Pohled Kaitlyn
„Lauro!Pojď dál,ani nevíš,jak tě ráda vidím"řekla jsem a odstoupila odedveří.„Taky tě ráda vidím Kaitlyn,něco nového?"zeptala se a pověsila si kabát na věšák.„Ani ne"řekla jsem,ale v té chvíli přišel Kyle.
„Lauro,tohle je Kyle a Kyle,tohle je Laura"představila jsem je nervozně.„Kyle,jestli ti to nevadí,půjdu si popovídat s Laurou.Kdyby se Darcy vzbudila,postaráš se o ni?"Kyle se usmál a políbil mě.
„Nedělej si starosti lásko,běžte na zahradu a já vám donesu nějaké osvěžení."Vyhla jsem se Lauřinému pohledu a šla do zahrady.Počkala jsem,dokud si nesedne a teprve pak se na ní podívala.
„Takže se nic nestalo?"začala.Super,takže Laura má od Perrie její rýpavost!
„Ne,nic se nestalo."
„Takže tě Kyle políbil jen tak,lásko?"„No dobře,tak nějak jsme spolu.."
„A Harry to ví?"
„Harry o tom neví a vůbec je to snad moje věc s kým chodím nebo ne?Já se taky nestarám o jeho život a nedělám nic špatného.Jsme rozvedeni a Kyle je bezvadný."„Jak dlouho jste spolu?"
„Dva dny."
„A víš,že má Harry zítra přijed?"
„Vím,ale jak to s tím souvisí?"
„Nijak,nijak...jste spolu aspoň zatím šťastni?"„Samozřejmě,že ano!Kyle je bezvadný,milý a má rád Darcy a Darcy zase jeho."
Takovýhle výslech probíhal asi hodinu,ale kdykoliv přišel Kyle změnilo se téma buď na oblečení a nebo na děti.Popravdě jsem si docela oddechla,když Laura odešla.„Už tě mám zase jen pro sebe?"zeptal se Kyle a chytl mě kolem pasu.Než jsem stačila odpovědět,ozval se zeshora pláč Darcy.„Jak vidíš,tak nemáš"řekla jsem s úsměvem.
„Já tam zajdu,zatím ji můžeš udělat svačinku"řekl Kyle a šel za Darcy.Šla jsem do kuchyně,ale vše mi padalo z ruk.Vůbec jsem si totiž neuvědomila,že se zítra Harry vrací.
Pohled Laury
„Holky,jsem tady!"zakřičela jsem přes celý dům a bouchla dveřmi.„My jsme v obýváku!"ozvalo se.Šla jsem za nimi a uviděla je,jak si hrají s Nicky.
„Nezlobila?"zeptala jsem se starostlivě a posadila se.„Ne.Sice tě chvíli hledala,ale pak jí to přešlo"odpověděla Soph.„Co nového u Kaitlyn?"Podívala jsem se na El a naznačila ji,že by to neměla slyšet Perrie.
„Sice si hraju s Nicky,ale nejsem slepá,co nesmím vědět?"řekla okamžitě.„Kaitlyn...ona prostě....,tak nějak se....,jak jen to říct...Kaitlyn se prostě dala dohromady s Kylem,to je ten syn správců.Jsou spolu šest dní a jsou polu šťastni."
Zhluboka jsem si oddychla,že to mám za sebou,ale hned jak jsem se podívala na Perrie bylo mi jasné,že jsem měla být ticho.
„Cože je?!Jak jako s Kylem?!Jak jako šťastni?!Jaké dva dny?!Ona si snad ze mě dělá prdel!Kde jsou moje klíčky od auta?!"začala Perrie vyvádět.Soph jí chytla za ruku a pevně držela.
„Perrie neblázni!Je to její život a její věc.Sice jsem taky překvapená,ale nejsou už s Harrym spolu a..."Jak bylo Periinim zvykem,nenechala Soph domluvit a pokračovala.
„Mě je jedno,že teď nejsou spolu!Oni spolu budou,i kdybych je k sobě měla přilepit sekundovým lepidlem!Ona snad není normální!To má v plánu s Kylem hrát šťastnou rodinu?!"
Vzala jsem raději Nicky s Perrina dosahu,protože začínala být jemně nervozní.„Perrie,ale třeba je teď Kaitlyn vážně šťastná.Samozřejmě,že si přeji,aby byla s Harrym,ale pokud to tak chce.."
Perrie hodila na El ledový pohled,kterým říkala,že tomu nikdo nerozumí.„Ona NEVÍ,co chce!Ona chce Harryho a konec!"běsnila dál.Nikdo raději nemluvil,protože by se hned přidala i Perrie.
Po pěti minutách,kdy konečně popadla dech,jsem se odvážila znovu promluvit.„Nechceš mu to doufám říct,že ne?"zeptala jsem se.„Měli bychom mu to říct,ale ne teď.Počkáme,až se vrátí"řekla Soph.„Slyšíš Pezz?"
Perrie vzdychla a přikývla.„Tak jsme domluveni,řekneme mu to,až se vrátí a to samé platí i u kluků.Ani jeden o tom nebude vědět,jelikož by to hned vykecal Harrymu"připojila k tomu El.
Souhlasně jsme přikývli a podívali se na Nicky,která spokojeně usínala.Ach Kaitlyn,kdyby sis jen uvědomila,co jsi udělala.
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...