19. Slabina?

467 40 2
                                    

Lovec vybehol najrýchlejšie, ako dokázal. Obiehal stromy a preskakoval popadané vetvy.

Bežal ako o život...vlastne mu aj išlo o život. Vedel to až príliš dobre.

Lovec, ktorý sa stal Beštiinou korisťou.

Cítila jeho búšiace srdce. Obrovský strach a paniku.

Nenaťahovala nohy. Neponáhľala sa.

Lovcova smrť bola istá.

Beštia ho už čakala s roztvorenými čeľusťami a širokým vlčím úsmevom, vystavujúc svoje smrtiace tesáky na obdiv.

,,Ako...," zalapal po dychu.

Temná vlčica ladným skokom preskočila vzdialenosť, ktorá ich rozdeľovala a rýchlosťou blesku chytila lovcov límec kabátu do čeľustí, takže mohol iba bezmocne visieť vo vzduchu. Vedel, že už nie je úniku a akákoľvek snaha utiecť, či bojovať, by bola zbytočná.

,,Bol si tak blízko," tlmene zapriadla vlčica, zdvihnúc ho do výšky.

Kývala hlavou zo strany na tranu, akoby prosila krehkú látku lovcovej bundy, aby sa roztrhla.

Zakrátko lovec spadol na zem a vlčici v zuboch ostal odtrhnutý límec.

Vypľula ho a pomaly sa vydala k otrasenému lovcovi, ktorý sa plazil do praskliny v blízkej skale.

Labou mu stúpila na chrbát a pritlačila ho k zemi.

,,Nie, prosím!" Zaúpel muž, naťahujúc ruku ku otvoru v skale, do ktorého keby sa dostal, vlčica by naň nedočiahla.

,,Tak choď," zasmiala sa Beštia, zdvihla z neho labu a dovolila mu, aby sa doplazil do malého otvoru v skale.

Temná vlčica natiahla svoju obrovskú labu, poriadne sa ňou zahnala a jediným úderom roztrieštila veľkú skalu - rozšírila vchod do skalnej dutiny, takže sa tam zmestila už aj ona.

Nahliadla dnu a uvidela schúleného muža, ako sa snaží skryť za hrču koreňov.

Sekla drápami do pravej steny, aby sa v skalnej dutine nemusela krčiť, keď zrazu z kameňa vytryskol prúd vody.

Beštia prudko zastavila a zúrivo zavrčala.

Ona sa bojí vody? Prekvapila som sa.

,,Odkáž svojim vlkovrahom, že si po vás prídem," zavrčala, obrátila sa mu chvostom a vyšla von. Rozbehla sa smerom ku potoku, nechávajúc lovca za sebou.

🐺

Ahojte, vĺčkovia moji!

Prečo ho Beštia nechala?

Bolo to súčasťou plánu, alebo sa objavila jej slabina?

Ďakujem za 🌟&💬

WolfGirl ❤

🐺

Vlčí zubWhere stories live. Discover now