In a golden cage 33

893 52 0
                                    

Pohled Kaitlyn

„Ahoj lásko,jak jsis to užila?"zeptal se Harry,hned,jak jsem přišla do pokoje.Holky měli pravdu,vážně ho to přešlo.„Ahoj,bylo to super"odpověděla jsem a vyslékla si bundu.„Ukaž,já ti pomůžu"řekl Harry a pomohl mi sundat bundu.

Počkat,tady něco nehraje.„Kde je Darcy?"napadlo mě okamžitě.„Vaši odjeli za příbuznými a chtěli si ji půjčit,ať prý máme taky čas na sebe"řekl a chytl mě kolem pasu.

„Takže jsme tady měli tichou domácnost a když rodiče odjedou,tak je zase vše v pohodě?"zeptala jsem se Harryho a ten jen vzdychl.

„Lásko,ty jsi nemluvila se mnou.Já se s tebou snažil mluvit,ale ty jsi mě ignorovala."Nevěřícně jsem se podívala na Harryho,on to snad myslí vážně?!

„Miláčku,od té doby,co jsem ti řekla,že tu rozlučku mít budu,tak ses se mnou bavil jen o tom,kde má Darcy věci a,že se jdete projít a když jsem já nadhodila jiné téma,tak jsi mi neodpověděl a já se s tebou nebavím?!"

Harry se na chvilku zarazil a po chvíli řekl:„Je možné,že jsem myslel na něco jiného,ale co se týče té rozlučky,tak..."Podívala jsem se na Harryho a narovinu mu řekla:„Harry miluju tě,ale jestli mi chceš zakázat tu rozlučku,tak já stejně půjdu i když si to nepřeješ a.."

Chtěla jsem pokračovat,ale Harry mě políbil.„Lásko nech mě domluvit,chci říct,že jsem si to promyslel a nevadí mi,když si vyrazíš s holkama.ale je ti jasné,že ti tohle po svatbě skončí,protože už budeš jenom moje a já se o tebe s nikým dělit nebudu."Harry mě popadl do náruče a šel se mnou do ložnice,kde mě opatrně položil na postel.

„Takže souhlasíš úplně se vším,co máme v plánu?"ujistila jsem.„Naprosto se vším"řekl.Tak tady mi něco nesedí.„Dej mi minutku,půjdu se převlíct"řekla jsem a zamířila k šatníku.

Otevřela jsem skříň a napsala sms Perrie,Sophi,El a Lauře:„Ahoj holky,chovají se kluci taky podezdřele?Harry mi povolil rozlučku a se vším souhlasil a skončila u nás tichá domácnost.Mám pocit,že mají něco v plánu."Položila jsem mobil na stůl a převlíkala se.„Lásko,jdeš už ?!"zavolal na mě Harry zrovna,když mi zapípal mobil.

„Už jdu,jen si obleču košili"zavolala jsem na něj a doufala,že neslyšel telefon.Vzala jsem mobil a přečetla si sms:
„To samý jak u tebe,nějak se pokusím to z něj vytáhnout ;)Perrie"
„Úplně jak vyměněný,v tom má prsty ten jejich pokec.Sophi"
„Niall se chová úplně stejně :) Laura"
„Dlouho jim to nevydrželo ;) Ale máš pravdu je to divný.El"

Takže to není jen u mě.Položila jsem mobil na poličku a šla za Harrym.„Nemohl jsem se tě dočkat "řekl Harry a stáhl mě k sobě na postel.„A kdo ti to psal?"zeptal se.

Sakra,rychle výmluva...„Psala mi máma.Darcy si to prý užívá a jsou z ní unešení"zalhala jsem a Harry jen pokýval hlavou.Najednou jsem ucítila divnou bolest v podbříšku.Rychle jsem utíkala do koupelny a okamžitě zjistila příčinu.

Šla jsem zpátky k Harrymu a lehla si na postel,protože mě začalo pobolívat břicho.„Co se stalo lásko?"zeptal se a dal mi pusu.„Ženské problémy a bolest břicha"odpověděla jsem mu.„Víš co,pustíme si nějaký film a já jdu udělat pop corn"mrkl na mě Harry a šel do kuchyně.

Já tam mezitím vložila cd a ztlumila světla.

Pohled Harryho
Udělal jsem popcorn a šel zpátky za Kaitlyn.„Lásko,opravdu se chceš dívat na tohle?"zeptal jsem se a položil popcorn na postel.

„Opravdu se na tohle chci dívat.Může tě ještě poprosit,byl bys tak hodný a donesl mi kapky.Jsou na stole v šatně"řekla Kaitlyn a já jen kývl.Kapky jsem našel hned,ale více mě zajímal její mobil.Proč mi lhala,že jí psala máma?

Poznám,když mi lže a určitě nechce vědět,že ji někdo psal,kdyby jí psaly holky,řekla by mi to,takhle to musí být nějaký kluk

!Vytáhl jsem mobil a napsal Zaynovi sms:„Zayne,jsem si jistý,že mě Kaitlyn podvádí!Někdo ji poslal sms a ona mi řekla,že ji psala máma,ale jsem si jistý,že lhala!"Vzal jsem Kaitlyin mobil a chtěl se podívat,kdo ji psal,ale měla tam pin.Sakra!Další důvod,že mě podvádí!

„Lásko!Jdeš už?!"zavolala na mě Kaitlyn a já položil mobil na své místo.Za chvilku mi zavibroval mobil:„Zítra se stav.Probereme to ;)

Vzal jsem telefon a odepsal:„Je to jistý,někoho má a možná to jen důvod,proč má takovou rozlučku!"Šel jsem zpátky za Kaitlyn a podal jsem ji kapky.

„Děkuju,co jsi tam tak dlouho dělal,slyšela jsem jak ti pípá mobil"řekla a já rychle hledal výmluvu.„Vybila se mi baterka!"řekl jsem a šel si lehnout ke Kaitlyn.

Pohled Kaitlyn

Dívali jsme se na This is us,ale skoro jsem ho nevnímala.Jsem si jistá,že mi Harry lhal,ale to znamená jedno,musel mu psát někdo o kom nechce,abych to věděla.Takže nějaká bokovka!

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat