In a golden cage 122

595 31 3
                                    

Pohled Kaitlyn

Opatrně jsem se vykroutila z Harryho objetí a vstala.Všude po zemi se válelo naše oblečení,ze kterého byly jediné použitelné kalhotky.Šaty byly na prsou roztrhlé a nemusím přecházet naostro.

Po špičkách jsem šla k Harryho skříni a vytáhla si košili.Oblékla jsem se a potichu šla ke dveřím.Proplížila jsem se na chodbu a zrovna,když jsem zavírala dveře ozval se hlas,kterého bych zrovna teď,slyšela ze všech nejméně.

„Ale,ale,ale,kdopak se nám tu krade z Harryho pokoje?Neměla jsi náhodou včera protesty,že s Harrym spát nebudeš a dneska tě chytnu,jak se od něj kradeš a ještě v jeho košili."

Otočila jsem se a ušklíbla se.„Zrovna ty bys měla Perrie pomlčet.Pokud se nepletu,tak jste se se Zaynem nebavili a pochybuju,že jeho tričko a vlasy,jako bys proletěla křovím je dnešní modní hit"řekla jsem.

„Trošku jsme si povídali,ale zrovna ty mi nemáš,co říkat.Pojď dáme si kafe,zbytečně by jsi vzbudila Darcy"odpověděla Perrie.Uznala jsem,že m pravdu,takže jsem jí následovala do kuchyně.„Zato vás bylo slyšet,až dole"začala znovu Perrie.

„Ne!Prosím,že to není pravda?"zeptala jsem se zoufale.„Ale jo,ten tvůj výkřik byl slyšet,až sem,ale v pohodě,už tu nikdo nebyl"odpověděla se smíchem.Vzdychla jsem a dala hlavu do dlaní.Bože,to je trapas!„Aspoň jste si to užili ne?"pošťuchovala dál.

„Perrie,běž do háje"odpověděla jsem a zvedla hlavu.Zrovna v tu chvíli jsme uslyšeli na schodech zvuky a hekání.„Naše pařmenky jsou tady"řekla Perrie.Nechápavě jsem se na ní podívala,ale za chvíli mi to došlo.

Do kuchyně vešla El se Soph a obě byly úplně bílé.„Objednávám si silné kafe a prášek"řekla El a sedla si ke stolu.„Já taky!"přidala se Soph.„Co jste dělaly?"zeptala jsem se.„Vsadili jsme se s klukami,kdo vypije více panáků.Hádej,kdo vyhrál?"odpověděla Soph.

„Bože,mě je,tak hrozně trapně"řekla El.
„Proč?"zeptala jsem se.
„Jediné,co si pamatuju bylo,jak jsem tancovala u Louise na stole a vyslíkala se."

„Cože?To jako vážně?"
„Jo."
„Já dělala něco podobného.Pamatuji si,jak jsem stála na posteli a hrála si na letadlo.Roztáhla jsem ruce a skočila.Kdyby mě Liam nechytil,tak jsem rozplácnutá na podlaze."

Překvapeně jsem se podívala na holky a snažila se to vstřebat.„Wau..jsem trošku v šoku"řekla jsem.„Už nikdy nepiju!"zaúpěla El.„Dobré ráno,vy jste všichni tady?"zeptala se nevinně Laura,která zrovna přišla.

„Kaitlyn se vzpamátovává ze své vyčerpávající noci a holky ze své kocoviny"odpověděla Perrie a přinesla nám každé kafe.„Jsem ráda,že jsem odešla hned po Kaitlyn"řekla Laura a sedla si za námi.Chvilku jsme si povídali,dá se říct,že o ničem,když jsme na schodech uslyšely hlasy kluků.

A přichází to,čeho se bojím nejvíc.„Hned,co se probudí,tak začnou drbat.Vyprávíte si své noční zážitky?"zeptal  se Zayn a zastavil se s pohledem u mě.Zrudla jsem a sklonila hlavu.„Oni mi je vypráví,ale já nemám,co vyprávět,protože to ani nestojí zato"vrátila mu to Perrie,když jsi mě všimla.

„Můžeme to dohnat teď,jestli chceš"navrhl jí okamžitě Zayn.„Nech si to na večer jo"odbyla ho Perrie.„Tady jsou naše divošky!Tak,jak se cítíte po těch panácích?Házeli jste to do sebe,jako vodu"řekl Liam,který za námi přišel.

„Úplně skvělě!"řekla Soph zoufale a napila se kafe.„Ahoj holky,teda El na vás je pohled"okomentoval to hned Louis.„Díky Lousi.Jakto,že vám není špatně?!"zeptala se hned.„Protože mi umíme pít miláčku"odpověděl jí v klidu Louis.Kluci si z nás chvíli utahovali,než přišel Niall a Harry.

Rozpačitě jsme se na sebe s Harrym dívali a všichni nás pozorovali.Sklonila jsem hlavu a dělala jsem zájem o míchání kafe.„Harry!Kaitlyn!Jste tu?"Zvedla jsem hlavu a podívala se na Perrie.„Ptám se vás,jak to s vámi teď bude?"zopakovala znovu svou otázku.Podívala jsem se na Harryho,který se na mě podíval a otočila se zpátky na Pezz.

Od odpovědi mě,ale naštěstí zachránil pláč Darcy.„Já tam jdu!"vykřikli jsme oba s Harrym a rozběhli se za ní.„Darcy neplakej,jsme tady"začal jí uklidňovat Harry,když jsme vpadli do pokoje.

Darcy se po chvíli uklidnila a já jí dala věci na převlečení.„Půjdu zabalit věci,nebo spíše jen ty plyšáky a pyžamo"řekla jsem a otevřela kufr.

Harry mi podával věci,takže jsme za pár minut neměli,co dělat.„Darcy pojď,odjíždíme!"zavolala jsem na ni.„Vy,už jedete?"zeptal se překvapeně Harry.

„Jo,ještě si musím něco zařídit"odpověděla jsem,zapnula tašku a šla s Darcy dolů.„Kaitlyn,tak nějak si nám neprozradila,jak to bude mezi tebou a Harrym"řekla mi Perrie,když jsem otvírala venkovní dveře.

Nadechla jsem se a podívala se na Harryho,který stál pod schody.Hlavně nezačni brečet,musíš to vydržet dokud neodejdeš.„Zítra přijeď podepsat rozvodové papíry"odpověděla jsem a okamžitě šla k autu.

Dala jsem Darcy do autosedačky a jela do paláce.Tohle bylo to nejtěžší,co jsem musela udělat.

In a golden cage | Plánovaná korekce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat