In a golden cage 177

671 41 4
                                    

Pohled Kaitlyn

Potichu jsem sešla do kuchyně v domnění,že tam najdu Anne.Místo toho ležel na lince lístek,kde bylo napsáno,že šla nakoupit a snídani máme připravenou.

Teprve teď jsem si všimla talíře palačine,marmelády a nutely.„Co si dáme?"Ozval se za mnou něčí hlas.

Otočila jsem se a se zvednutým obočím se podívala na Harryho.„Já palačinku s nutelou,ty si dej,co chceš."

Očima jsem sklouzla na jeho hruď a nevědomky se kousla do rtu.Bože,on je tak sexy!Není nic lepšího,než ho vidět po ránu jen v boxerkách.

Nějak mě ten ranní sex nabudil,možná až moc!Harry ke mně s úsměvem přišel a dal mi ruce kolem pasu.„Dáme si další kolo?"

Místo odpovědi jsem si ho k sobě přitáhla a políbila ho.„Darcy,zakrý si oči.Ale fuj vy dva!Oni se před tebou muchlují normálně?"

Pustila jsem Harryho a otočila se na Darcy a Gemmu.„Jo,ale oni se mají rádi,tak proto se muchlují."Odpověděla Darcy.„Mají se rádi?A jak to víš?Třeba se nemůžou vystát."

Darcy zavrtěla hlavou a zaujala důležitý postoj.„Maminka se s Kylem nemuchlovala,protože ho neměla ráda a tatínek se nemuchloval s Kendall,protože jí neměl rád.

Ale Kendall se s tatínek muchlovala,protože ho měla ráda,ale on jí ne,protože měl rád maminku."Gemma přikývla a snažila se zadržet smích.

„Vy jste mi koupili kočičku!"Vypískla z ničehonic Darcy.Nechápavě jsme se na ní s Harrym podívali.„Nekoupili jsme ti kočičku Darcy.Jak jsi na to přišla?"

„To nemůže být kočička,ale kočka!Obrovská kočka!Je to lev nebo puma?!"Brebentila dál Darcy.
„Darcy,žádné zvířátko jsme ti nekupovali,jak tě to napadlo?"Zeptal se Harry.

„Ty máš na zádech škrábance a ty ti musela udělat nějaká kočka!Nebo ne?"Gemma se rozesmála a já zrudla.Naprosto zrudla.„No víš Darcy,ono je to...prostě....tak nějak......jednoduše...."

Harryho snaha vymyslet nějakou odpověď,než tu,že jsme měli ranní sex a která by se hodila k věku Darcy byla maximální,ale nic ho a vlastně ani mě nenapadlo.

„Víš Darcy,taťka šel včera něco vyhodit,zakopl a upadl do toho růžičkového keře,co má babička na zahradě."Zachránila nás Gemma.

„Aha,půjdu se převléct."Darcy trochu sklesle odešla a já zhluboka vydechla.

„No,tak já se půjdu raději taky obléct.Kaitlyn,namažeš mi prosím ty palačinky?S nutelou,hm?"Vyklidil pozici i Harry.

Přikývla jsem a připravila pro všechny snídani,včetně Gemmy,která se nechala ráda obsloužit.Všichni jsme se začali jíst společně a hned,jak jsme dojedli přišla Anne.

„Dobré ráno,jste všichni po snídani?"Začala se hned Anne starat.Všichni jsme jí ujistili,že ano a že to bylo výborné,což bylo.

Mezitím,co jsem já sklízela nádobí a následně ho dávala do myčky,pomáhala Darcy s vybalováním nákupu.

„Teď jsem si vzpomněla,kam si ráno zmizela Kaitlyn?"Podívala jsem se na Anne a snažila se nezakoktat.„Byla jsem se projít."

Cítila jsem se strašně,že jsem jí lhala,ale při představě,že bych jí řekla,že jsem měla s Harrym úžasný sex ve sprše a že zaklepala pár sekund po našem orgasmu mě pocit viny rychle opuštěl.

Anne chápavě přikývla a pak už byly ty obvyklé otázky,jako jak jsem se vyspala,jestli mi něco nechybí a jestli se mi tu líbí.

„Kaitlyn,Harry,nebude vám vadit,když si na celý den půjčím Darcy,že ne.My dvě si užijeme super odpoledne a vy dva si uděláte den pro sebe."Navrhl Anne.

„Nemáme nic proti."Odpověděl hned Harry.Možná,až moc rychle.Darcy vypískla a šla se na příkaz Anne oblíkat.„Mami,přidám se k vám.Nebudu se koukat,jak se pořád ocucávají."Zašklebila se Gemma.

Harry se zašklebil stejně jako ona a já jim v té chvíli zavíděla jejich sourozenecký vztah.Takový já s Lucy nikdy mít nebudu.„Najdi si kluka a budeš mluvit jinak.To se pak po něm budeš plazit,jak břečťan."Vrátil jí to Harry.

Chvilku se "dohadovali",než přišla Darcy a Anne jim jejich "hádku" utla.Všichni se oblékli a Gemma se na nás ve dveřích ještě otočila.

„Vrátíme se do pěti,tak se snažte,ať vás nejde slyšet,až na konec ulice.A taky vás prosím,abyste se do pěti stihli vysexovat a vycumlat,protože se pak na vás nehodlám koukat.Mějte se."

„Bez starosti ségra,ale už mazej,zkracuješ nám čas."Harry zavřel dveře a otočil se na mě.„Pane bože,to je trapas.Já se tak stydím!"Celá zrudlá jsem šla do kuchyně a opřela se rukama o linku.

„Nebylo to,tak hrozný.A víš,co to znamená?Že teď máme osm hodin jenom pro sebe.A já,už vím,co budeme dělat."

Harry mě otočil a začal líbat.„Nech toho!"Řekla jsem a snažila se ho od sebe odstrčit.

„Ty toho nech,nebo tě někam přivážu."Nadzvedla jsem obočí a ironicky se usmála.„Vážně?Tak se ukaž."Harry mě chytl za boky a vysadil na linku.

„Jenže,tak by ses nemohla bránit."Chytl mi lem trika a přetáhl přes hlavu.A já věděla,že se rozhodně bránit nebudu.

„Jdu udělat večeři,ty bys zatím mohl aspoň ustlat."Upravila jsem si vlasy a šla ke dveřím.„Máme ještě hodinu,tak to máme čas na další kolo."Zastavila jsem se a otočila se na Harryho.

„Další kolo?Těch osm hodin jsme nedělali nic jiného!Tohle by bylo asi sedmé kolo a já musím udělat večeři,abych aspoň něco udělala."Otevřela jsem dveře a proklouzla na chodbu.

„Ale neříkej,že to nebylo super!"Uslyšela jsem ještě,než jsem zavřela dveře.Vešla jsem do kuchyně a první,co jsem udělala bylo,že jsem vyndala nádobí z myčky a uklidila ho.

Teprve teď mi došlo,že nevím,kde co Anne má.„Tak fajn,co budeme vařit?"Podívala jsem se na Harryho a usmála se.

„Mamka nechala vytáhlé maso,tak ho můžeme udělat na vlastní šťávě a k tomu brambory."Navrhl.

„Ok."Harry vytáhl nádobí,jelikož já věděla,kde jsou jenom talíře a skleničky.Já si vzala na starosti brambory a Harry maso.

Šlo nám to od ruky,takže jsme stihli uvařit dřív,než se Darcy,Anne a Gemma vrátily z venku.

Zrovna,když jsme vytahovali talíře,bouchly venkovní dveře.„No teda!Oni umí i vařit a né se jenom cucat!"Vykřikla Gemma,která jako první vešla.

„My umíme všechno a pokud budeš mít dál blbé kecy,tak si můžeš vzít z ledničky jogurt."Gemma k němu přišla a zezadu ho obejmula.

„Nezlob bráško,nebo tě pošlu spát.Mohl bys taky zkusit navštívit holiče."Řekla a zatahla ho za vlasy.Pustila ho a ušklíbla se.

„Náhodou je s těmi vlasy roztomilý!"Začala jsem ho bránit.„Já nechci být roztomilý!To má být nebezpečný look!"Řekl Harry ublíženě.

„Ty jsi tak nebezpečný,asi jako Niall,ale i ten vypadá víc drsněji než ty!Hele,vem si k tomu růžovou sukni a budeš jak mafián."Rozesmála se Gemma.

Než stihl něco říct,vřítila se do domu Darcy.„Tatí!Mamí!Byly jsme v zoo a pak v restauraci,v kině a potom na pouti!"Spustila hned.

„Tady to voní!Neříkejte,že jste vařili?"Zeptala se Anne s úsměvem.„Snaha by tu byla.Chcete nabrat?"

Všichni souhlasně přikívli a já při brebentění Darcy začala nabírat jídlo.„Kaitlyn,mám pro tebe překvapení!"Řekla zničehonic Anne.

„Ahoj Kaitlyn."Otočila jsem se a zůstala zaraženě stát.„Ahoj mami."

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat