Pohled Lucy
Vystoupila jsem z auta a prohlížela si dům.Nebyl sice nějak přepychový,ale zas taková barabizna to nebyla.Popravdě jsem moc s Kaitlyn a kudrnáčem,moment,jak on se to jmenuje...
Marry už vím,no prostě jsem se musela seznámit s jejich kamarády.Moc se mi nechtělo,ale když jsem se dozvěděla,že je tam ten...no..takovej sexouš s tetováním šipek,jak on se jen jmenuje..už vím!Miam a ten druhý je myslím Mayn,opravdu je rodiče museli mít hrozně rádi.
„Můžeš jít napřed jestli chceš"uslyšela jsem Kaitlyin hlas.Usmála jsem se a sebevědomě šla k domu.Otevřela jsem dveře a ocitla se v hale.Podle bund na věšáku to vypadalo,že je tu minimálně deset lidí.„Ahoj Kaitlyn"řekli sborově hned,jak jsem vešla do obýváku.
„Čus"odpověděla jsem a prohlížela jsem si je.Hned u dveří seděl blonďák a vedle nějaká bloncka,pak holky s vlnitými hnědými vlasy vedle kluka s patkou,která byla sice sexy,ale na Miama prostě neměl!Ty jeho svaly,které se mu rýsovaly pod tričkem byly k sežrání!
Vedle seděla nějaká hnědovlasá holka a držela ho za ruku.Ne,že by to byla překážka,ale ve hře na hodnou sestřiku,by mi to kompletně zkazilo plány.Podívala jsem se na druhou sedačku a uviděla Mayna!Ty jeho vlasy,svaly,tetování,úsměv a ty oči!
„Kaitlyn,ptám se,co mimčo?"zopakovala bloncka svojí otázku.„Žije"odpověděla jsem a se sexy úsměvem šla k Maynovi.Těsně předním jsem schválně zaškobrtla a Mayn mě pohotově chytil.Svezla jsem se mu do klína a rukou mu projela ve vlasech.
„Díky za záchranu"řekla jsem,co nejvíc sexy hlasem jsem uměla.Všichni na mě nechápavě koukali,ale v té chvíli mi to bylo vážně jedno.„Kait..Kaitlyn..co..co to děláš?"dostal ze sebe nechápavě.
„Padám do rukou největšímu sexoušovi.Víš,že teď jsi se mnou můžeš dělat,co chceš?"zeptala jsem se svůdně a chystala se ho políbit.Když už nás od sebe dělilo jen pár centimetrů,někdo mě tvrdě shodil na zem.„Jakej debil?!"vykřikla jsem a dala si vlasy pryč z očí.
„Lochnesko,ty ještě žiješ?!Jak vidím,tak máš pořád obličej,jak paviánův zadek a když jsme u toho,tak pořád vypadáš,jak bagr"řekla jsem škodolibě a postavila se.„Kaitlyn?!"řekl šokovaně Miam.
„Ahoj Lucy,taky mě udivuje,že vůbec žiješ.Tipovala jsem,že jsi umřela na aids"oplatila mi to.„Narozdíl od tebe,já sex mít můžu,ale ty zůstaneš doživotně panna.A teď uhni,ať si můžu popovídat se sexoušem"řekla jsem a položila Maynovi ruku na rameno.
Lochneska po mě hodila vražedný pohled a odstrčila mi ruku.„Pro tvou informaci,tenhle sexouš je můj snoubenec"řekla a ukázala mi ruku na,které se jí třpytil nádherný prstyn.Jak někdo s postavou a xichtem,jako má ona,může mít takového sexouše a ještě dostat takový prsten.
„Opravdu?Ty si chceš vzít takovou megeru,jako je ona?Tak to hodně štěstí,ale dám ti radu do života.Ještě pořád z toho můžeš vycouvat a dát ten prsten mě"řekla jsem a usmála se.„A místo megery bys měl doma obyčejnou kurvu,která spí s každým"odpověděla místo Mayna lochneska.
„Já,že jsem kurva?!Narozdíl od tebe jsem mohla ukázat na kluka a všichni by se mi klanily u nohou.Vzpomínáš si ještě na Taylora?"zeptala jsem se škodolibě.„Lucy,drž hubu"odpověděla výhružně.„Takže vzpomínáme.Vzpomínáš na to,jak tě nechal stát uprostřed parketu,jen proto,že jsem se na něj usmála a zavolala ho k sobě.Pak jsme spolu tančili a on mě políbil...."provokovala jsem dál.
Lochneska byla nastartovaná,že mi jednu vrazí,ale Mayn jí chytl za ruku.„Ale,copak Lochnes?Že by to ještě pořád,tak moc bolelo?"zeptala jsem se škodolibě.„Kaitlyn,co to s tebou je?!Přestaň Perrie urážet!"řekl blonďák.„Co se to tady děje?"zeptala se Kaitlyn,která přišla s Dorsy za námi.
Všichni se šokovaně podívali tím směrem,teda kromě lochnesky a pohledem se dívali na Kaitlyn a pak zas na mě.„Nesu vám ten nákup,co jste chtěli koupit"řekl kudrnáč,který zrovna přišel.„Co..co..to jako má být?"zeptal se Miam,který se první vzpamatoval.
„V pohodě Liame,taky jsem byl chvíli v šoku,než jsem to pochopil"odpověděl kudrnáč a odnesl nákup asi do kuchyně.„Kaitlyn ty máš dvojče?!"zeptala se šokovaně bloncka.
„Přestaňte na nás zírat,jak na jednorožce.To jste nikdy neviděli dvojčata?"zeptala jsem se.„Já vám to vysvětlím"řekla Kaitlyn a postavila Dorsy na zem.
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...