37. kapitola

660 44 0
                                    

„Počul si, bola som s Joshom" odpovedala som mu pokojne.

„To mi hovoríš len tak? Tak, pokojne? Si normálna? Vieš čo všetko ti mohol urobiť?" postavil sa z postele ako fúria a rozkričal sa.

„Prečo kričíš?" postavila som sa aj ja a pozrela na neho.

„Pretože tebe to je, evidentne, jedno ako ťa doteraz mlátil, tebe je možno jedno, že ti ublížil ale mne nie. Uvedomuješ si vôbec čo mi to spôsobuje?" kričal ďalej.

„Upokoj sa Louis, bola som s ním medzi ľuďmi. Nič sa nemohlo stať" snažila som sa k nemu priblížiť ale odstrčil ma od seba.

„Medzi ľuďmi? Vieš koľkí ľudia ťa mohli vidieť? Ničíš mi povesť" nenechal sa upokojiť.

„Prestaň na mňa vrieskať! Bojíš sa o mňa alebo o svoju sprostú povesť?" rozkričala som sa už aj ja.

„O svoju povesť aj o teba" povedal pokojnejšie.

„Louis, ty si neuvedomuješ, že ja mám právo chodiť von s kým chcem a kedy chcem? Teba to nijako neovplyvňuje" neupokojila som sa tento krát ja.

„Tebe je jedno čo si budú ľudia myslieť o tvojom vzťahu so mnou?" pozrel na mňa prekvapene.

„Predstav si, že áno. Je mi to jedno" sadla som si na posteľ.

„Tak mne je jedno čo s tebou bude" zvrieskol.

„Prosím?" zdvihla som obočie.

„Počula si, chcel som byť na Vianoce s tebou ale vieš čo? Poviem ti novinku, už to nechcem. Buď si pre mňa za mňa aj s Joshom" postupne zvyšoval hlas.

„Vypadni" ukázala som na dvere a v očiach ma štípali slzy.

„To som mal aj v pláne" otočil sa na päte a odkráčal. Zatresol za sebou dvere a tak isto aj vchodové. Sadla som si na posteľ a po tvári sa mi začali kotúľať slzy. Sedela som tam bez pohnutia až kým za mnou neprišla mamka. Potichučky otvorila dvere na mojej izbe a prisadla si ku mne.

„Čo sa stalo?" chytila ma za ruku.

„Pohádali sme sa" smrkla som a oprela si hlavu o jej rameno.

„Počuli sme. Ale prečo?" objala ma jednou rukou.

„Pretože som bola vonku s Joshom" utrela som si slzy.

„Je to tvoj kamarát a aj Louisov a mal by rešpektovať to, že nie je jediný, presne tak isto, ako ty rešpektuješ, že nie si jediné dievča v jeho živote" poučovala ma.

„Ale ja to viem, on si nedá povedať. Povedal mi, že nechce byť so mnou na Vianoce" nevydržala som to a zase sa rozplakala.

„Jeho to prejde, uvidíš, ozve sa ti" hladkala ma nežne po chrbte.

„A čo ak nie?" rozplakal som sa ešte viac.

„Bethany, prestaň, Louis ťa miluje a to nezmení len jedna hádka" zasmiala sa mierne.

„Nepoznáš ho" smrkla som.

„Ale ja ho poznám" ozval sa od dverí Paul „Miluje ťa viac ako svoj vlastný život. Pre teba by prešiel aj celý svet ak by si ho o to požiadala ale ako každý chlap je žiarlivý. Josh je pohľadný mladý muž a Louis proste žiarli. Nehovorím, že mal právo povedať ti to všetko čo povedal, ale skús ho pochopiť aj ty" zastal sa ho.

„Louis dobre vie ako to medzi mnou a Joshom je, nemá prečo žiarliť" postavila som sa a pozrela mu rovno do očí.

„Ach vy ženy, daj mu týždeň a príde za tebou" zasmial sa Paul a znova nebadane odkráčal z mojej izby.

„Paul má pravdu zlatíčko, Louis príde" postavila sa aj mama a odišla z mojej izby.

„Ďakujem za povzbudenie" zvolala som za nimi ešte ironicky.

Hodila som sa do perín a zahľadela sa do stropu. Ešte nie som doma ani len jeden deň a už som sa stihla pohádať s Louisom, pekne mi to začína. Ak nepríde, skončila som, nemôžem o neho prísť. Natiahla som sa po mobil a hneď som ho aj odložila. Nemohla som mu zavolať. Radšej som cez seba prehodila deku a pokúsila sa zaspať.

LOUIS

Vybehol som z jej izby a trieskal všetkými dverami, ktoré som mal po ruke. Zastavil som si taxík a nechal sa odviesť do spoločnej vily. Potreboval som si zobrať len pár vecí a mohol som vyraziť domov, do Doncastru. Taxikárovi som nechal dosť peňazí navyše ale bolo mi to úprimne jedno. Hneď ako som vystúpil, namieril som si to do vily. Otvoril som dvere a zase ich za sebou zatresol. Vo vile boli všetci chalani ale už odchádzali, teda odchádzali všetci okrem Nialla.

„Čo sa stalo?" opýtal sa ma Liam pri vchode.

„Nič" zavrčal som.

„Klameš" zatiahol Harry.

„Neriešte to, dobre? Fakt na to nemám náladu, pohádali sme sa s Beth pre takú kravinu až to bolí" kopol som do trička, ktoré bolo na zemi.

„Upokoj sa hlavne. Chalani vy môžete ísť domov a ja sa s Louisom porozprávam" usmial sa na nich Niall.

„Diky, bro" usmiali sa na neho vďačne a odkráčali z vily.

„Tak hovor, čo zase vyviedla tá tvoja úžasná Bethany?" zatiahol ironicky.

„Ak mieniš byť taký, tak zo mňa nič nedostaneš" pozrel som na neho vražedne.

„Prepáč, prepáč" zdvihol obranne ruky „Tak hovor" sadli sme si v obývačke na pohovku oproti seba a Niall nastražil uši.

„Bola von s Joshom a preto som vybuchol. Vieš kde boli? V tetovacom štúdiu, ona si normálne nechala na telo vytetovať niečo čo určite nemá ani zmysel a bola s ním, s tým idiotom" rozčuľoval som sa.

„Louis, nerád ti to hovorím ale ja som ti povedal, že ona ti verná nebude. Nie je ten typ, podviedla raz, podvedie znova a ešte keď sa jedna o Josha. Chce niečo čo nemá šancu získať" pozrel na mňa nevinne.

„To by mi neurobila" zašepkal som.

„Môj názor na celú vec poznáš. Na tvojom mieste by som jej neveril ani nos medzi očami. Viem, že ju miluješ a s takým citom je ťažké mať otvorené oči ale buď opatrný. Nevieš čoho je schopná, môže ti ublížiť tak ako nikto a nakoniec aj tak sama za tebou dolezie" hustil do mňa.

„Nie je taká Niall. Milujem ju, to je pravda ale viem, že by ma nikdy nepodviedla a už vôbec nie s Joshom" rozhodil som rukami.

„Ako myslíš" hlesol nakoniec Niall.

„Asi idem domov" pozrel som do zeme.

„Buď opatrný, aj na ceste ale aj čo sa jej týka. Zapamätaj si moje slová, ona ti ublíži a viackrát už s ňou nebudeš chcieť byť" potľapkal ma po chrbte, zobral si svoje veci a odišiel z vily.

V celej vile som ostal len ja jediný. Milujem tú potvoru ale nechcem aby jej to tak ľahko prešlo. Ak má Niall pravdu a ona má časom podvedie s Joshom neprežijem to. Mal by som sa naučiť žiť aj bez nej. S takýmto pocitom som si zbalil pár vecí a odišiel na Vianoce k rodine. Pekne sám som išiel domov, do Doncasteru.

Stand By Me (Louis Tomlinson - SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang