In a golden cage 165

610 35 0
                                    

Pohled Kaitlyn

Sledovala jsem,jak se Harry loučí s Darcy a neubránila se slzám.Otočila jsem hlavu,aby Harry neviděl,jak brečím a začala si je rychle stírat.

„Lásko neplakej prosím,přísahám že se vrátím hned,jak to půjde."Otočila jsem se a pevně ho objala.„Budeš mi strašně chybět."

Harry mě pevně stiskl a políbil do vlasů.„Vy mi budete taky chybět,opravdu to tu sama zvládneš?Nebudeš se tu bát?"Zakroutila jsem hlavou a setřela si zbytek slz.

Chtěla jsem něco říct,ale to už se venku ozvalo zatroubení.Harry vzdychl a začal se oblíkat.„Harry,budeme si každý den volat?"Harry se na mě podíval a smutně se usmál.

„Budeme,kdyby se cokoliv dělo,tak mi okamžitě zavolej!"Přikývla jsem a podívala se na Darcy,která taky neměla daleko k pláči.

„Ahoj broučku,buď hodná a poslouchej maminku."Darcy ho pevně obejmula a utřela si slzičky.Potom přišel Harry ke mně a pohladil mě po tváři.

„Začni plánovat svatbu,protože jí chci mít,co nejdřív."Usmála jsem se a políbila ho.Venku se znova ozvalo zatroubení.Harry si vzal tašku a otevřel dveře.

„Já,už jdu!To letadlo snad neuletí ne!"zakřičel na kluky a pak se znovu obrátil na nás.„Ahoj."Zabouchl dveře a já z okna viděla,jak nastupuje do auta ke klukům.

Když se Harry podíval mým směrem,tak jsem mu naposledy zamávala a pak už jen sledovala odjíždějící auto.

„Mamí,ja nechci,aby tatínek odjel!Mě je jedno,že fanynky budou plakat a že nebude tyr,já chci,aby se vrátil!"

Setřela jsem jí slzičky a podala kapesník na vysmrkání.„Já vím,i já chci,aby se vrátil,ale to nejde.Projdeme se za holkami a cestou se budeme klouzat,co říkáš?"

Navrhla jsem,abych jí trochu zlepšila náladu a zároveň přestala myslet na Harryho.

Oblékly jsme se a vydaly se k holkám.Z nebe se snášely sněhové vločky a Darcy je s úsměvem chytala.

Cestou jsme se klouzaly,koulovaly a chytaly vločky,takže když jsme přišly k Perrie byly jsme promrzlé na kost.„Dejte si to na topení,já vám zatím uvařím čas."

V obýváku seděla El,Sophia a Laura s Nikol.„Tak jak se cítí budoucí paní Styles?"zeptala se El.„Víš,že ani nijak extra?Snoubenec mi zdrhl a neuvidím ho sedm měsíců,ale jsem ráda,že prošel Darcyiným výslechem."

Tohle holky zajímalo,takže jsem jim popsala průběh žádosti o ruku a potom ho zopakovala i pro Perrie.„Vidíš,jak tě má ráda?V Darcy něco bude,jsem si jistá,že ta se jentak nedá."Řekla Perrie.

Podívala jsem si na Darcy,která si malovala a usmála se.S holkami jsme rozebraly všechno možné,ale odjezd kluků nás dostal víc,než jsme čekaly.

Po dvou hodinách jsem tam zůstala s Perrie jenom já.„Tak co paní Malik,jak vám to klape?"Perrie se spokojeně usmála a zčervenala.

Ano,ta Perrie Edwards opravdu zčervenala!„Klape nám to víc,než dobře.Je to prostě boží,suprové,no prostě skvělé!"

Bavily jsme se s Perrie o všem možným a nakonec se i já s Darcy vydala domů.

Hned,jak jsme přišly,tak jsem rozdělala oheň,protože v domě byla nehorázná zima.„Darcy vysleč se a dej věci na topení!Půjdu ti udělat večeři a...!"

V půlce věty mě zarazil domovní zvonek.Šla jsem ke dveřím a málem úžasem otevřela pusu.„Dobrý den,Kaitlyn Styles?"Zeptal se mě poslíček.

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat