LOUIS
Po dlhom čase som znova šťastný. Dva roky v nevedomosti boli utrpením, ale teraz, keď už viem ako to celé naozaj bolo, a že jej syn je vlastne aj mojím synom som šťastný. Možno šťastný po boku inej ženy ale nič sa nevyrovná pocitu, že milujete a ste milovaný. Gemmu ľúbim a aj keď Beth nikdy milovať neprestanem som nadmieru spokojný.
Mám krásnu ženu a o pár mesiacov aj krásne dieťatko. Bol som prinútený zvyknúť si na rolu otca a teraz som si už bol istý, že si s tým poradím.
Thomasa som už potom nikdy nevidel. Nevedel som ako žije, kde žije a či ma nechce vyhľadať. Bude to znieť zrejme odporne ale nezaujímal som sa o neho a ani o Beth.
Bola mojou pravou láskou a to sa nikdy nezmení. Ale vedel som jedno, ak by sme mali skončiť spolu skončili by sme.
BETHANY
Život je nevyspytateľný, vždy sa stane niečo iné a nikdy nemôže byť tak zle aby nebolo ešte horšie. Stratiť otca, matku, kamarátov, človeka, ktorého najviac na svete milujete vás naučí, že aj keď to občas nezvládate vždy je tu nádej, že bude lepšie.
Nie som možno najšťastnejším človekom na Zemi ale mám niečo čo nemá nikto. Pochopenie, srdce na správnom mieste a to najdôležitejšie, Thomasa. Vidieť ako môj drobec pobehuje po okolí a rastie do krásy je pocit, ktorý by som nevymenila za nič na svete.
Nikdy som sa už nevydala aj keď si veľa ľudí myslí, že s Noahom tvoríme pár a naše deti vychovávame spolu nebolo to tak. Thomas si nikdy nešiel po radu k Noahovi tak ako Lucy si nikdy nešla po radu ku mne. Nebolo to pravidlom ale obidvaja vedeli, čo sa naozaj stalo.
Louisa milujem a nikdy milovať neprestanem. On bol to čomu sa hovorí pravá láska a aj keď sme neskončili spolu vedeli sme čo medzi nami bolo a nikdy sa to nezmení. Viem, že na neho nikdy nezabudnem a tak isto viem, že ani on na mňa.
Slovo na záver
„Raz mi niekto povedal, že v minulosti sa Bohovia rozhodli rozdeliť ľudí, ktorý k sebe patria, tzv. spriaznené duše. Kládli im do cesty namáhavé prekážky, ktoré tí slabší nedokázali prekonať. Ale boli tu aj takí, ktorí to zvládli a sú spolu šťastní doteraz.
Neverila som, že to tak bolo a možno niektorí neveríte ani po tomto, ale keď sa nad tým zamyslíte. Len sa zamyslíte, prečo sú niektorí šťastní po boku milovanej osoby a niektorí stále dúfajú, že niekoho takého stretnú? Jediný kto vám na túto otázku odpovie ste vy sami. Vy sami viete čo je pre vás najlepšie, vy sami viete čo vo svojom živote potrebujete, bez čoho by ste sa nezaobišli a čo vás robí šťastnými.
Život vám nedáva možnosti a, b či c. Vezme si čo potrebuje a nevráti nič a je len na vás ako si s tým poradíte.
A tak isto je to aj s láskou. Ktovie čo slovo láska vlastne znamená? Nikto. Nikto vám nepovie žiadnu zmysluplnú definíciu. Jediné čo o láske vieme je, že je to slovo zložené z piatich písmen. Je to tiež cit, ktorý nám spôsobuje bolesť ale aj neskonalé šťastie. Potrebujeme lásku k svojej existencií tak isto ako potrebujeme kyslík. Láska je to čo ťa zráža na úplne dno a je stále ťažšie a ťažšie sa z toho dna dostať ale ty to zvládneš. A vieš prečo? Lebo si silnejší ako si myslíš.
Nikdy nezabúdaj na to kto si. Nikdy sa nevzdaj samého seba lebo niekedy je to posledné čo ti ostalo. A aj keď si sklamaný z lásky alebo zo zlého rozhodnutia, vždy maj hlavu hore."
Ak ste došli až sem, blahoželám vám :) práve ste so mnou prežili moje najťažšie obdobie :) pocity opísané v tomto príbehu boli moje, všetky a do poslednej bodky :) niektoré mali súvis s dejom príbehu iné boli celé o inom a jednoducho som ich len použila :) toto obdobie ma scelilo ako žiadne a pevne verím, že z tohto príbehu ste si zobrali viac ako z iných :) buďte šťastní a dôverujte správnym ľuďom ale hlavne verte v seba :) s láskou Kí :-*
ESTÁS LEYENDO
Stand By Me (Louis Tomlinson - SK)
FanficLáska na život a na smrť? Alebo len ilúzia šťastia, ktorá medzi nimi na chvíľu bola? Všetko je premenlivé a ich vzťah nebol žiadnou výnimkou.