In a golden cage 55

659 40 5
                                    

Pohled Kaitlyn

Už zase mi bylo šíleně špatně.Myslela jsem,že to už přešlo,ale hned na druhý den po našem příletu se to vrátilo.

Tentokrát jsem,ale měla pocit,že mám i teplotu.„Kaitlyn,takhle to dál nejde.Jdeš k lékaři a nehodlám o tom s tebou diskutovat"řekl Harry,když viděl,že se zase něco snažím namítat.

„Dobře,ale jdu ke své doktorce"řekla jsem a pokusila se vstát.Zatočila se mi hlava a já si sedla zpátky na postel.„Zavolám klukům a hodíme tam cestou Darcy.Ty tady zatím seď a NEVSTÁVEJ.Já jí jdu sbalit"rozkázal mi Harry a já si raději sedla.

Musela jsem na chvíli usnout,protože jsem z dálky uslyšela Harryho hlas.„Darcy je sbalená a kluci říkali,že jí rádi pohlídají."Otevřela jsem oči a posadila se.Harry mi pomohl do auta,kde jsem znovu usla.Byla jsem strašně slábá a nebyla jsem schopná udržet oči otevřené.

„Miláčku,jsme tady"řekl Harry a pomohl mi z auta.Harry mě celou cestu do čekárny nesl v náručí,protože jsem nebyla schopná udělat krok.Posadil mě na židli a sedl si vedle mě.Měli jsme štěstí,protože v čekárně nikdo nebyl.

„Další prosím!Jé,ahoj Kaitlyn"přivítala mě Sára se,kterou jsem se skamarádila.Pomalu jsem se zvedla a šla ke dveřím.Harry se zvedl,že půjde se mnou,ale já ho zarazila:„Harry,to je dobré.Já to zvládnu."

Zavřela jsem za sebou dveře a sedla si na židli.„Ahoj Sáro,myslela jsem,že jsi odjela do Španělska"řekla jsem a usmála se.„Před týdnem jsem se vrátila.Představ si,že mě James požádal o ruku"řekla šťastně Sára a ukázala mi zásnubní prsten.

„Pěkný,takže s tebe bude brzy paní Coower.Kdy plánujete svatbu?"zeptala jsem se.„Chtěli bychom jí asi v lednu.Samozřejmě,jste s Harrym zváni"řekla s úsměvem Sára.„Co je to..jé ahoj Kaitlyn,co ty tady?"vyrušil nás z rozhovoru hlas Veroniky.

„Ahoj Veroniko,je mi nějak poslední dobou špatně"řekla jsem a Veronika mi naznačila,že mám jít za ní.Zvedla jsem se a pomalu šla za Veronikou.„Tak,co trápí moji pacientku?"zeptala se.Zavřela jsem dveře a posadila se.„Zvracení,bolest hlavy a někdy zvýšená teplota"řekla jsem a Veronika si vše zapisovala do počítače.

„Poslední měsíčky?"Zapřemýšlela jsem se,ale nemohla jsem si vzpomenout.„Včera jsem se na to dívala.....a už vím.Měla bych to mít asi za týden"řekla jsem a čekala,až si to Veronika zaznamená.

„Kaitlyn vím,že je to asi blbost,ale když máš Darcy,tak to zas taková blbá otázka nebude.Podle toho,co tu popisuješ,bych řekla,že jsi těhotná"řekla,ale já zavrtěla hlavou.

„Dělala jsem si test a vyšel mi negativní a doktorka možnost,abych byla podruhé těhotná zamítla"řekla jsem a Veronika se zamyslela.„Možná máš něco s vaječníky.Vypíšu ti lístek a zajdeš si nejlépe ještě dneska na gynekologii"mrkla na mě a podala mi lístek.

Vzala jsem lístek a šla s Veronikou za Sárou.„Tak na kdy tě mám objednat?"zeptala se Sára.„Já si zavolám"odpověděla jsem a usmála se.Najednou jsem z chodby uslyšela dívčí křík.Okamžitě jsme vyběhly s holkami na chodbu a dívaly se na to,jak se kolem Harryho udělal hlouček ječících dívek.

„Co to tady je?!Okamžitě se vraťte na svůj pokoj,jinak si mě nepřejte!"zakřičela Veronika a dívky se na ní smutně podívaly.„Paní doktorko,ale tohle je Harry Styles!Pochopte,že vidět ho na živo a mít s ním fotku se nám už podruhé nepovede"řekla smutně jedna z dívek.

„Paní doktorka má pravdu,když se všechny vrátíte,co nejdřív na pokoj,tak přísahám,že vám dám každé autogram a vyfotím se s váma"řekl Harry a dívky se rozprchly na své pokoje.

„Tak takhle rychle,nebyli na pokojích ani,když jsem oznamovala,že mají návštěvu.Jen ti chci říct,že uděláš asi sto podpisů a fotek"řekla s úsměvem Veronika.

„Nejprve,ale hodím Kaitlyn domů"řekl Harry,ale já zavrtěla hlavou.„Zajdu si na nějaké vyšetření a do hodinky jsem zpátky.Ty zatím můžeš oběhnout fanynky"řekla jsem s úsměvem.„Doprovodím tě,co když se ti něco stane a...."namítl Harry,ale já ho přerušila.

„Nic se mi nestane a i kdyby jsem v nemocnici,klidně běž."Harrymu došlo,že je marné se mnou o tomhle diskutovat a podíval se na Veroniku:„Poradíš mi,kde najdu pokoje od těch dívek?"

Děkuju za všechny přečtení,pořád nemůžu uvěřit,že jsem přesáhla 9.5K! ♥

Děkuju,děkuju,děkuju ♥

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat