17. Čierna vlčica

535 48 5
                                    

Poznajú moju podobu...ale nie Beštiinu, uvedomila som si.

Na to sa čierna vlčica obrátila, vztýčila uši a znovu na mňa pozrela so záujmom.

Zdvihla ľavú prednú labu a dupla ňou.

Presne táto laba ma začala štípať.

Pozrela som na ňu a uvidela som, ako mi začína černieť. Čoskoro sa černanie srsti sprevádzane nepríjemným štípaním presunulo i na zvyšky môjho vlčieho tela.

Keď mi štípanie prešlo koncom chvosta, prestalo.

Pocítila som nával nekonečnej energie a obrovskej sily.

Rozbehla som sa vpred uvedomujúc si istotu každého kroku, silu každého odrazu.

Beh po prvej premene na vlka bol úžasný. Cítila som sa silnejšia a rýchlejšia, ako kedykoľvek predtým, ale oproti terajšej premene to nebolo vôbec nič.

Bola zo mňa čierna vlčica. Presná kópia Beštiinho odrazu v okne.

Potom som jej prenechala kontrolu.

Beštiou ovládaná čierna vlčica dobehla ku bráne, ktorá mala pôvodne zabrániť temnej vlčici, aby ušla von.

Zaujímalo ma, čo Beštia urobí, keď jej prenechám kontrolu nad vlčím telom. Nemala sa ako dostať von.

Čakala som, že novo nadobudnutou silou prerazí dvere, alebo niečo podobné, ale to, čo urobila, ma zaskočilo.

Premenila sa na človeka, otvorila dvere, prešla cez tunel a vyšla do lesa.

Predtým nemohla ovládať moje telo, keď som bola v ľudskej podobe, ani ma nemohla prinútiť k premene.

Teraz už zjavne áno.

Na chvíľu som zaváhala, či túto novú schopnosť nezneužije, ale hneď, ako bola v lese, mi prenechala kontrolu.

Už som sa chystala vbehnúť hlboko do lesa a využiť chvíľu slobody, ale inštinkt mi v tom zabránil.

Zadržala som dych. Nemusela som ani len nastražiť uši, jednoducho som si len uvedomila, čo počujem.

Počula som tlkoty asi piatich ľudských sŕdc, zrýchlený dych a dokonca i prúdenie krvi v ich žilách a každý najtichší pohyb v okolí. Neuniklo mi ani tajomné hrkotanie, ktoré nemohlo patriť ničomu inému, ako zbraniam.

Boli to lovci.

🐺

Ahojte, vĺčkovia moji!

Čo sa asi stane?

Ďakujem za 🌟&💬

WolfGirl♡

🐺

Vlčí zubWhere stories live. Discover now