Pohled Harryho
„Harry,ještě musím něco zařídit a pak půjdu do ložnice"řekla Kaitlyn šeptem.„Dobře,já zatím půjdu uložit Darcy,stejně usíná v sedě"odpověděl jsem a šel s Darcy do jejího pokoje.
Musím říct,že usnula rychle,takže jsem hned šel za Kaitlyn.Kaitlyn stála u nástěnky a prohlížela si fotogragie.Docela mě udivilo,že se stihla převlíct a navlnit vlasy,když jsem Darcy uspával tak deset minut.
Potichu jsem k ní přistoupil a zezadu jí objal.„Teď máme čas,jen sami pro sebe"řekl jsem a dal jí pusu na tvář.
Kaitlyn se otočila a překvapeně se na mě podívala:„Kdo si myslíš,že jsi!To snad není možný jen,co přijedu,tak mě tu začne ohmatávat nějakej kudrnáč.Hele frajere,já spím s klukama,až po minimálně pětiminutové známosti a nic proti,ale nejsi můj typ."
Šokovaně jsem se na ní díval a nemohl uvěřit svým uším.„Co tak koukáš?!Tos nikdy neviděl sexy kost nebo co?"řekla a sedla si do křesla.„Ale..ale...."Snažil jsem se ze sebe dostat normální větu,ale byl jsem tak šokovaný,že to prostě nešlo.
„Počkej tady frajere,jdu se napít"řekla a odešla.Sedl jsem si na postel a snažil se z toho vzpamatovat.„Lásko,tahle voda je opravdu skvělá!Neusla dneska Darcy nějak brzy?"řekla Kaitlyn a položila vodu na stůl.
Podíval jsem se na ní a nemohl uvěřit svým očím.Měla na sobě to v čem přijela domů a vyžehlené vlasy!„Můžeš mi vysvětlit náš rozhovor před chvílí?"zeptal jsem se nechápavě.„Proč?Co ti na něm nesedí ?"zeptala se.Než jsem stačil odpovědět,uslyšel jsem Kaitlyin telefon.
„Dej mi moment"řekla a odešla.Klid Harry,to jsou jen hormony.„Fuj,to tu už není ani normální voda!Kdo má tyhle kojenecké vody pít!Nevíš,kam dali víno nebo šampaňské?"zeptala se.
„Nemůžeš pít!Vždyť jsi těhotná!"odpověděl jsem.„Já a těhotná?!Prosím tě a s kým?"zeptala se a položila vodu.„Se mnou!"Kaitlyn si mě chvíli prohlížela a pak udělala udivený pohled.„A ty si jako kdo?"řekla po chvílí.
„Já jsem tvůj manžel!"Kaitlyn se na mě podívala a pak si začala prohlížet ruce.„Když jsi můj manžel tak,kde mám ty chytráku prstýnek minimálně za dvacet milionů!Hele,já už vím,kdo jsi!Ty jsi ten kudrnáč z té fotky!"řekla nadšeně.
„Jakej kudrnáč?!"zeptal jsem se.„Tak,jak ti mám říkat?"zeptala se otráveně.„Snad tak,jak se jmenuju!"řekl jsem a tentokrát vážně naštvaně.Kaitlyn si mě prohlížela a usilovně přemýšlela.„Ty nevíš,jak se jmenuje tvůj manžel!?!"zeptal jsem se šokovaně.
„Hele frajere,dej mi moment jo"řekla a odešla.Zhluboka jsem dýchal a snažil se uklidnit.„Harry volala Perrie a.."Nenechal jsem Kaitlyn domluvit a skočil jí do řeči.„Jak se jmenuju?!"zeptal jsem se jí naštvaně.„Harry.Jmenuješ se Harry.Jinak se cítíš v pořádku?"zeptala se mě nechápavě.Pane bože,už to mám!Ona trpí rozvojenou osobností!
„A ty lásko?"zeptal jsem se klidně.„Já ano,dej mi minutku,musím si zavolat"řekla a jako v mrákotách odešla pryč.„Hele frajere už vím,jak se jmenuješ,jen mi dej moment musím najít správnou stránku"řekla a lehla si na postel.Chvilku se usmívala na časopis a ne a ne otočit stránku.
Podíval jsem se,co tam má a nemohl uvěřit svým očím.V tom časopise byli fotky,které jsme fotily pro jednu charity.Byli jsme tam všichni bez triček a v posilovně.„Můžeš mi vysvětlit,proč se koukáš na fotku Liama,jak kdyby ses dívala na čokoládu?"zeptal jsem se naštvaně.
„Můžu ti to vysvětlit,protože vypadá bezvadně.Ty jeho svaly a úsměv"řekla zasněně.„Děláš si ze mě srandu!Je to můj kamarád!"řekl jsem,přímo vzteky bez sebe.
„Fakt?!Seznámíš nás?Vlastně mě spíše bere více Zizi,protože to jeho tetování,vlasy,oči a o tom vybavení,co musí mít dole se ani nebavím"řekla s úsměvem.Vstal jsem a začal přecházet po místnosti.Klid Harry...je duševně nemocná...nádech a výdech.....Kaitlyn vstala a šla se upravit k zrcadlu.
„Seznámíš nás nebo ne?"zeptala se a vyšpulila do zrcadla rty.„Kaitlyn,ty jsi duševně nemocná!"vykřikl jsem a sedl si na postel.
„Harry,mluvila jsem s....Lusy?!Co tady děláš?!"Zvedl jsem hlavu a uviděl Kaitlyn.„Pane bože,já se zbláznil a k tomu všemu vidím dvakrát!"řekl jsem a praštil sebou do postele.
Předemnou stála Kaitlyn s rovnými vlasy a v zeleným tílku a vedle ní další Kaitlyn s vlnitými vlasy a v modrém tílku.
Pohled Kaitlyn
„Neblázníš Harry,tohle je moje sestřička Lucy"řekla jsem.„Taky tě ráda vidím sestřičko"odpověděla s úšklebkem.
„Co tu děláš?"zeptala jsem se ostře.„Přijela jsem na návštěvu"odpověděla s úsměvem.„Vypadni!Potom,co jsi udělala,už tě nechci vidět"řekla jsem.
„Pane bože Kaitlyn,jsi jak malá holka.Už je to pět roků,hele přijela jsem se omluvit.Sorry,sorry,sorry"řekla.Neměla jsem to srdce se na ní dál zlobit.Sice to nebyla omluva podle mého gesta,ale na ní to bylo dost dobrý.Harry na nás pořád koukal,jak na zjevení a evidentně to ještě nepochopil.
„Harry,tohle je moje sestra Lucy a tohle..."chtěla jsem pokračovat,ale Lucy mě zadržela.„A tohle je tvůj přítel Marry"řekla jako nejjasnější věc.„Ehm..je to Harry a je to můj manžel"řekla jsem s úsměvem.
„Neřekla bych do tebe,že se po druhé budeš vrhat do svatby"řekla vážně.„To já taky ne a vedle spí naše dcera Darcy"pokračovala jsem dál.„Vy máte dceru?"zeptala se šokovaně.„Máme a tady je Daisy a Harry"řekla jsem a ukázala na zatím neexistující bříško.
„Wau..tak to gratuluji"řekla.„Holky nechci vás rušit,ale půjdu se projít do zahrady nějak to musím vydýchat"řekl Harry a doslova vyskočil z postele.„Nepůjdeme si sednou do obýváku?"zeptala jsem se.
Lucy přikývla a usmála se.„A ty máš nějaký vážný vztah?"zeptala jsem se,když jsme seděli u na pohovce.„Já nejsem ty brouku.Nechci se ještě vázat je mi 24!Chci si užívat mládí,pařby a hlavně kluky"odpověděla s úsměvem.
„To je sice fajn,ale nechceš se usadit,najít si životního partnera a mít děti?"zeptala jsem se znovu.„Ale Katli,já nejsem ty.Nechci se uvázat na jednoho kluka,chci si užívat a ve čtyřiceti budu přemýšlet o svatbě"řekla a napila se.
Ano,je to pořád ta stejná Lucy.„A ještě jednou promiň za to,co jsem udělala"řekla smutně.„To je dobrý Lucy"řekla jsem a obejmula ji.
Pohled Lucy
Můj plán udobřit si Kaitlyn je splněný.Už brzo se ti pomstím sestřičko!
ČTEŠ
In a golden cage | Plánovaná korekce|
FanfictionKaitlyn je dívka z královské rodiny. Její život ovládá královský protokol a její matka. Jakmile, ale pozná Harryho, její život se změní. Stále je tu, ale její expřítel Bryan, který se jí nehodolá vzdát. Volné pokračování In a love cage na mém profi...