Pohled Kaitlyn
Stála jsem ve spodním prádle před zrcadlem a nemohla se od něj odtrhnout.Byl to úžasný pocit vědět,že za devět měsíců budu držet v náručí malé miminko.
Jsem strašně nervozní a nemůžu se dočkat,až to Harrymu oznámím.„Miláčku,vypadáš fantasticky,ale doufám,že v tomhle nejdeš na tu charitu"řekl Harry,který mě pozoroval od dveří.
„Samozřejmě,že nejdu.Jen jsem se zamyslela"řekla jsem nervozně a hned si začala oblékat šaty.Všimla jsem si,že mě Harryho zkoumavě pozoruje,takže jsem ještě více znervozněla.„Sakra!Pitomý zip!"začala jsem nadávat,když jsem zjistila,že jsem ho sekla.
„Počkej pomůžu ti"řekl Harry a dopl mi šaty.„Prozradíš mi,proč jsi tak nervozní?"zeptal se Harry.„Protože na podiu převezmu cenu před několika významnými lidmi a hlavně novináři a víš,jak jsem vždy nervozní"odpověděla jsem,hned to první,co mě napadlo.
Byla to sice pravda,ale hlavní důvod bylo těhotenství.S vlasy a makeupem jsem si hlavu nelámala,takže jsme už za hodinu vcházeli do hlavního sálu.
Nevím proč,ale všechny charitativní akce se odehrávají na zámku,kde jsem se s Harrym poznala a později tam měla i svatbu.
„Návrat do starých míst"řekl Harry,když jsme vstupovali do hlavního sálu.Hned nás ozářily blesky z fotoaparátů a bylo docela obtížné zbavit se novinářů.
„Ahoj,kde máte Darcy?"zeptala se El,když jsme se k nim konečně dostali.„Darcy je doma.Betty se nabídla,že mi jí pohlídá.Ještě pořád je dost málá na tyhle akce.Ještě si jich užije dost a dost"odpověděla jsem.
„Škoda,ale máš pravdu,že na tohle je ještě malá"souhlasila se mnou Perrie.„Ach Kaitlyn Beirsová,nečekal jsem,že příjdeš"ozval se za námi moc známý hlas.„Bryane,taky jsem nevěděla,že tu budeš a už jsem asi měsíc Kaitlyn Styles"řekla jsem.
Bryan si nás všechny prohlížel a pobaveně se zastavil u Laury.Chvilku se na ní díval a potom se otočil zpátky ke mně.„Pro mě budeš vždycky Kaitlyn Beirsová.Nemůžu se dočkat předávání,zatím čau brouku"řekl Bryan a odešel.
„Jak to ten debil myslel?!Jaký brouk?!"řekl okamžitě naštvaně Harry.„Jak to tak vypadá,tak s ním budu na jednom podiu a pak s ním pak budu tančit"řekla jsem,co nejtišeji,ale Harry to stejně zaslechl.
„Jak na jednom podiu?Jak tančit?!To už bych vážně překousl toho Choda!"pokračoval Harry a házel vražedné pohledy na Bryana.
„Miláčku,jmenuje se Chad.Můj a Bryanův otec jsou velcí přátelé.Oba dva dávají na tuhle charitu asi přes dvacet milionů ročně.
Takhle to dělají už asi dvacet let a teprve teď si měli odnést cenu.Jenže moji rodiče jsou v Lisabonu,jeho otec je generál v armádě a jeho matka je v Norsku.No a potom měl můj otec tančit s jeho matkou a jeho otec tančit s mou.Jenže jsou všichni pryč,takže to zůstalo na mně a Bryanovi"řekla jsem a snažila se Harryho uklidnit.
„Jestli na tebe jen šáhne tak.."Přitáhla jsem si Harry a políbila ho.„Nechceme vás rušit,ale víte,že vás dva pozorovat je jak kdybych se dívat na tureckou telenovelu"řekl se smíchem Zayn.
„Chtěl bych vidět tvůj výraz,kdyby ti Perriin ex pořád Perrie balil"řekl mu naštvaně Harry.„Dámy a pánové,prosím o pozornost"ozvalo se z podia."
Všichni jsme se otočili k podiu a já hned poznala pana Brookse,přítele mého otce.„Dnes,jsme se tu sešli,abychom dvou významným mužům předali cenu.Bude to cena za to,že díky jejich finančním příspěvkům zachránily miliony životů.Tito muži,věnovali naší charitě větší pozornost už více než 20 let.
Bohužel tu,ale dnes nemůžou být s námi,protože měli důležité jednání.Proto bych moc rád na podiu přivítal Kaitlyn Styles a Bryana Parkse."
Usmála jsem se a pomalu šla na podiu.U podia mi Bryan napídl rámě a ze společenských důvodů jsem ho bohužel musela příjmout.Pan Brooks nám oběma předal cenu a pogratuloval nám.
„Chtěla bych vám za otce moc poděkovat a je to pro nás velká pocta"řekla jsem,když jsem v rukou držela cenu.„Můžeme poprosit společnou fotku?"ozval se jeden z novinářů.
„No víte..."chtěla jsem pokračovat,ale Bryan mi skočil do řeči.„Ale samozřejmě,že ano Kaitlyn"řekl s úsměvem a přitáhl si mě k sobě.Chtěla jsem se od něj odtrhnout,ale držel mě moc pevně.
S úsměvem jsem přežila pár fotek a potom konečně slezla z podia.Šla jsem za Harrym,který nás celou dobu pozoroval a dá se říct,že kdyby nestál mezi klukama,kteří ho nenápadně drželi asi by Bryanovi rozbil pusu.
„Konečně tě pustil,Harry byl nastartovaný,že tam půjde a dá mu přes hubu"řekl Liam.Kluci Harryho pustili a já si všimla,jak se snaží uklidnit.Najednou se v sále rozezněla hudba a já moc dobře věděla,co příjde.
„Smím prosit?"zeptal se Bryan a užíval si pohled na Harryho.Podala jsem Sophi cenu a šla s Bryanem doprostřed parketu.
Bryan si mě k sobě přitáhl a já se musela moc ovládat,abych mu nevrazila.Pomalu jsme začali tančit a já konečně dostala nápad,jak se Bryanovi pomstít.
Měli jsme zrovna otočku a já schválně,co nejsilněji šplápla Bryanovi na nohu.„Promiň,jsem to,ale nešika"řekla jsem s úsměvem a po chvíli mu zase šlápla na nohu.
„Děláš to schválně?!"zeptal se naštvaně Bryan.„Ale vůbec ne,jenom jsem trošku rozrušená nic víc"zašvitořila jsem a opakovala to.Všimla jsem si pobaveného pohledu všech okolo a docela si to užívala.
„Dovolíš?"řekl Harry a automaticky mě od Bryana vzal.„Ten tvůj nápad se mi moc líbil"řekl s úsměvem Harry.„Jaký nápad?Já jsem vážně takové nemehlo"řekla jsem.
„Miláčku,tančíš jako profesionál,ale jenom pokud tančíš se mnou.Jak budeš tančit s někým jiným,tak..počkej,co to říkám.Ty nebudeš tančit s nikým jiným."Usmála jsem se a políbila ho.
„Děkujeme moc za zahájení tance a teď bych vás moc rád,pozval do vedlejší místnosti,kde už na nás čeká skupina One Direction,která je také štědrý sponzor naší charity"řekl pan Brooks z podia.
„Jdeme?"zeptal se Harry.„Běž napřed,já si ještě pro něco skočím do kabelky"řekla jsem a šla k našemu stolu.V kabelce jsem měla schovaný těhotenský průkaz a fotku.
„Kaitlyn,potřebuju s tebou mluvit"uslyšela jsem za sebou hlas Laury.Otočila jsem se a všimla si,že je Laura nějaká smutná.„Co se stalo?"zeptala jsem se ustaraně.
„Já..já..."začala Laura.„Výborně,právě vás dvě jsem hledal"uslyšely jsme Bryanův hlas a otočily se.Bryan se škodolibě usmíval a pomalým krokem šel k nám.
Přidala jsem vám gif Bryana,ať konečně víte,jak vypadá :D
Další díl za 28 přečtení :)
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
ФанфикKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...