24. Nezmysel

447 39 8
                                    

,,Zabijem ich všetkých," zavrčala som. ,,Budem im trhať hlavy a hrýzť krky, pokým všetci nebudú mŕtvi!"

,,To sa nikomu nepodarí rovnako, ako sa im nepodarí zabiť všetkých z nás. Vždy sa niekto ukryje a prežije. Už oddávna to tak bolo a aj to tak ostane. Lovcov nenávidíme preto, že nás dlhé stáročia zabíjajú. Že zabíjajú našich členov svorky, ale aký by bol rozdiel medzi nami, keby sme to začali robiť tiež?"

,,Že my by sme mali na to právo," povedala som tvrdo.

,,A odkiaľ máme právo zabíjať? Áno, prirodzene, my sme lovci. Ale nie lovci ľudí. Lovíme pre svoje prežitie a obživu, nie pre potešenie či vyrovnanie dlhov, ako to ty nazývaš."

,,Máme právo na pomstu," vyprskla som.

,,Ale načo nám je pomsta? Budeme sa potom cítiť lepšie? Budeme mať dobrý pocit, keď sa pozrieme do zrkadla a uvidíme tam svoje zakrvavené ruky a tvár zabijaka, ktorý zavraždil mnoho nevinných? Pripravil deti o rodičov?  Pomsta vyvoláva pomstu. A moja svorka chce žiť v mieri."

,,Ale mier už dávno skončil! Zabíjajú nás. To ti príde ako mier?!"

,,Samozrejme, že nie," zasmial sa, ,,ale až začneme zabíjať aj my, bude vojna. A vojna stojí veľa životov. Smutnou skutočnosťou však je, že o život prídu hlavne nevinní. A vodcovia - tí, ktorí vojnu rozpútali, zvyčajne prežijú. Je to spravodlivé? Ale ak si myslíš, že v mojej svorke nájdeš niekoho, kto pôjde s tebou do vojny, dám ti šancu presvedčiť ich, pretože moji ľudia majú slobodnú vôľu." Po chvíli mlčania sa zahľadel na Azteka a opýtal sa: ,,Ale čo tvoj chlapec? Pýtala si sa na jeho názor?"

Začínala som sa cítiť nepokojne.

Vo vzduchu bolo cítiť napätie.

Miesto toho, aby som ho ja presvedčila na to, aby išiel so mnou do vojny a pomstil sa, ma začal on presviedčať, že moje rozhodnutie je nesprávne a vojna nemá zmysel. Ale čo bol už vrchol, bolo to, že sa pustil do Azteka a mojich schopností ako vodkyne.

,,Aztek je členom mojej svorky. Bude ma nasledovať, nech pôjdem kamkoľvek. Ja som jeho alfa a rozhodujem, čo je správne a čo nie, pretože mi zveril svoj život, dal mi svoju vernosť!"

Zveril mi svoj život, zopakovala som si v hlave. To znamená, že je ochotný pre mňa zomrieť, pretože som mu zariadila lepší život.

Robí to z poslušnosti ku mne...ale dala som mu na výber? Robí to svojvoľne, alebo len z vďačnosti? Zarazila som sa.

Zrazu mi prišlo sebecké, aby nesmrteľný vodca chcel od svojho smrteľného člena svorky, aby pre neho zomrel len kvôli túžbe po pomste.

Zahanbene som si uvedomila, že dovtedy som vôbec nepochopila, akú veľkú zodpovednosť vodcovstvo predstavuje.

Bola som taká hlúpa, sebecká a zaslepená Beštiinoou túžbou po pomste, že som postupne prichádzala o to, čo oddeľovalo vlkodlakov od netvorov...ľudskosť. Schopnosť súcitu.

Až teraz som pochopila, aká veľká hlúposť bola chcieť ísť do vojny s lovcami, keby jediná vec, ktorú by som dosiahla, bola smrť Azteka.

Bolo naivné a hlúpe myslieť si, že presvedčím múdreho alfu ako bol Logan, aby išiel so mnou do vojny, ktorá vlastne vôbec nemala zmysel.

Bola som vďačná, že som ho stretla, pretože bez neho by som sa iba slepo hnala za nezmyselným cieľom...

🐺

Ahojte, vĺčkovia!

Čo teraz urobí Bethany?

A ako sa vám páčila táto kapitolka?

Dajte vedieť 🌟&💬

WolfGirl❤

🐺

Vlčí zubWhere stories live. Discover now