Boli to piati lovci, ale nebála som sa.
Vykročila som smerom k nim. Našľapovala som tak ticho, ako by som nikdy predtým nedokázala.
Troch z nich som takmer naraz zrazila na zem, až stratili vedomie a nechala som Beštiu, aby konala svoje.
Nestihli ani vykríknuť.
Keď ležali všetci traja mŕtvi, temná vlčica mi prenechala kontrolu.
Ostali dvaja.
Keď som bola od nich iba necelé dva metre, jeden z nich zastavil a vyhlásil: ,,Pššt, niečo tu je."
Celkom skoro si všimol...
Postavila som sa úplne zaňho, bradu som mala na úrovni jeho ramien. Naraz si všimol môj tieň.
,,A sakra," ticho zanadával a pomaly sa otočil, čím sa mi postavil zoči-voči. Jeho nos sa takmer dotýkal môjho.
Lovcov zrýchlený dych mi strapatil srsť na tvári.
Cítila som sa ako vo filme. Avšak nebola som bezbranný človek. Bola som predátor.
Druhý lovec, ktorý išiel celý čas niekoľko metrov pred prvým, sa otočil tiež a pokúsil sa svojho spoločníka zachrániť. Vytiahol pištoľ a vystrelil.
Vlčica bez varovania prebrala kontrolu a chňapla po strele.
Zľakla som sa, no keď Beštia vypľula náboj, z ktorého sa ešte parilo, neveriacky som vyvalila oči.
,,Máme tu alfa vlka," zašepkal vydesený lovec do vysielačky a druhý vytiahol skladaciu kušu.
,,O akého alfu ide?" Spýtal sa hlas z vysielačky.
,,Ja...ja neviem," vykoktal lovec, ,,nikdy som ho nevidel!"
,,Posielam posily. Kde ste?" Ozvalo sa z vysielačky, avšak nikto neodpovedal...vlastne ani nemal kto, keďže Beštia už mu stihla prehryznúť hrdlo a druhý lovec bol zaneprázdnený horlivým opravovaním zaseknutej kuše.
Temná vlčica sa naňho pomaly obrátila, aby vzbudila čo najväčší strach. Zdalo sa, že ju to náramne baví. Ku hrôzu-vzbudzujúcemu vzhľadu celkom prispel aj fakt, že jej papuľa bola celá od krvi.
Lovec zúrivo lomcoval s kušou. Vlčica k nemu pomaly prišla a rýchlym pohybom laby ho zložila na chrbát.
Položila mu labu na hruď a nechala svoje krvavé sliny, aby mu dopadali na krk.
,,Kto dopekla si?" Zasyčal lovec.
,,Tvoja nočná mora," zapriadla Beštia.
Nechápavo som sa prizerala. Dokázala rozprávať vo vlčej podobe? To znamenalo, že sa vyvíjala a každým zabitím jej rástla sila a pribúdali schopnosti.
,,Celé stáročia ste zabíjali mojich predkov, vraždili ich v spánku, dokonca pálili zaživa. Mučili ste ich a týrali. Teraz je čas, aby ste splatil dlh," povedala s tichým, no neprepočuteľným zavrčaním v hlase.
,,Zaplatím ti," zaskučal lovec, ,,dám ti koľko len budeš chcieť!"
Vlčica sa štekavo zasmiala, odhaľujúc svoje smrtiaco ostré zuby.
,,Ty skorumnpovaný červ," zavrčala, ,,myslíš si, že ma môžeš podplatiť? Na čo by mi boli tvoje peniaze získané zabíjaním nevinných vlkodlakov? Mne bude stačiť niečo oveľa jednoduchšie," povedala.
,,Čo to je," spýtal sa lovec so zábleskom nádeje v hlase.
,,Vaša smrť," vyprskla. ,,Pomsta! ...ale tebe dám šancu. Pokiaľ stihneš prekročiť potok skôr, ako ťa chytím, nechám ťa žiť. Dávam ti náskok jednu minútu. Tak bež!"
🐺
Ahojte, vĺčkovia moji!
Čo hovoríte na kapitolku?
Čo urobí asi Beštia?
Ďakujem za🌟&💬
Milujem vás❤
WolfGirl♡
🐺
YOU ARE READING
Vlčí zub
Werewolf,,Keby mi kožu prerezalo sto nožov, prebodlo ma tisíc šípov či zasiahlo milión guliek, necítila by som to. Oproti psychickej bolesti, ktorú mi spôsobovali, bola tá fyzická smiešne malá." 25.9.2019-1. v night!!!😘