Pohled Kaitlyn
„Pane Stylesi,podepiště mi to tady"ukázal právník na prázdnou linku.Harry se na mě podíval,jako by čekal,že to zastavím.Odvrátila jsem pohled a sklonila hlavu.Jediné,co jsem slyšela bylo,jak Harry energicky podepsal papír.
„Děkuji,a teď vám přečtu smlouvu.Chápu,že jste říkal,že vás slečna Beirsová seznámila s okolností,ale je to mojí povinností.Žádné majetkové vyrovnání neproběhlo,takže se hned můžeme vrhnout na péči o dítě.
Máte povoleno se stýkat se slečnou Darcy a to,kdykoliv budete chtít.Budete si ji i moc brát na delší dobu,ale to samozřejmě po domluvě se slečnou Beirsovou.Soud bude zítra a ani jeden z vás se na něj nemusíte dostavit."
Zvedla jsem hlavu a podívala se na Harryho,který byl mírně v šoku.„Děkujeme za pomoc,nashledanou"rozloučila jsem se a co nejrychleji odešla z kanceláře.„Kaitlyn!"Zastavila jsem se a počkala na Harryho dokud mě nedoběhne.
„Co tě donutilo to změnit?"zeptal se Harry.„I přes to,co se stalo ti nemůžu zakázat,aby ses vídal s Darcy.Je to tvoje dcera a má tě ráda,a to že se to zničilo mezi námi,je naše chyba a Darcy do toho zatahovat nebudu"odpověděla jsem a chtěla jít,ale Harry mě chytl za ruku a přitáhl k sobě.
„A není v tom něco víc?"zeptal se s nadějí v hlase.„Není"řekla jsem tím nejchladnějším tonem,jakým jsem dokázala.„A můžu se s ní vidět,už dneska?"Přikývla jsem a nastoupila do auta.„Tatí!"vykřikla Darcy,jakmile spatřila Harryho.Harry jí obejmul a pevně stiskl.
„Že mě nikdy neopustíš?"vyptávala se Darcy.„Nikdy,nikdy,nikdy!"odpověděl jí Harry a dal jí pusu na tvář.„A víš,co mám?Byla jsem s Kylem ve měste a koupil mi čiči!"vykřikla Darcy a rozběhla se ke Kylovi,který nás pozoroval.
Věděla jsem,že Harry nemá Kyla rád a Kyle zas nemá rád Harryho,ale musím je představit a dělat,že se nic nestalo.Usmála jsem se a šla s Harrym za Kylem.„Kyle tohle je Harry a Harry tohle je Kyle"představila jsem je a nervozně se usmála.Než stihl jeden z nich něco říct,ozvala se Darcy.
„Mamí,budeme hrát na hoňku a ty máš babu!"Ne,že bych zrovna měla náladu se s Darcy nahánět po zahradě,ale uvítala jsem to,jako vítaný okamžik na vzdálení od těch dvou.Rozběhla jsem se se smíchem za Darcy a ona se hned dala na útěk.
Pohled Harryho
Kaitlyn mezi námi proběhla a běžela za Darcy.Bože,já jsem takový vůl!Proč jsem se nepokusil o ní dál bojovat?Podíval jsem se na Kyla,který jí zasněně pozoroval.Musel vycítit můj pohled,protože se otočil a hodil na mě vražedný pohled.
„Takže to ty jsi ten syn od správců?"zeptal jsem se povýšeně,jelikož k němu jsem sympatie chovat nehodlat.„A ty jsi ten slavný děvkař,který se vyspal se sestrou od Kaitlyn?"odpověděl mi Kyle.Musel jsem se silně držet,abych mu nedal pěstí.
„Nevíš,jak to bylo,takže drž hubu nebo ti ji rozbiju"zavrčel jsem naštvaně.„Myslíš,že se tě bojím?Za to,co jsi udělal Kaitlyn,bych tě nejraději zabil"odpověděl naštvaně Kyle.
„Drž se od Kaitlyn,co nejdál,nebo tě odveze pohřebák!"řekl jsem a zatínal pěsti.„Tak pojď ne!"Než jsem mu stačil dát ránu příběhla k nám Darcy.Darcy se za mě schovala a potichu se pochechtávala.
„Darcy,já tě vidím!"vykřikla Kaitlyn se smíchem a utíkala k nám.K mé velké zlosti upadla a to přímo Kylovi do náruče.Šlo vidět,jak si to užívá a kdyby šlo pohledem vraždit je po něm.„Díky"špitla Kaitlyn a nervozně se postavila.
Kyle na mě hodil vítězný pohled a kdyby tam nebyla Kaitlyn,rozbil bych mu ten jeho úsměv.Kaitlyn se na mě podívala a omluvně se usmála.„Darcy konec hry,jdeme na svačinu"řekla.
„A půjde i tatínek?"zeptala se Darcy a udělala psí očka.„Když chce,tak klidně"odpověděla.„Půjdu moc rád"řekl jsem s úsměvem a pro změnu hodil vítězný pohled na toho kreténa.
Připojil jsem se ke Kaitlyn a Darcy a schválně jí chytl kolem ramen.Ten debil jí prostě nedostane!
Harry VS Kyle :D Komu fandíte? :D
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
Hayran KurguKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...