In a golden cage 37

946 47 6
                                    

Pohled Kaitlyn

„Tak jak sis to užila?"zeptal se Harry,když jsme odjížděli ze studia.„Popravdě ti nezávidím.Jen,co jsme přijeli-křik,přijdeme do studia-křik,ale jinak jsem si to užila.Jenom mě trošku překvapily ty otázky"odpověděla jsem.

Ty otázky byly docela na tělo.První pusa,plánované nebo neplánované těhotenství,zásnuby,svatba,...„Přemýšlela jsi už o svatbě?"zeptal se nečekaně Harry.„Nepřemýšlela,ale uvažovala jsem o tom,že svatba bude až příští rok."

Harry jen kývl hlavou a dál se věnoval řízení.Celou cestu jsme spolu nepromluvili.Když už Harry otvíral dveře od domu,chytla jsem ho za ruku a zadržela:„Harry,proč jsi se mnou v autě už nepromluvil?Zlobíš se,že tu svatbu odkládám?"

Harry si mě k sobě přitáhl a políbil:„Nezlobím se,jenom jsem se zamyslel."Položila jsem ruce okolo jeho krku a začala ho líbat.„A já vám říkám,že ta rozlučka bude i kdybyste měli dělat stojky na hlavě!"uslyšeli jsme Sophiin rozlobený hlas.

Vstoupili jsme do obýváku a všichni se na nás podívali.„Ahoj,jdeme nevhod?"zeptala jsem se,ale Perrie jen mávla rukou.„Kluci se nám pokusili zakázat rozlučku"řekla Sophi a podívala se na Liama.

„Řekla jsi to špatně,my vám to zakázali."Sophi se ironicky usmála a řekla:„A myslíš si,že je fér,že Harry ji mít bude a Kaitlyn ne?My se chceme taky bavit!"Oba dva jsme na to koukali,jak na španělskou telenovelu.

„Myslíte si,že vás necháme tancovat u tyče,jít na striptýz,balit kluky na cucfleky a jít na rockový koncert!"řekl Zayn a podíval se na Perrie.„Co je špatného na rockovém koncertě?!"zeptala se Perrie.„Rockeři jsou sexy a dobří v posteli!"vykřikl Zayn a všechny holky zadržovaly stěží smích.

„Nechcete jim to říct?Protože jak to tak vypadá,tak nám dají kouli na nohu"řekla El a já jen kývla.„Celý plán téhle rozlučky byl vtip.Nemáme v plánu jít na koncert,striptýz a ani balit kluky"řekla jsem a kluci na mě vyjeveně koukali.

„Takže celou dobu,jsme vás přemlouvali zbytečně?"řekl Niall a my jen kývly.„Takže,když to shrneme,tak my jsme za idioty a holky se královsky bavily"řekl Louis a my s úsměvem kývly.„Počkej,vynechala si tanec u tyče"řekl Harry.

Podívala jsem se na něj a usmála se:„Ten jediný chci."Všichni kluci se na mě překvapeně podívali a holky se snažily udržet vážnou tvář.„Kaitlyn,to je dobrý vtip..."řekl s úsměvem Harry,ale já jen zakroutila hlavou„,..ty to myslíš vážně?"

Teď už se na mě dívali překvapeně i holky.„Chci to zkusit.Jenom na tomhle jediném budu trvat a jestli tě to uklidní,tak se jen pronajme studio,kde budeme sami.Víš,že se to bere i jako sport?"snažila jsem se Harryho uklidnit,ale on se z toho pořád nemohl vzpamatovat.

„Já jdu do posilovny a promluvíme si o tom doma"řekl a šel do svého pokoje.„Asi se připojíme k Harrymu"řekli kluci a běželi za Harrym.„To je to vážně tak blbý?"zeptala jsem se holek,které se začaly smát.

„Náhodou,já se na to těším,ale vidět ty jejich výrazy stálo opravdu za to"řekla Perrie a utírala si uslzené oči.„Ještě jedna věc,když už jste tu všechny.El,Sophi a Lauro půjdete mi za družičky?"řekla jsem.

„Jasně,že jo."Podívala jsem se na Perrie,která si upravovala rozmazanou řasenku:„Perrie,půjdeš mi za svědka?"Perrie se na mě překvapeně podívala a obejmula mě:„To víš,že jo."Utřela jsem si uslzené oči a usmála se:„Máme do června,co dělat.3 měsíce nejsou moc"řekla jsem a Sophie se natáhla pro vizitku.

„Mám známou a ta pracuje v půjčovně šatů.Jestli chceš,tak tam zavolám a objednám schůzku."
„To budeš hodná.Rovnou se podívám po nějakých šatech na Darcy"řekla jsem.„Tak my jdeme"řekli kluci a nakoukli do obýváku.„Jen běžte,my jdeme plánovat svatbu"řekla jsem a čekala na Harryho reakci.

„Kamaráde,nechci tě strašit,ale už to na tebe chystají"řekl Liam a poplácal Harryho po zádech.„Co zase chystají?Změna v rozlučce?!"řekl hned Harry.„Tebe ta rozlučka hodně štve co?"řekla jsem a Harry se podíval do země.

„Liam,chtěl říct,že plánují svatbu"řekl Louis se smíchem.Harry se na mě překvapeně podíval:„Počkat,když jsi říkala,že chceš svatbu odložit na příští rok."Snažila jsem se zadržet smích,ale nevydržela jsem to.„Tak jestli chceš svatbu až příští rok,tak dobře.Já myslela,že budeš rád"řekla jsem lhostejně.

„To víš,že jsem rád"řekl Harry a políbil mě.„Nechci vás rušit,ale Harrymu se začíná rýsovat tatínkovské bříško a tím,že se tu budete muchlovat se ho nezbaví"řekl Zayn a Harry ho praštil ručníkem.„Běž,musíš se zbavit toho tatínkovského bříška"poškádlila jsem ho.„Počkej večer"pošeptal mi a odešel.Usmála jsem se a vrátila se zpět k holkám.

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat