9. kapitola

975 48 0
                                    


Vliekla som sa za nimi slimačím tempom. Pohľadom som sledovala každého jedného z nich a robila si o nich postupne svoj obraz. Boli ako malé deti; behali zo strany na stranu, skrývali sa sami sebe, strašili sa a poštuchávali. Nikdy som nevidela takú skupinku akou boli oni. Na jednej strane boli naozaj ako deti, ale na tej druhej sa z nich stali zrelí a ohľaduplní muži.

Zayn sa bude čo chvíľa ženiť.

Liam má priateľku.

Harry má svoje známosti všade kam sa pohne.

Niall je možno sám, ale nemyslím si, že to tak ostane dlho. Je pekný a jeho jedinou chybou je, že svoj voľný čas trávi s Joshom a ten nie je práve najlepším spoločníkom, ak ide o baby.

A nakoniec mi tu ostal Louis. Ten by mohol prstom ukazovať na ktorúkoľvek, ale on nechce. Radšej sedí doma s rodinou a priateľmi. To sa mi na ňom páči asi najviac. Je milý a chápavý. Hlavne čo sa týka mňa. Nikdy som nestretla nikoho kto by ma chápal tak ako on.

Ten posledný večer s ním keď som sa pri nemu zobudila bol neopísateľný. Mala som chuť ho pobozkať, chcela som to, ale v momente ako sa začal približovať mi hlavou prebehlo čo by mu mohol urobiť Josh a to som nemohla dopustiť. Louis nevedel čoho je Josh schopný a aj keď ma chcel silou-mocou chrániť, nemohla som mu to dovoliť.

Z mojich myšlienok ma vytrhla až otázka, ktorú mi položil Harry.

„A čo tak toto?" prenikol do mojich myšlienok jeho hlas.

„Hmm?" pozrela som na neho.

„Čo ak by sme sa najedli tu" usmial sa a hodil hlavou na stranu kde sa nachádzala reštaurácia.

„Mne to je jedno" pozrela do zeme.

„Ako vždy" poznamenal Niall, zdvihla som hlavu a pozrela na neho. Pohľad som odvrátila až keď sme vykročili dnu do reštaurácie. Táto reštaurácia mi bola až priveľmi známa a nemohla som si spomenúť prečo, až kým som nevšimla čašníka, ktorý sa na nás usmieval spoza pultu a hneď ako si nás všimol k nám vykročil.

„Dobrý deň páni, slečna" usmial sa na mňa a ostal na mne visieť pohľadom.

„Noah?" spoznala som v ňom človeka, ktorý mi ponúkol strechu nad hlavou keď som utiekla po prvýkrát.

„Beth? Si to naozaj ty?" vykročil ku mne a objal ma.

„Čo ty tu robíš? Skôr by som čakala, že ťa stretnem niekde na Floride ako tu" zasmiala som sa keď ma pustil zo svojho pevného náručia.

„Nemohol som odísť" mierne zosmutnel.

„Čo sa stalo?" opýtala som sa ho a súcitne mu stisla ruku.

„Nerád vás prerušujem, ale som hladný" zavrčal Niall.

„Ovládaj sa, Niall" napomenul ho Liam.

„Čo? Som hladný" trval stále na svojom.

„Prepáčte, nechal som sa uniesť. Poďte prosím za mnou, zavediem vás k voľnému stolu" vykročil Noah a zaviedol nás k prvému voľnému stolu, ktorý bol po ruke. Všetci sme sa usadili za stôl a ja som namierila svoj pohľad na Noaha.

„Donesiem vám zatiaľ niečo na pitie?" nahodil profesionálny tón.

„Nejaké dobré víno by naozaj bodlo" usmial sa Louis.

„Máte konkrétnu predstavu?" obrátil sa k Louisovi.

„Výber nechávam na vás" žmurkol a zahľadel sa niekam za mňa.

Stand By Me (Louis Tomlinson - SK)Where stories live. Discover now