Pohled Kaitlyn
Chad se ke mně přibližoval a já stála,jak přimrazená.„Sakra Kaitlyn,prober se.Ten kluk ti chce dát pusu,ale ty máš Harryho!!"volal na mě vnitřní hlásek a já se konečně probrala.
Odstrčila jsem od sebe Chada a rozhodným hlasem řekla:„Promiň,ale tohle ne.Miluju Harryho a tebe beru jako kamaráda.Bylo by asi pro oba lepší,abychom se už neviděli."Nečekala jsem na jeho reakci a vešla do pokoje,kde mě čekal další šok.
Tenhle šok byl,ale rozhodně mnohem krásnější.Po celém pokoji byly zapálené svíčky a na zemi byla udělána cestička z plátků růži,která vedla do ložnice.
Byla jsem hrozně zvědavá,co je v ložnici,ale nejprve jsem šla do koupelny a dala si sprchu.
Chvilku jsem přemýšlela jestli se mám oblíct zpátky do šatů,ale pak jsem si uvědomila,že bych tu někde měla mít schovanou hedvábnou košilku.
Nebyla sice tak krátka a průsvitná,jak ta od Perrie,ale já se v ní cítila mnohem lépe.
Byla růžová a naštěstí neprosvítala.Bála jsem se,aby mi nebyla krátká,ale dosahovala mi pod zadek,takže jsem byla stoprocentně spokojená.Vyšla jsem z koupelny a zamířila do ložnice.
Potichu jsem otevřela dveře a nemohla uvěřit svým očím.Po celém pokoji byli také zapálené svíčky a všude kolem byli růže.Všimla jsem si,že něco leží na posteli,ale nemohla jsem přijít co.
Šla jsem blíž a uviděla srdce z plátků růží.Harry ke mě zezadu přišel a povalil mě na postel.„Harry,co blbneš"řekla jsem se smíchem.
„Strašně se mi po tobě stýskalo.Příště,už se vsázet nebudu,protože podruhé už tě nikam samotnou nepustím"řekl a políbil mě.Usmála jsem se,ale najednou mě přepadla vlna výčitek.
Měla bych to Harrymu říct?Dá se to považovat za nevěru?Sice jsme se nepolíbili,ale být pár centimetrů od kluka a ještě ke všemu,když mám Harryho se taky nedá považovat za čistý štít.
„Kaitlyn,co je?"zeptal se Harry a podíval se na mě.„Harry,musím ti něco říct"začala jsem a posadila se.„Málem jsem se políbila s Chadem."
Nedokázala jsem se mu podívat do očí,protože by to bolelo ještě víc.Celou dobu jsem na sobě cítila jeho pohled.„Kaitlyn,jak..jak?"snažil se ze sebe dostat Harry.
„Já..já nevím,jak se to stalo.Prostě jsme byli na večeři.Pak mi zazpíval na podiu písničku,vyzval mě k tanci a doprovodil ke dveřím.U dveří mi vyznal lásku a přitáhl k sobě.Byli jsme od sebe pár centimetrů a já ho od sebe odstrčila s tím,že tě miluju a že by bylo lepší,abychom se už neviděli.Promiň Harry,vím jak jsem ti musela ublížit"řekla jsem a otočila se,aby si Harry nevšiml slzy,která mi stékala po tváři.
„Já toho debila zabiju!"vykřikl naštvaně a šel ke dveřím.„Harry stůj!"snažila jsem se ho zastavit a rozběhla se za ním.„Harry stůj!Tím,že mu dáš přes hubu nic nevyřešíš!"přemlouvala jsem ho a postavila se před dveře.
„To sice ne,ale aspoň mu vysvětlím,že zadané holky se nebalí!Kaitlyn,běž na bok,nerad bych se s tebou hádal!"zuřil dál Harry,ale já i přesto stála na místě.„Kaitlyn běž na bok nebo...!"
Podívala jsem se Harrymu do očí a odhodlaně řekla:„A nebo?"Harry mě popadl do náruče a šel se mnou do ložnice.Položil mě na postel a chtěl odejít,ale já ho stáhla k sobě.„Harry prosím odpusť mi jestli můžeš"řekla jsem provinile a nechala slzu,která mi utekla volně stékat po tváři.
Harry mi jí opatrně setřel a usmál se..„Lásko,tobě nemám,co odpouštět.Ty ses zachovala úžasně,ale toho debila bych nejraději zabil.Až ho uvidím,tak to budou jeho poslední minuty"řekl naštvaně.
„O tohle už jsem se postarala.Řekla jsem mu,že by bylo lepší,kdybychom se už neviděli."Harry si mě přitáhl a krátce políbil.„Miláčku,jsi prostě úžasná,ale stejně bych mu nejraději rozbil hubu.NIKDO mi na tebe nebude šahat a tenhle už vůbec ne.Přísahám,že.."
Položila jsem Harrymu prst na rty.„Pssst Harry,nechci se už o něm bavit."Znova jsem ho políbila a nechala se Harrym povalit na záda.„Doufám,že příště se už o mně vsázet nebudeš?"zeptala jsem se s úsměvem.
„Nikdy se o tebe vsázet nebudu,jednou mi to stačilo,ale teď jsme tu jenom my dva a nějaký kretén nám to nezničí."Přitáhla jsem si ho k sobě a krátce ho líbla.„Máš pravdu,žádný kretén nám to nezničí."
9K :O Děkuju,děkuju moc ♥
Další díl za 30 přečtení :)
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
Hayran KurguKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...