Pohled Kaitlyn
Týden.Týden do té mizerné svatby.Harryho jsem od té chvíle neviděla a ani s ním nemluvila.Když se po něm Darcy ptala,řekla jsem jí,že má něco na práci.
Většinou jí matka brala sebou,když jela něco zařizovat ohledně svatby.„Takže všechno je zařízený."Zvedla jsem hlavu a podívala se na Kyla.
„Všechno?Opravdu vše?"zeptala jsem se s nadějí hlase,že se na něco zapomnělo a svatba se oddálí.„Všechno lásko"odpověděl s úsměvem Kyle.„A kde bude svatba?"zkoušela jsem to.
„Na zámku.Možná budeš vědět o jaký jde,je to asi 30 kilometrů odtud a jsou tam různé akce"řekl.Panebože ne!On myslí zámek,kde jsem si brala Harryho!Ne!Ne!Ne!
„A proč zrovna tam?"Měla jsem úplně sucho v krku,takže jsem se pořádně napila.
„Ptal jsem se Perrie,jestli neví,kde to máš nejraději a kde to přímo miluješ.A ona mi poradila toto,prý je to pro tebe jedinečné místo a kdybys tam měla svatbu splní se ti sen.Nebo se mýlila?"„Nemýlila.To je fantastické"řekla jsem a donutila se s úsměvem.
„To jsem rád.Musí to být tvůj nejkrásnější den v životě.Pojedu se tam podívat a do večera jsem zpátky."Kyle mě políbil a šel se obout.Pozorovala jsem Kyle,jak odjíždí a vzdychla.On se snaží a já se zatím chovám,jak kráva.Měla bych být šťastná,že mě pořád miluje a tolik se snaží a já tu místo toho hledám různé způsoby,jak svatbu oddálit.
„Mamí!"Otočila jsem se a usmála se na Darcy.„Ahoj broučku,jak jsi se měla?"zeptala jsem se.Než mi stihla odpovědět vešla dovnitř matka s Perrie.„Dobře!Teta Perrie mi pomohla vybrat šaty!"chlubila se Darcy.
„Ukážeš mi je?"řekla jsem a podívala se podezdřele na Perrie.Perrie podala Darcy krabici,kterou mi podala.Otevřela jsem ji a byla v menším šoku.Šaty pro Darcy byly nádherné!Přímo úžásné!
„Jsou krásné,budeš ta nejkrásnější holčička pod sluncem"řekla jsem dojatě.Darcy se pyšně usmála a najednou zvážněla.„Kde je tatínek?Proč jsem ho,už dlouho neviděla?"
Nervózně jsem se usmála a zvedla jí se země.„Tatínka brzy uvidíš.Slibuju.Jenom má teď hodně práce,ale uvidíš ho.Po svatbě ho uvidíš"řekla jsem.
Položila jsem Darcy na zem a všimla si jejího zkoumavého pohledu.„Tak dobře"řekla smutně.„Víš co,půjdeme dát šaty do pokojíčka"navrhla Perrie a Darcy se rozzářila.Posadila jsem se a zhluboka vzdychla.
„Kaitlyn,proč si Kyle vlastně bereš?"Udiveně jsem zvedla hlavu a podívala se na matku.„Proč?Jak proč?"
„Kaitlyn,když sis brala Harryho zářila si štěstím.Vše ohledně svatby sis zařizovala sama a bylo tě všude plno.A teď?Perrie měla pravdu,když říkala,že jako by sis šla na vlastní pohřeb.
Vše okolo svatby ti je jedno a ani jednou ses upřímně neusmála.Jsi myšlenkami mimo a šíleně jsi zhubla.Proč si ho bereš?Kyle je milý,sympatický a tebe i Darcy má rád a proti vaší svatbě nic nemám,ale vidím,jak se trápíš."
„Kyle je moje osvobození od Harryho.Čím dřív se vezmeme tím dřív se od Harryho odpoutám."
„Ale proč Kaitlyn?"„Mami ty to nechápeš!?Harry mi tolikrát ublížil a já,už se nechci znova zvedat ze dna.Měla jsi pravdu,když jsi řekla,že se k sobě nehodíme.Kolem Harryho se motají zpěvačky,herečky a modelky a nebo jiné holky.Kyle bude vždy u mě a nikdy mi neublíží!"
„Jenže Harryho miluješ a Kyle ne."
„To se časem podá,jenom si musím Kyle vzít,abych nemohla couvnout."
Než stihla matka něco odpovědět přišla za námi Perrie.„Nevím,jak jsem to udělala,ale Darcy spí"řekla s úsměvem.„Díky."Perrie si přisedla a vyndala něco z kabelky.Vzala jsem to do ruky a málem chytla infarkt.„CO TO JE!?"řekla jsem naštvaně.„Svatební oznámení"odpověděla klidně Perrie.
„S velkým smutkem v hlase vám oznamuje,že dne 31.6. si Kaitlyn Beirsová & Kyle Drews řeknou své "ano" na zámku v Nottinghamu.Pozůstalý:dcera Darcy,bývalý manžel Harry,kamarádka Perrie"četla jsem nahlas.
Dál jsem to nedočetla,jelikož jsem to začala trhat.„Pravda bolí,co?"ušklíbla se Perrie.„Jsi normální!?"zakřičela jsem na ni naštvaně a šla hodit kousky do ohně.„Já jsem normální,zato ty se chováš,jak idiot"řekla zase s klidným hlasem.
„Proč mi to musíš dělat pořád těžké?!Proč se prostě nemůžeš smířit s tím,že si beru Kyla!"řekla jsem s pláčem a utekla do ložnice.Lehla jsem si na postel a rozplakala se.Za chvíli jsem uslyšela zavření dveří.
„Kaitlyn pochop,že ti nedovolím,aby sis ho vzala.NEMILUJEŠ HO!Nebudeš s ním šťastná,i kdybys dělala nevím,co!"Zvedla jsem hlavu a podívala se na Perrie.„Já nebyla ten,kdo se vyspal s Lucy!"řekla jsem a utřela si slzy.
„Harry udělal chybu,ale i přesto ho miluješ.Místo toho si bereš Kyle,kterého nemiluješ."Posadila jsem a zavrtěla hlavou.„Perrie nepleť se mi do života prosím,tohle je můj život."Perrie vzychla a šla ke dveřím.„Neulehčím ti to,smiř se s tím!"řekla a odešla.Týden,pouze týden.
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
Fiksi PenggemarKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...