BÜYÜK AŞKLARIN BÜYÜK MUTLULUKLARI OLUR (VEDA)

15.9K 1.2K 174
                                    

Sen benim nefesim oldun,
Sen benim dünyam oldun,
Kimi zaman hırçın,
Kimi zaman uysal
Ama hep yanımda,
Hep mutlu sonum oldun...

MİRA-MERT BALAYI

“Mira o bikiniyi giymeyi aklından bile geçirme.”
“Nedenmiş, gayet de güzel.”
“Hay deniz kenarına balayına geldiğim aklımı sikeyim.” Diye homurdandı genç adam.

“Çok ayıp Mert, sen artık evli barklı bir adamsın. Yakında da çocuklarımız olacak.”
Mert elini şıplattı. “Çocuk! Evet çocuk yapalım. Boşver yüzmeyi. Hepsini bu balayında yapalım.”

“Şapşal. Mert Beyoğlu ben bu bikiniyi giyeceğim ve o havuzda yüzeceğim.”
“Öyle mi Mira Beyoğlu, bende bu akşam senin o deli olduğun dizimin altındaki dövmemi çok seksi gösteren kotumu giyip, üstüne de yine o deli olduğun gömleğimi giyeceğim.”

Mira’nın gözleri büyüdü.
Elindeki bikiniyi bıraktı. “Sen kazandın Beyoğlu. Hadi çocuk yapalım.” Dedi şirin bir sesle.
“Ben de öyle düşünmüştüm minik baytar.” Dedi sinsice gülümserken.

BURCU-ALİ EFE KARADENİZ

“Tam burada, gözlerine vuruldum sarışın.”
“Bak sen, görür görmez vurulmadın yani.”
“Valla elinde atletimle, havaalanında cıyaklarken pek de çekici gelmedin bana, ne yapayım?” dedi gülümseyerek.

“Bak sen! Sen de o asık suratınla çok iticiydin.”
“İticiliğime aşık oldun yani? Vay be!”
“Egona başlatma Karadenizli. Hiç de bile. Ben çok sonra, senden sonra aşık oldum sana!”

“Tabi tabi, o yüzden beni her gördüğünde baştan aşağı süzüyordun.”
“Ali Efe susar mısın?”
“Susmam, seni çok seviyorum. Bunu milyon kere söyleyebilirim biliyorsun değil mi?

“Ben de seni çok seviyorum Karadenizli.”
“İyi ki hayatıma girdin, iyi ki seni tanıdım ve beni kendine aşık ettin.”
“Sen oldun!”

“Peki ben oldum.” Dedi gülerek ve kızı koltuk altına alarak, ileride koşup oynayan oğullarına baktılar.
“Bence Mert Ali’ye kardeş lazım.”

“7 AY SONRA KUCAĞINIZDA BİLİN ALİ EFE ALAHANLI.” Dedi gülerek.

ZEHRA-MİRZA (FİNAL) YILLAR SONRA...

“Ama gözlerimi açmak istiyorum Mirza.”
“Sabret bebeğim.”
Bir basamak daha inince gözlerini açtı Mirza.
Zehra gördüğü manzaraya inanamıyordu. Yere basılmayacak kadar mum ve laleler vardı.

“Beni beklediğin her güne bir mum söndür...
Ben kendimi o yıllar yüzünden affedemiyorum.
Seni beklettiğim her saat, hatta saniye için özür dilemem lazım. Kalbini görmediğim gözlerime kızgın ateşlerde ısıtılmış demir bastırmam lazım. Zehra burada beni beklediğin her gün için bir mum ve bir lale var. Beni affet!”

“Mirza! Ben seni affettim. Her doğum günümde özür dileme. Ben sana o doğum günü sabahı aşık olduğum için çok mutluyum.” Dedi boynundaki kolyeye dokunarak.

“Seni seviyorum büyük aşkım.”
“Bende seni seviyorum küçük sevgilim.”
Dudakları birleştiğinde ikisi de farklı bir diyara yolculuğa çıkmışlardı.

Ve bu yolculukta onlara eşlik eden bütün büyük aşklara sonsuz mutluluklar dilerim.

                            Mutlu  Son

Bu hikaye benim ilk gözağrımdı ve her yorumunuz için, her yıldızınız için teşekkür ederim. Bütün yorumları okudum, ama yoğunluğumdan dolayı dönemiyorum. Hepinize teşekkür edip, öpüyorum =) Aşkla kalın...

🎉 BÜYÜK AŞKIM KÜÇÜK SEVGİLİM - B.A.S. * FİNAL hikayesini okumayı bitirdin 🎉
BÜYÜK AŞKIM KÜÇÜK SEVGİLİM - B.A.S. * FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin