Pohled Eleanor
Zhluboka jsem se nadechla a šla za Louisem do obýváku.Přisedla jsem si k němu na pohovku a položila hlavu na jeho rameno.
„Děje se něco?"Louis se na mě s úsměvem podíval a já jen zavrtěla hlavou.„Ne,všechno je v pořádku.Půjdu si lehnout,dobrou noc."
Dala jsem mu pusu na tvář a šla do ložnice.„El!"Zastavil mě těsně u dveří jeho hlas.
„Ano?"Otočila jsem se.„Vážně se nic neděje?Od té doby,co jsem přijel se chováš divně.Nechceš mi něco říct?"
Ztuhla jsem.Že by mu Kaitlyn něco řekla?Ale to je přece kravina!Nebo ne?Třeba našel papíry od gynekoložky!
„El?"Vytrhla jsem se z přemýšlení a všimla si,že Louis stojí pár centimetrů odemě.
„Ne,všechno...všechno je v pořádku...já...půjdu si lehnout."Louis mě chytl za ruku a já se na něj překvapeně podívala.
„El,jestli se něco stalo chci to vědět!"Teď mu to řeknu!„Nic.Jenom jsem unavená.Půjdu si lehnout a ty se běž koukat na fotbal a nedělej si starosti."
A nebo to necháme ještě v tajnosti.Louis mě s povzdechem pustil a šel zpátky do obýváku.„Louisi?"Louis se zastavil a otočil se na mě.„Ano?"
„Jaké bylo odpoledne s Darcy?"Zeptala jsem se.
„Fajn.Je to docela číslo."
„Jo,má dost energie.A jak jsem viděla,tak tě přemluvila i na čajový dýchánek."„Na princeznovský čajový dýchánek!Ani nevím,jak mě k tomu donutila.Hold to umí se všemi a ne jenom s Harrym."
„Harry jí má rád."„Má ji moc rád.A já se mu nedivím,každému přiroste k srdci."
„Mrzí Harryho moc,že nebude mít další dítě?Tentokrát třeba syna?"„Řekl bych,že se s tím rychle smířil a zase tak moc mu to nevadí.Je to sice můj kámoš,ale kdyby se neobjevila Lucy,tak mohli mít dvojčata."
„Já vím."Vzdychla jsem a šla do ložnice.Rozsvítila jsem si lampu na nočním stolku a posadila se.Já jsem takový zbabělec!
Položila jsem hlavu do dlaní a zavřela oči.Zničehonic jsem ucítila dotyk na rameni.„Eleanor řekni mi,co se děje?!Nemůžu tě vidět zničenou!Ničí mě to!"
Zvedla jse hlavu a podívala se na Louise,který seděl vedle mě.„Louisi já...já ti to nemůžu říct."Dostala jsem ze sebe a podívala se mu do očí.
Do těch jeho krásných modrých očí,které mě budou nenávidět.Zamlžily se mi oči a raději jsem odvrátila hlavu,aby jsi Louis nevšiml slz,které se mi prodraly na povrch.
„Miláčku prosím podívej se na mě a řekni mi,co se děje!El,ať už je to cokoliv,tak to nic na našem vztahu nezmění!Jenom mi to prosím tě řekni..."
„Jsem těhotná."
„Pochop,že chci vědět,co tě trápí a taky...Cože jsi?!"„Těho...těhotná."Sklonila jsem hlavu a utřela si slzy tečící po tváři.Čekala jsem,že Louis něco řekne,ale místo toho bylo jen ticho,Ticho,které mě doslova zabíjelo.
„El,miláčku to je..to je...pojď ke mně."Louis mě pevně obejmul a já se na něj překvapeně podívala.Odstrčila jsem ho od sebe a kousek si odsedla.
„Jsem těhotná,už dva měsíce,ale zjistila jsem to v den,kdy jsi přiletěl.Bude to holčička.A já se jí nevzdám!"
Vstala jsem a chtěla jít pro papíry,když mě Louis chytl za ruku a stáhl k sobě na klín.
„Nikdy v životě bych po tobě nechtěl,aby jsi šla na potrat lásko.A ani nevíš,jakou jsi mi udělala radost!"
Pohladil mě po tváři a krátce políbil.„Louisi?Ty..ty se nezlobíš?"Zeptala jsem se zaskočeně.
„Proč bych se měl zlobit?A proč jsi mi to nechtěla říct?!"
„Já...já myslela,že když si tolik přeješ syna,tak...tak že jí nebudeš chtít.Moc dobře vím,jak moc sis syna přál.A taky,jak jsi řekl,že je ti jedno,kolik holek budeš muset vystřídat,proto aby jsi ho měl."
Louis mi opatrně utřel slzy a pevně k sobě přitiskl.„Přál jsem si syna,ale to že čekáš holčičku neznamená,že se s tebou,kvůli tomu rozejdu.
A to o těch holkách jsem prostě plácl,jelikož jsem kretén!Kvůli tomuhle jsi byla celou dobu špatná?"
Přikývla jsem a opřela si hlavu o jeho rameno.„Bože,já jsem takový vůl!Takže budeme mít holčičku?Malou,malinkatou holčičku?"Zeptal se a já znovu přikývla
.„Dej mi chviličku,musím si zavolat!"Posadil mě na postel a rozběhl se do obýváku.
S povzdechnutím jsem si lehla do postele a zavřela oči.Sice jsem nic namáhavého nedělala,ale byla jsem dost unavená,proto jsem nemusela dlouho čekat na spánek.
Probudil mě dotyk na bříšku.Otevřela jsem oči a uviděla siluetu Louise,který měl hlavu položenou na mém bříšku a rukou mě po něm hladil.
Trochu mě mrzelo,že byla v pokoji tma,jelikož jsem si strašně přála vidět jeho obličej.
„Ahoj miminko,tady je tvůj táta"zašeptal z ničehonic Louis a dal mi pusu na bříško.
„Chci ti říct,že tě máme oba s maminkou,už teď rádi a nedovolím,aby ti někdy někdo ublížil!A vůbec mi nevadí,že nejsi kluk!Budu tu vždy pro tebe princezno!"
Znovu mi dal pusu na bříško a potom zvedl hlavu,takže se naše oči setkali.Okamžitě jsem je zavřela a předstírala spánek.„Já vím,že nespíš."
Otevřela jsem oči a usmála se na Louise,který měl obličej pár centimetrů od mého.„Promiň nechtěla jsem poslouchat.Ale bylo to,tak krásný,že jsem nemohla odolat."Louis se ke mně naklonil a políbil mě.
„Cizí rozhovory se nemají poslouchat,ale že jsi to ty,tak ti odpouštím.Nejsi unavená?"Zavrtěla jsem hlavou a usmála se.
„Nejsem.Půjdu si pustit do obýváku nějaký film,aby tě nic nerušilo a ty se mohl v klidu vyspat."
Posadila jsem se,ale to,už Louis rozsvítil lampu a zapnul televizi.„Co to děláš?"
„Zapínám televizi,chtěla ses přeci koukat na film?"„Chtěla,ale..."
„Tak,co mám pustit?Komedie?Horor?Romantická komedie?Jen romantický film?"„Nechám to na tobě."
Louis pustil film a lehl si ke mně.Položila jsem si hlavu na jeho hruď a spokojeně se zavrtěla.„Nechybí ti nic?"Zeptal se Louis a začal mě hladit po zádech.„Ne,všechno je perfektní."Odpověděla jsem a myslela jsem to naprosto vážně.Všechno je perfektní.
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...