„Upokoj sa" vyslovila som pomaly.
„Ako sa mám upokojiť? Kedy ste to stihli?" vrieskal na celý tourbus.
„Na chate" chytil ma za ruku Louis.
„Okamžite ju pusti Tomlinson!" vyštekol.
„O čo ti ide?" mierne som zvýšila hlas.
„O to aby ťa pustil, aby sa ťa nedotýkal! Čo je na tom nepochopiteľné?" zase začal vrieskať.
„Prestaň Paul! Louis ma nepusti, zmier sa s tým, že sme spolu" ozrejmila som mu.
„Myslíš si, že ti to matka dovolí?" pozrel na mňa posmešne.
„A ty si myslíš, že ma jej názor zaujíma?" zdvihla obočie.
„Zaujíma a budeš ho poslúchať!" vydal jeden zo svojich rozkazov a priblížil sa ku mne a k Lousiovi. Obranne som sa postavila pred neho a vystrčila bradu.
„Zabudni, s Louisom budem aj keby si sa ty a ona mali postaviť na hlavu. Váš názor mám hlboko u riti" pohŕdavo som na neho pozrel a skôr ako som sa mohla čo i len otočiť vylepil mi také zaucho, že mi hlavu otočilo na opačnú stranu a keby za mnou nestál Louis už som dávno na zemi. Louis si ma k sebe pritiahol a ochraňujúco ma objal.
„Paul!" vykríkol zhrozene Liam.
„Čo?" otočil sa na neho nepríčetný Paul.
„Už sa jej nikdy ani len nedotkneš" vyštekol Louis.
„Ako mi v tom chceš zabrániť? Je to moja nevlastná dcéra" prezrel si ho posmešne Paul.
„Nie je na to sám" zahlásil Zayn a všetci od Harryho až po Nialla sa postavili predo mňa s Louisom.
„Čo myslíte, že tým dokážete?" vyštekol Paul.
„Ochránime ju a Louisovo šťastie" odpovedal mu pokojne Harry.
„Nemáte rozum, neviete čo je zač, otvorte oči" pokrútil nad nimi hlavou Paul.
„Milujem ju a je mi jedno čo si o tom myslíš ty alebo hocikto iný" pozrel na neho smutne Louis. Potom svoje smutné oči presunul na mňa a pohladkal ma po líci. Načiahla som sa po ňom a pobozkala ho na pery.
„Ďakujem" zašepkala som mu do ucha.
„Nemáš mi za čo ďakovať" usmial sa na mňa.
„Veď vy ešte uvidíte" vystríhal ich Paul a ofučane odkráčal k Austinovi.
„Ukáž mi to" podišiel ku mne Liam a jemne ma k sebe otočil. Chytil ma za bradu a zdvihol ju tak aby dovidel na to čo mi spôsobil Paul.
„Nie je to zlé" usmiala som sa na neho.
„Budeš tam mať modrinu" skonštatoval.
„Nebudem" odpovedala som z určitosťou.
„No ale budeš" zasmial sa.
„Liam, nebudem. Uvidíš zajtra" žmurkla som na neho a vyslobodila sa z jeho zovretia. Pustil ma a s chalanmi si sadli na pohovku.
„Ďakujem vám" usmiala som sa na nich.
„Rado sa stalo" usmial sa na mňa Zayn.
„Si to, čo robí Louisa šťastným a preto ťa budeme chrániť" zapozeral sa na mňa Harry.
„Neublíž mu" hodil na mňa psie oči Niall.
„Chalani dosť" zasmial sa Louis a vyskočil na rovné nohy. Postavil sa za mňa a jeho ruky sa obmotali okolo môjho pásu.
„Milujem ho a ak ublížim jemu bude to ako keby som ublížila sama sebe" usmiala som sa na nich.
„Dosť takých rečí ideme spať" zahlásil zo smiechom Liam.
„Logicky hovoríš až mi je to divnô" zanôtil Zayn. Všetci sme sa na to rozosmiali a vybrali na svoje postele. Poprezliekali sme sa a do dvoch hodín už všetci ležali. Ja, samozrejme, vedľa Louisa, ktorý sa už ku mne nemusel prikrádať v noci bez toho aby som o tom vedela.
„Kedy to povieš vašim?" opýtala som sa ho keď som si položila hlavu na jeho hruď.
„Už to vedia" odpovedal mi a v jeho hlase som počula úsmev.
„Čože?" posadila som sa a pozrela na neho.
„No, už ich len spoznáš" zasmial sa a znova si ma k sebe pritiahol.
„Kedy?" opýtala som sa a začala mu na hrudi vytvárať neviditeľné obrazce.
„Ešte pred tým ako pôjdeme do Ria" vydýchol.
„A verejnosť?" opýtala som sa opatrne.
„Zajtra po koncerte. Budem si ťa pekne držať pri sebe a oni sa budú len pýtať" pobozkal ma na vrch hlavy.
„Bojím sa Louis" zašepkala som.
„Nemáš sa čoho. Budem stáť vedľa teba a pevne ťa držať za ruku" prevalil sa nado mňa.
„Čo ak sa im nebudem páčiť?" prešla som mu rukou po hrudi.
„To sa nestane" slastne vzdychol a prisal sa mi na pery. Privalil ma celou svojou váhovou a bez toho aby sa čo i len na chvíľku vzdialil od mojich pier mi vyhrnul tričko čo najvyššie to išlo. Prešiel svojou rukou po mojom odhalenom stehne.
„Louis" pokúsila som sa ho odtlačiť keď som si uvedomila kam to cele speje. Nepočúval ma a pokračoval ďalej „Louis" zaprela som sa mu silnejšie o hruď.
„Čo sa stalo?" pozrel na mňa prekvapene.
„Prestaň" zvalila som ho zo seba.
„Urobil som niečo?" pozrel na mňa smutne.
„Nič si neurobil, len teraz nie" zasmiala som sa.
„Prečo?" pozrel na mňa nechápavo.
„Sme v tourbuse, nad nami spí Harry a vedľa nás Liam" ozrejmila som mu.
„Aha, fakt" zasmial sa.
„Ach ty trdlo" pobozkala som ho.
„Dobrú noc" pritiahol si ma k sebe so smiechom.
„Dobrú" šepla som a zavrela oči. Po pár minútach som za tlkotu jeho srdca zaspala.
YOU ARE READING
Stand By Me (Louis Tomlinson - SK)
FanfictionLáska na život a na smrť? Alebo len ilúzia šťastia, ktorá medzi nimi na chvíľu bola? Všetko je premenlivé a ich vzťah nebol žiadnou výnimkou.