In a golden cage 175

883 35 6
                                    

Pohled Kaitlyn

Pozorovala jsem krajinu z okna a nervózně na něj ťukala.Neříkám,že jsem se na návštěvy Harryho rodiny netěšila,ale byla jsem z toho trošku vynervovaná.

Ucítila jsem hlazení na stehně.Otočila jsem se na něj a usmála se.„Nebuď nervozní lásko,bude to v pohodě."Uklidňoval mě Harry.

„Já vím,ale i přesto.Neviděli jsme se strašně dlouho a....já prostě nevím,jak se mám chovat."Harry zařadil a vrátil ruku na mé stehno.

„Ať se budeš chovat jakkoliv,tak se jim budeš líbit.Stejně,jako ses jim líbila minule,tak se jim budeš líbit i teď."Řekl Harry s jistotou.

Darcy začala mít různé otázky ohledně Harryho rodiny a já se znovu v myšlenkách přemístila k tomu,co vše můžu zvorat.„Tak jsme tady."

Harry projel městem a zabočil do ulice.„A do háje!"Harry naštvaně začal brzdit a já se podívala jeho směrem.U jednoho z domů stál hlouček lidí a rozhlíželi se kolem.

Najednou někdo ukázal na naše auto a všichni se k nám rozběhli.„A co teď?!"Zeptal se Harry a naštvaně bouchl do volantu.

„Já to zařídím,ok?Ale nebuď naštvaný."Dala jsem mu pusu na tvář a usmála se.Otočila jsem se na Darcy,která všem s úsměvem mávala a rozhodně jí ta pozornost nevadila.

Stáhla jsem okýnko a odezvou mi byly hlasité výkřiky.„Prosím vás,mohli byste nás nechat projet k Harryho domu?Slibuju,že potom se vám bude Harry věnovat."

Dívka stála u okna a zopakovala moji prosbu kamarádkám za sebou.Postupně si to předávaly,takže se začal tvořit špacír.

„A s vámi se budeme moc také vyfotit a požádat o autogram?"Otočila jsem se na Harryho,který se na mě s úsměvem díval a já pak se znovu věnovala dívce.

„Pokud budete chtít,tak já v tom problém nemám."Dívka také ustoupila stranou a já zavřela okýnko.Harry nastartoval a jel zaparkovat před dům.

Vystoupili jsme z auta a já šla okamžitě odpoutat Darcy.„Budeš tu s námi a nebo půjdeš za babičkou?"Darcy chvíli přemýšlela a nakonec mi odpověděla,že tu zůstane.

„Promiňte,ale můžeme se s vámi vyfotit?"Přišly k nám nějaké dvě dívky.„Samozřejmě,ale prosím nevykejte mi.Jsem Kaitlyn."Řekla jsem s úsměvem.

Vyfotila jsem se s němi a potom je ještě vyfotila s Darcy.Když lidí kolem nás neubývalo a spíše přibývalo,šla Darcy k domu.

Fotka,autogram,krátký rozhovor a takhle pořád dokola.Nakonec se hlouček kolem mě naprosto vytratil,zatímco u Harryho byla pořád menší řada.

Nechala jsem ho,ať se věnuje fanouškům a začala se bavit s nějakou maminkou.„Opravdu?Nevěděla jsem,že to funguje.Děkuju za radu Výsosti."Usmála jsem se a nadzvedla obočí.

„Nevykejte mi!Prosím jenom mi nevykejte!Jsem úplně normální maminka,stejně jako vy.Jsem Kaitlyn."Natáhla jsem k ní ruku.

„Melánie,jsem ráda,že vás...teda tě poznávám."Potřásly jsme si a usmály se na sebe.„Jsi vdaná?"Začala jsem vyzvídat.

„Ano,už pět roků.Nechci být zvědavá,ale o tobě a Harrym se často psalo a ne zrovna lichotivě a já tě popravdě za tohle obdivuju.

To musí být těžké mít vztah,když se kolem vás pořád motají novináři."

„Je to těžké,ale my se snažíme držet si soukromí v tajnosti a ani se k tomu nechceme vyjadřovat."

„Asi mě s tím pošleš do háje,ale hodně se mluvilo o vašem rozchodu a potom tvojí následné svatbě a o dalších tisíc věcí.Jak to celé bylo doopravdy?A jak je to teď mezi tebou a Harrym?"

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat