,,Martin, Martin, poď sem," zakričalo dievča so vzrušením v hlase.
,,Čo je?" Spýtal sa mrzuto. Keď však dobehol a uvidel vlka, ktorého zachránili, ako mal otvorené oči, neveriacky vydýchol.
,,Prebral sa!" Zvolal nadšene.
Opatrne prišiel ku sivému vlkovi a rýchlo mu odviazal uzol na deke.
Vlk sa nemotorne vyhrabal z hromady prikrývok, ktoré ho mali hriať.
Keď sa snažil postaviť, vyštekol bolesťou.
,,Niečo mu je," zaskučalo dievča. ,,Mali by sme ho dviezť do mesta."
O niekoľko minút už aj sedeli v aute s vlkom v kufri a braradým otcom za volantom, mieriac ku veterinárovi.
◇◇◇
,,Našli sme ho topiť sa v rieke. Bol podchladený a keď sa pokúšal postaviť, niečo ho zabolelo," vyhŕkol chlapec naliehavo.
,,Kedy ste ju našli?" Spýtal sa veterinár.
,,Včera ráno," odpovedalo dievča. ,,Počkajte...ju?"
,,Áno, je to mladá vlčica," povedal veterinár. ,,Neuveriteľné," zamrmlal po chvíli, ,,toto nie je obyčajná vlčica."
,,Ako to myslíte?" Opýtal sa chlapec prekvapene.
Veterinár sa mierne mykol, akoby ho zarazilo, že ho chlapec počul.
,,Nijako," odpovedal rýchlo, no keď videl chlapcov nedôverčivý výraz, pokračoval: ,,no, je to bojovníčka. Má toľko zranení, až nechápem, že stále žije. Ale teraz jej musím urobiť niekoľko testov."
,,Čo bude potom s ňou?" Pýtalo sa dievča s úzkosťou v hlase.
,,Keď sa uzdraví, pôjde späť do prírody," odvetil zverolekár s úsmevom.
,,A teraz necháme pána doktora, aby vlčicu poriadne vyšetril," ozval sa otec.
,,Ten veterinár je divný," povedala Malia mrzuto, keď nasadali do auta.
,,Určite vlčici pomôže viac, ako by sme vedeli my," umlčal ju otec. ,,Je to odborník, postará sa o ňu."
■■■
,,Koho to tu máme," zapriadol veterinár, keď sa obrátil k dolámanej vlčici. ,,Len sa neboj, ja sa o teba postarám."
Vlčica ticho ležala, ani sa nepohla, hľadiac do prázdna.
Muž jej bez varovania prudko vrazil injekciu so svietivou modrastou tekutinou do kože na chrbte, až zakňučala.
,,No a teraz sa ukáž," zašepkal muž.
Vlčicu zrazu prenikla obrovská bolesť, neporovnateľná z akoukoľvek bolesťou, ktorú dovtedy zažila.
Začala sa skrúcať, ohýbať do neprirodzených uhlov.
Z očí, nosa i uší jej vytieklo zopár pramienkov krvi a z hrdla sa jej vydral neskutočný rev od bolesti.
,,A mám ťa, ty netvor," zavrčal chlap. ,,Vlkodlak."
🐺
Ahoj, vĺčkovia moji!
Ako sa vám zatiaľ páči vývoj deja?
Čo asi bude ďalej?
Ďakujem za prečítanie
WolfGirl❤
🐺
YOU ARE READING
Vlčí zub
Werewolf,,Keby mi kožu prerezalo sto nožov, prebodlo ma tisíc šípov či zasiahlo milión guliek, necítila by som to. Oproti psychickej bolesti, ktorú mi spôsobovali, bola tá fyzická smiešne malá." 25.9.2019-1. v night!!!😘