,,Aztek, potrebujem sa s tebou porozprávať," oslovila som ho, no chlapec naďalej neprítomne hľadel smerom do lesa.
,,Nie som dobrá vodkyňa," povedala som ticho po chvíli, no bola som si istá, že ma počul, i keď to na sebe nedal poznať.
,,Bola som slepá a sebecká," priznala som, ,,nesprávala som sa k tebe úctivo. Veľmi ma to mrzí. Ale prečo si nič nepovedal? Ani raz si neprotestoval."
,,Pretože som len pes," ozval sa po prvýkrát Aztek. ,,Som len pes, ktorý nemá právo odporovať. Jediné, čo dokážem, je počúvať rozkazy. Nemám slobodnú vôľu. Je mi súdené byť otrokom."
,,To nehovor," snažila som sa ho umlčať, aby nevyslovoval slová, ktoré ma stále viac a viac boleli.
,,Ty to nevidíš? Nedokázal som sa postaviť majiteľovi, ktorý ma denne mlátil. Myslíš si, že sa to zmení, keď sa staneš mojím majiteľom ty?" Vyhŕkol.
,,Nerozumiem," povedala som zmätene.
,,Ja nie som vlk, nie som pes, nie som vlkodlak! Rozmýšľala si nad tým, čo vlastne som?"
Niekoľkokrát som zažmurkala.
,,Som khadima! Ja musím poslúchať, rozumieš? Je to súčasťou môjho prekliatia," oboril sa na mňa, potom sa premenil, aby mi ďalej nemohol odpovedať a ušiel.
Khadima? To som nikdy nepočula. Vbehla som do chalupy, kde som sa okamžite vrhla na počítač.
Po niekoľkých minútach hľadania som našla zvláštnu stránku plnú legiend a príbehov, ktoré by obyčajný človek bez mihnutia oka považoval za vymyslené.
Boli tam najrôznejšie tvory z nadprirodzeného sveta, o ktorých existencii som dovtedy nevedela.
Khadima, v arabčine Pánov sluha, je mýtická bytosť s podobou psa, ktorý sa dokáže meniť na človeka.
Jeden z mocných čarodejov kedysi preklial svojich neposlušných sluhov tak, že sa zmenili na psov, ktorý stratili slobodnú vôľu, aby mohli plniť rozkazy. V neskoršej dobe sa khadimy stali veľmi obľúbenými vo vojnách, kde boli najspoľahlivejšími bojovníkmi, ktorí boli ochotní obetovať svoj život, pretože nikdy neodporovali.
Takže on si to nevymyslel...
Zhrozila som sa.
Bol otrokom, ktorý musel robiť všetko, čo som povedala, i keď s tým nesúhlasil.
Nemohol urobiť opak toho, čo som kedy vyslovila, ale ja som to nevedela.
On bol môj sluha, nie svorka!
🐺
Ahoj, vĺčkovia moji!
Čo bude ďalej?
Ďakujem za 💬&🌟
WolfGirl❤
🐺
YOU ARE READING
Vlčí zub
Werewolf,,Keby mi kožu prerezalo sto nožov, prebodlo ma tisíc šípov či zasiahlo milión guliek, necítila by som to. Oproti psychickej bolesti, ktorú mi spôsobovali, bola tá fyzická smiešne malá." 25.9.2019-1. v night!!!😘