In a golden cage 112

488 34 1
                                    

Pohled Kaitlyn

„Holky?"zeptal se Louis.„Já těhotná nejsem"řekla Soph a postupně jsme se začaly všechny přidávat.Lehla jsem se do trávy a pomalu usínala.

„Kaitlyn,miláčku probuď se"uslyšela jsem Harryho hlas.Ztěžka jsem otevřela oči a podívala se na Harryho.„Harry,já dál jít nemůžu.Jsem moc slabá"řekla jsem.Harry se usmál a dal si můj batoh na záda.Potom se naklonil a opatrně mě vzal do náruče.

„Ale Harry to nejde!Nemůžeš mě nést a věci a..."Harry mě letmo políbil,tak že mi připadalo,že se naše rty ani nedotkly.„Přece tě tu nenechám a neboj se.Tebe u věci unesu"řekl s úsměvem.

Pomalu jsem znovu zavírala oči a usínala.Probudila jsem se v neznámém pokoji.Chvilku jsem se rozhlížela kolem než mi došlo,že tohle bude asi náš pokoj.Byl v příjemných barvách a nebylo přeplněn nějakými zbytečnostmi.

I přesto,že jsem spala jsem si připadala vyčerpaná a bez energie.„Kaitlyn!Jak se cítíš?"uslyšela jsem Harryho starostlivý hlas.Otočila jsem hlavu ke dveřím a usmála se.

„Už lépe,ale pořád jsem unavená"odpověděla jsem.„Neměl jsem tě přemlouvat k tomu golfu a lezení po steně.Je to moje chyba,že se cítíš takhle..."začal se obviňovat Harry.

„Není to tvoje chyba.Zítra už budu v pořádku jsem jen vyčerpaná nic víc"řekla jsem a snažila se,aby v mém hlase nebyla zaznít únava.„Zavolám doktora a..."

Nenechala jsem Harryho domluvit a rozhodně zavrtěla hlavou.„Nikoho nevolej,je to jen únava nic víc.Dnes se vyspím a zítra mi bude fajn,nedělej si starosti"řekla jsem a zívla.

„Nechám tě spát Kaitlyn.Dobrou"řekl a dal mi pusu do vlasů.„Dobrou Harry"řekla jsem z posledních sil a znovu usnula.

Pohled Harryho

Díval jsem se na spící Kaitlyn a nemohl od ní odtrhnout zrak.Připadala mi,tak strašně křehká a zranitelná,že stačil pouhý dotek,aby se jí něco stalo.

Potichu jsem šel ke dveřím a co nejtišeji je zavřel.Kluky jsem našel sedět ve společenské místnosti.„Jak se cítí?"zeptal se Louis.„Je unavená.O tom,že někoho zavolám nechce ani slyšet"odpověděl jsem a sedl si do křesla.

„To samý mi řekla El.Zítra prý už bude fit,jen si potřebuje odpočinout"řekl Louis.Seděli jsme tam v naprosté tichosti,každý ponořen do svých myšlenek.„Co,když ta jejich únava je s něčím spojená?"zeptal se Liam a všichni jsme věděli kam míří.

„Liame,nechci ti kazit radost,ale v mém případě s Kaitlyn to těhotenství nebude"odpověděl jsem mu a snažil se na sobě nedat znát,jak mě to mrzí.

Samozřejmě,že mě mrzí,že Kaitlyn nemůže být podruhé těhotná,ale teď zrovna mě mrzí,že nejsme spolu.„Takže možnost těhotenství jsme zamítli."

Probral jsem se ze zamyšlení a nechápavě koukal na kluky.„Měl jsem v plánu zavolat doktora..."řekl Niall,ale než stačil dopovědět větu skočil mu do řeči Zayn.„..,ale Laura ti do zakázala,stejně jako to mě zakázala Perrie"dopověděl s úsměvem.

„A co chcete dělat?"zeptal se Liam.„Necháme do zítřka načerpan energii a pokud jim pořád bude tak,jak dnes,tak voláme doktory"navrhl jsem.

Kluci se mnou souhlasili,protože jiná možnost ani nebyla.

Pohled Kaitlyn

Opatrně jsem se posadila a natáhla se po mobilu.Bylo devět hodin,ale za okny byla neproniknutelná tma.

Opatrně jsem se posadila a stoupla si,ale hned se mi zatočila hlava.Chytla jsem se stolku a počkala dokud to nepřejde.Pomalým krokem jsem se vydala ke dveřím,ale uprostřed místnosti se mi znovu zatočila hlava,tentokrát více.

„Kaitlyn!"Z těžkostí jsem otevřela oči a podívala se do Harryho vystrašené tváře.„Co se stalo?"zeptala jsem se nechápavě a zjistila,že ležím v posteli.„Málem jsi upadla,kdybych tě nezachytil.Řekneš mi,o co ses pokoušela?"zeptal se.

„Jen jsem se chtěla napít"odpověděla jsem.„Měla jsi na mě zavolat,byl jsem hned vedle"odpověděl a já si všimla,jeho mokrých vlasů.„Přece tě nebudu zbytečně tahat ze sprchy,došla bych si pro tu vodu sama"řekla jsem.

„A cestou bys někde omdlela.Dej mi minutu a já ti tu vodu donesu"řekl Harry.Pomalu jsem zavírala oči a jediné,co mě vyrušilo od spánku bylo otevření dveří.„Tady máš vodu a donesl jsem ti i večeři"řekl Harry a položil na postel tácek s jídlem.

„Ale já nemám hlad"řekla jsem.„Musíš něco jíst celý den jsi nejedla"řekl nesmlouvavě.Půlku večeře jsem snědla,ale více do mě Harry nedostal.Za to jsem vypila celou vodu,kterou donesl.

„Zajdu ti ještě pro vodu,jestli chceš"navrhl Harry.„Nechoď nikam prosím.Budeš tu se mnou?"zeptala jsem se a snažila se skrýt únavu v hlase.Harry se usmál a sedl si ke mně.

„Budu"odpověděl s úsměvem a hladil mě po ruce.I když jsem spala celý den,oči se mi zavřely témeř okamžitě.

Pohled Harryho

Když jsem si byl jistý,že Kaitlyn usnula,opatrně jsem vstal a šel pro další vodu.Položil jsem ji Kaitlyn na noční stolek a opatrně si lehl za ní.

Kaitlyn se otočila a stulila se mi do náruče.Objal jsem ji a zabořil hlavu do jejich vlasů.Byl to příjemný pocit,mít u sebe Kaitlyn,ale bylo mi jasné,že to dlouho nepotrvá.Políbil jsem ji do vlasů a pomalu usínal.

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat