Věnuješ mi tanec?"Otočila jsem se a uviděla jsem Bryana.„Ona s tebou NIKAM nepůjde!"řekl výhružně Harry.„Ale ano Stylesi,ona se mnou půjde.Že ano Kaitlyn"podíval se na mě a v jeho očích jsem četla,že moc dobře vím,co se jinak stane.Otočila jsem se na Harry,kterého držel Liam.

„Miluju tě"řekla jsem a podala jsem Bryanovi ruku.Hráli zrovna ploužák,takže jsem se nevyhla blízkého kontaktu s Bryanem.„Nikde nevidím Horana.Že by přece jen šel na tu terasu,jak jsem mu poradil."řekl škodolibě.

„Tys to udělal schválně!Ty jsi takový hajzl!"napřahovala jsem se,že mu dám facku,ale on mě pevně chytil a přitáhl k sobě:„Já ti říkal,že odstraním,každého kdo mi bude stás v cestě.Horan byl lehký oříšek,ale na Stylese budu mít něco speciálního"řekl.

Vytrhla jsem se mu a šla zpátky za Harrym.„Co ti udělal ?"zeptal se a podíval se na moje zarudlé zápěstí.„To nic není"zakryla jsem si to rukou.„Kaitlyn,nedovolím nikomu,aby ti ubližoval.On se tě už NIKDY nedotkne!"Podívala jsem se na něj a nejraději bych mu skočila kolem krku,ale strach z toho,že mu Bryan něco udělá byl silnější.

„Harry,slib mi,že se od něj budeš držet co nejdál a neuděláš nějakou blbost.Slib mi to"podívala jsem se na něj a už zase se rozplakala.Harry mi setřel slzy a pošeptal:„Slibuju,že se od něho budu držet,co nejdál,ale jestli se tě jen dotkne,tak ho zabiju.Nikdo mi na tebe nešáhne a neublíží ti."

Zvedla jsem hlavu a setřela si zbytek slz.„Měl bych jít za Niallem,ale nechci tě tu nechat s tím..."řekl a podíval se na Bryana,který se celou dobu díval na nás.

„Za Niallem půjdu já.Mám větší šanci,že mě vyslechne než tebe"řekla jsem a dala mu pusu na tvář.Cestou do Niallova a Harryho pokoje jsem si promýšlela,co řeknu ,ale nic mě nenapadlo.

Musím mu to říct tak jak to cítím.Zaklepala jsem na dveře a čekala.„Nechci s nikým mluvit!"řekl Niall a já i přesto vstoupila do pokoje.

„Nialle,vím,že já sem ta poslední se kterou by si chtěl mluvit,ale prosím tě vyslechni mě."Niall se otočil a ukázal na židli před ním.Zavřela jsem dveře a šla si sednout.

Děkuju všem čtenářům! :)

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat