6. kapitola

1.1K 50 0
                                    

Cestou na koncert nám Paul ešte raz zopakoval všetko ohľadom bezpečnosti a podobných organizačných vecí. Veľmi som ho ale nevnímala, mala som čo robiť zo svojimi myšlienkami, ktoré stále blúdili k Louimu a k tomu čo sa stalo v mojej izbe.

„Počúvaš ma ty vôbec?" zrúkol na mňa Paul.

„Hej" prikývla som a ďalej pozerala do zeme.

„Tak čo som teraz hovoril?" pozrel na mňa.

„Niečo o bezpečnosti a podobných somarinách" zahľadela som sa mu do očí.

„Shit! Nepočúvala si ma, tak ako stále. Začni ma konečne počúvať, týka sa to aj teba" vrieskal ako zmyslov zbavený.

„A čo som prepásla? To ako im hovoríš, že majú byť normálni, a že nemajú vyskakovať až po plafón na tom koncerte? Od kedy sa ma toto týka?" vyskočila som na neho už aj ja.

„Od kedy si sem prišla" stíšil zlovestne hlas.

„Ale hovno, netýka sa ma to a ty to dobre vieš. Ak chceš niečo povedať mne a je to niečo čo sa ma aj týka, tak mi to povedz ale toto počúvať nebudem" ozrejmila som mu situáciu.

„Občas mám takú chuť ti streliť" zdvihol ruku a naznačil čo by mi najradšej urobil.

„Dotkni sa ma a uvidíš" sadla som si naspäť na svoje miesto a ďalej mlčky počúvala ako im dáva rady a príkazy. Paul skončil svoje nudné rozprávanie až vtedy keď sme zastali pred halou.

„Držte sa všetci pri sebe" zavelil ešte a vyšiel z auta otvoriť nám dvere.

„To zase bude" zamrmlal si Liam a rýchlo začal vystupovať z auta. Chalani sa hnali jeden za druhým a na mňa akosi zabudli. Vystúpila som ako posledná a opustená uprostred toho chaosu. Všetky tie blesky fotoaparátov a dotieravé otázky novinárov mi už liezli na nervy a to som ich zažila len raz. Nemala som na výber a s behom som dobehla do haly.

„Ďakujem, že ste ma počkali" zamrmlala som. Nikto tam nebol a tak nebolo šance aby ma niekto začul.

„Nemáš zač aj nabudúce" zašepkal mi do ucha Niall a ja som odskočila.

„Daj mi pokoj" zatvárila som sa vystrašene a pritlačila sa k stene.

„Nedám ti pokoj. Povedal som ti predsa, že si skončila a ja svoje slovo dodržím" vykročil smerom ku mne a oblízal si vrchnú peru.

„Nechaj ma, prosím" dostala som zo seba zúfalo keď už bol odo mňa len pár krokov.

„Neskoro" oprel si ruku vedľa mojej hlavy a naklonil sa nado mňa.

„Niall" ozvalo sa odniekiaľ a ja som si vydýchla.

„Čo je?" zavrčal a odstúpil odo mňa.

„Lou ťa zháňa, chce ťa dať dokopy" zjavil sa pred nami Harry.

„Už idem" zamrmlal a vykročil smerom k Harrymu.

„Čo ste tu robili?" pozrel raz na mňa a raz na Niall.

„Rozprávali sa" usmial sa Niall a vbehol do chodby, ktorá zrejme viedla k Lou.

„Naozaj?" pozrel na mňa a počkal kým dôjdem k nemu.

„Naozaj" pokúsila som sa usmiať ale veľmi mi to nevyšlo.

„Celá sa trasieš. Čo sa stalo?" chytil ma za ruku a pozrel mi do očí.

„Nič sa nestalo, len mi je zima" vytrhla som si ruku z tej jeho a vykročila smerom, ktorým odišiel aj Niall.

„Tu máš" zobliekol si bundu a prehodil ju cezo mňa.

Stand By Me (Louis Tomlinson - SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang