Pohled Kaitlyn
Otevřela jsem oči a posadila se.Po celém pokoji byly rozházené plátky růží.Podívala jsem se na Harryho místo,ale místo něj tam ležel jen svazek třinácti růží.
Vzala jsem si je a kochala se jimi.Skoro všechny moje "kamarádky" milují drahé šperky v hodnotě minimálně milionu.Tím samozřejmě myslím kamarádky se,kterými se musím bavit,jelikož to říká etiketa i když jsou to namyšlené krávy.
„Dobré ráno miláčku,mělo to být sice překvapení,ale co"řekl Harry a položil podnos se snídaní na stůl.„Dobré ráno,prozradíš mi,co slavíme?"zeptala jsem se ještě pořád v šoku.„Slavíme dvě velké události.První věc je,že dnes máš narozeniny"řekl a podal mi kytici růží.
„Harry děkuju,ale já narozeniny neslavím"řekla jsem a usmála se.„Ale já jo,nechceš si přivonět k těm růžím?"zeptal se a já si přivoněla.Voněly nádherně,ale o něco jsem nosem zavadila.Podívala jsem se pozorněji a uviděla schovaný prstýnek.
„Harry,ale...ale to nejde.Nechci,abys mi kupoval tak drahý dárky"řekla jsem,ale Harry mi ho i přes můj protest navlíkl na prst.„Kaitlyn,každý kluk by ti snesl modré z nebe,kdyby ses na něho jen usmála.Takže já bych ti měl snést celý vesmír za to,že sis mě vzala"řekl a já ho stáhla ke mně do postele.
Políbila jsem ho a přitiskla se,co nejvíc k němu.„Víš,co by dala každá holka,za takového kluka jako jsi ty.Věř mi,že každá holka sní o tom,že se k ní kluk bude chovat jako se ty chováš ke mně."
Harry mě políbil a pomalu mi začal stahovat tílko.Najednou se ozvalo zaklepání na dveře a já odstrčila Harryho.„Kaitlyn,musíme jet něco zařídit.Do hodinky jsme zpět"řekl taťka přes dveře a já rychle vyběhla ke dveřím.
Otevřela jsem a jediné,co jsem zahlédla byl taťkův stín.Zavřela jsem a vrátila se zpátky k Harrmu,který se na mě pobaveně koukal.„Proč se na mě tak koukáš?"zeptala jsem se a začala se prohlížet.„Já jen,že tvůj otec,asi moc dobře věděl,co tu děláme"řekl lišácky Harry a já zčervenala.
„Pane bože,to je trapas"řekla jsem a sedla si k Harrymu.„Kaitlyn,prosím tě.Myslíš si,že oni byli v našem věku jiní a náhodou trapas by byl,kdyby tvůj otec přišel do pokoje v té ehm..chvíli"řekl a pořád se pobaveně smál.Najednou vstal a vzal něco s podnosu.
„Harry,co to je?"zeptala jsem se zvědavě,ale Harry si sedl vedle mě a nechtěl mi to ukázat.„Dám ti to,až mi řekneš ano."Zvědavě jsem se na něj podívala a nakonec jsem mu teda to ano řekla.Harry mi podal obálky a já se na ni zvědavě podívala.„Tohle je další dárek,který mám pro tebe k našemu výročí"řekl a já se na něj překvapeně otočila.
To není možný!Já zapomenu na svoje narozeniny a teď i dokonce na výročí!„Miláčku,je mi to líto,ale já vůbec nevím o jaká výročí se jedná"řekla jsem a usmála se na Harryho.„Výročí toho,že už jsi týden jenom moje paní Styles,ale teď už jsi otevři tu obálku"odpověděl mi a políbil mě.Pomalu jsem otevřela obálku a nemohla uvěřit svým očím.
„Pane bože Harry..to..to je úžásný"řekla jsem šokovaně a skočila mu kolem krku.„Je to jen takový malý dárek.Vím,žes mi říkala,že bys chtěla podniknout něco adrenalinovýho a tady máme hodně možností,ale je v tom malý háček"řekl a já se na něj podívala.„Musíme tam letět spolu."Povalila jsem ho na postel a dala mu pusu.„S nikým jiným bych tam ani letět nechtěla."
Harry stáhnul tílko a já mu rozepínala košili.Chtěla jsem ho políbit,ale uslyšela jsem jak mi zvoní telefon.Vstala jsem a chtěla si pro něj jít,ale Harry mě stáhl zpátky na postel:„Kašli na něj."Jemně jsem ho od sebe odstrčila a šla ke stolu.„To je Perrie"oznámila jsem Harrymu a zvedla hovor.
„Čau Kaitlyn,nechcete se dneska stavit"zeptala se a jako na povel se z chůvičky ozval pláč Darcy.Harry mi naznačil,že tam jde,ať si klidně volám.„Jasně,proč ne.Darcy se zrovna probudila,takže do hodinky jsme tam"odpověděla jsem ji a zavěsila.
Šla jsem do pokoje za Darcy a Harrym,ale zastavila jsem se u dveří,aby si mě Harry nevšiml.Harry oblíkal Darcy a přitom na ni roztomile mluvil a Darcy si to náležitě užívala.Měla hold ráda,když se jí všichni věnovali.
Vydržela bych je tak pozorovat klidně i celý den,protože to bylo to o čem jsem vždycky snila.Mít šťastnou a spokojenou rodinku.Po svatbě s Bryanem a pozdějším rozchodu jsem si dala pravidlo,že už se podruhé nevdám,ale vdát se za Harryho a mít s ním dceru bylo opravdu to nejlepší,co se mohlo stát.Vešla jsem do pokoje a Harry se na mě otočil.
„Volala Perrie,máme se tam zastavit"řekla jsem a podívala se na spokojenou Darcy.„Dobře,tak já ji obleču,nakrmím a sbalím a ty se běž taky nasnídat"řekl Harry a začal lítat po pokoji.„Harry,já ji klidně obleču a nakrmím jestli.."
Harry ke mně přišel a umlčel mě polibkem.„Miláčku,já to rád udělám.Ty se zatím můžeš v klídku oblíct."
Zvedla jsem ruky na znamení ústupu a šla zpátky do ložnice.Popravdě nechci vědět,jak se bude chovat,až mu jednou řeknu,že jsem podruhé těhotná.
Pro ty,kteří to nepochopili,tak je to týden od svatby :D Já vím,pár dnů jsem vynechala,ale tam nic zajímavého nebylo :D Díl nebudu přidávat v nějaké určité dny,ale podle VOTE a počet přečtení :)
Další díl za 8 VOTE a 26 přečtení :)
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
Hayran KurguKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...