„Daj mu pokoj" ozval sa za mnou Niall.
„To nedokážem" odpovedala som mu pokojne. Už som sa ho viac nebála a na počudovanie som sa nebála ani Josha, cítila som, že s Louisom to zvládneme.
„Všetko sa dá ak sa chce" postavil sa vedľa mňa a spolu sme pozorovali jazero.
„Niall...pochop ma a pochop aj jeho" pozrela som na neho bokom.
„Dostane sa z toho a ty ma nezaujímaš" hovoril to tak zlovestne.
„Nedostane, ver mi" usmiala som sa nebojácne.
„Nerád ti to hovorím ale oľutuješ toto rozhodnutie. Mala si ho radšej ďalej ignorovať" otočil sa na odchod.
„Čo urobíš? Povieš to Joshovi? Tak mu potom aj odkáž, že sa ho už nebojím" prešla som okolo neho s vystretou hlavou. Vystúpila som po schodoch a vybrala sa k ostatným chalanom. Sadla som si vedľa Louisa a nabrala si na tanier svoje raňajky, ktoré pozostávali z mlieka a vločiek.
„To budeš jesť len toto?" pozrel na mňa Louis prekvapene.
„Vždy som jedla málo" usmiala som sa a pustila sa do raňajok.
„Musím ťa naučiť jesť" skonštatoval. Ja som sa len zasmiala a neodpovedala som mu. V pokoji som dojedla svoje raňajky a naliala si ešte džús.
„Skoro by som zabudol" capol si po čele Zayn a pozrel na mňa.
„Čo?" pozrela som na neho prekvapene.
„Dnes prídu naše drahé polovičky" usmial sa.
„A čo s tým mám ja?" opýtala som sa opatrne.
„Ešte si ich nemala to šťastie spoznať, tak dnes budeš" usmial sa.
„Čakala som kedy to príde ale nemyslela som si, že to bude tak skoro" zajachtala som.
„Neboj sa, zvládneš to" chytil ma za ruku Louis.
„Loui?" ozval sa Harry.
„Áno?" pozrel na neho prekvapene.
„Mal by si jej to povedať" nadhodil akoby mimochodom.
„Čo by mi mal povedať? Čo by si mi mal povedať?" pozrela som raz na jedného a potom na druhého.
„Chcel som ju na to pripraviť" pozrel na neho škaredo Louis.
„Už to vyklop" buchla som ho.
„Auč!" zasipel.
„Príde aj El" povedal za neho Liam.
„Kto?" zdvihla som obočie.
„Moja bývala priateľka" vysvetlil Louis. Vypleštila som na neho oči a postavila sa od stola. Prešla som po nich pohľadom a vybrala sa do lesa.
„Fuck! Beth, počkaj" kričal za mnou Louis.
„Môžeš ma nechať samú, na chvíľu?" otočila som sa.
„Porozprávajme sa o tom" chytil ma za ruku.
„Nemáme o čom" usmiala som sa.
„Chcem ti to vysvetliť" naliehal.
„Loui...všetko je v poriadku, len chcem byť sama" jemne som mu vytrhla svoju ruku z tej jeho a otočila som sa mu chrbtom.
„Beth..." zašepkal. Znova som sa otočila a vlepila mu sladkú pusu.
„Stačí to ako dôkaz?" usmiala som sa.
„Budeš dlho?" pohladkal ma po líci.
„Nebudem, len sa prejdem a vrátim sa" zasmiala som sa a dala mu ešte jednu rýchlu pusu.
YOU ARE READING
Stand By Me (Louis Tomlinson - SK)
FanfictionLáska na život a na smrť? Alebo len ilúzia šťastia, ktorá medzi nimi na chvíľu bola? Všetko je premenlivé a ich vzťah nebol žiadnou výnimkou.