Ležala som na ľadovej zemi. Nikdy predtým som takú bolesť nezažila. Telo som mala ako v ohni a mäso mi prebodávali tisíce neviditeľných ihličiek. Počula som praskanie kostí, prudké dýchanie a bolestný rev.
Naraz som si uvedomila, že to kričím ja. Nemala som ani potuchy, čo sa deje. Bola som sama doma. Myslela som, že umriem. Nemal mi kto pomôcť.
Otvorila som oči, ktoré som mala dovtedy zatvorené kvôli potláčaniu bolesti.
Vtedy som uvidela, ako sa mi skracujú prsty a predlžujú nechty. Moje zápästie prudko zaprašťalo a potom sa mi zmenšila celá ruka. V tele sa mi lámali kosti jedna po druhej.
Praskali mi nohy, potom chrbát. Hlava ma bolela tak veľmi, až som si myslela, že mi vybuchne. Oči ma príšerne pálili.
Tak veľmi som sa túžila zabiť, aby som to utrpenie ukončila, no nemala som na to silu.
Ale naraz, keď som si myslela, že to už naozaj nevydržím, bolesť prestala. Zvalila som sa na bok, sťažka som dýchala a pozerala do prázdna.
Zaspala som.
Neviem, koľko času ubehlo, no keď som sa zobudila a pokúšala som sa postaviť, prekvapene som vykríkla. To, čo však z mojich úst vyšlo, sa ani zďaleka nepodobalo zvuku pochádzajúcemu od človeka.
Stála som na štyroch veľkých chlpatých labách. Zmocnil sa ma veľmi nepríjemný pocit. Úzkosť, strach a nervozita. Čo sa so mnou stalo?
Po štyroch som prebehla do kúpeľne, kde som sa pozrela do zrkadla. To som nebola ja! To som nemohla byť ja!
Zo zrkadla na mňa pozerala veľká strieborné vlčica s jantárovými očami. Ako je to možné?
Potom som si spomenula.
Keď som mala trinásť rokov, bola som posadnutá vlkmi. Veľmi som túžila dokázať sa premeniť na jedného z nich. Bola som schopná urobiť pre to čokoľvek.
Skúsila som snáď úplne všetko, dokonca som vyslovila zopár kúziel a urobila niekoľko rituálov, ktoré som si bola neskôr istá, že vôbec nefungovali. Ešte dlhé roky potom som na krku nosila pravý vlčí zub ako ozdobu a najmä jednu z ciest ako sa stať vlkom.
Úplne som na to zabudla.
Zničila som si život!
🐺
Eeeejha, čaute vĺčkovia!
Milujem spontánne rozhodnutia.
Túto knihu som vôbec neplánovala😂
Ak sa vám zatiaľ páči dajte vediteť, či mám pokračovať.
WolfGirl
🐺
YOU ARE READING
Vlčí zub
Werewolf,,Keby mi kožu prerezalo sto nožov, prebodlo ma tisíc šípov či zasiahlo milión guliek, necítila by som to. Oproti psychickej bolesti, ktorú mi spôsobovali, bola tá fyzická smiešne malá." 25.9.2019-1. v night!!!😘