25. Tiché napätie

401 35 2
                                    

Po návrate na salaš, kde sme vtedy s Aztekom bývali, som si sadla posteľ a zaborila tvár do dlaní.

Aztek ostal vonku.

Po celú cestu z Loganovho sídla nepovedal ani slovo.

Asi mu zneli alfove slová v hlave rovnako, ako mne.

Nevedela som, čo mu mám povedať a hlavne ako. Nechcela som s ním rozprávať spôsobom, ktorým sme komunikovali doteraz.

Dovtedy som sa zakaždým v jeho prítomnosti správala povýšenecky.

Áno, bola som jeho vodkyňa, ale po rozhovore s Loganom mi všetko, čo som robila doteraz, prišlo nesprávne.

Už príliš dlho som som predstierala, že som silná a dominantná. Beštia vo mne ma k tomu viedla. Ale ja som taká nesmela byť! Nenávidela som sa za to.

Predtým som to nazývala sebavedomím, no bola to pýcha a povýšeneckosť.

Už som nevydržala celý ten nápor.

V sekunde som sa premenila a bleskovou rýchlosťou som bežala do lesa.

Nevidela som, ako za mnou lietajú tisíce suchých listov, ktoré rozfúkal vietor stvorený mojou nadprirodzenou rýchlosťou a neuvedomovala som si ani, že podvedome vrčím. Jediné, čo som počula, bol Loganov hlas a pred očami som mala Aztekovu sklamanú tvár.

Netuším, koľko som tak bežala, ale naraz som stála nad obrovskou priepasťou. Až zvuk hučiacej rieky ma vytrhol z tranzu.

Sadla som si a pozrela sa na rieku. Jej sledovanie ma postupne upkojilo.

Zhlboka som sa nadýchla a rozmýšľala, čo všetko vlastne cítim.

Nikdy som sa nepozastavila nad tým, aký perfektný som mala čuch. Bolo to krásne.

Zapojila som aj ostatné zmysly a rozhliadla som sa. Mala som pocit, že som v inom svete.

Po chvíli, keď som si bola skutočne istá, že som pokojná, vydala som sa naspäť.

Keď som dobehla ku salašu, uvidela som chlapca, ako sedí na lavičke na priedomí a hľadí do prázdna.

Bola som si istá, že ma počul prichádzať, no ani sa nepohol.

Vbehla som do chalupy, premenila som sa a obliekla. Zhlboka som sa nadýchla a vyšla von, kde sedel Aztek.

Pozrela som naňho, no chlapcova tvár bola zachmúrená.

,,Aztek, potrebujem sa s tebou porozprávať," oslovila som ho, no chlapec naďalej neprítomne hľadel smerom do lesa.

Toto bude ťažké...

🐺

Ahojte, vĺčkovia moji!

Ako dopadne rozhovor z Aztekom?

Bude hádka?

Čoskoro to bude dynamickejšie, nebojte😊

Ďakujem za prečítanie, 🌟&💬

WolfGirl❤

🐺

Vlčí zubWhere stories live. Discover now