Úgy rebbentünk szét mint a kisgyerekek akiket rajtakapnak mancsukkal a sütis dobozban. Ajkaim még mindig bizseregtek a gyengéd érintéstől. Mosolyogva kaptam ki egy zsebkendőt az asztalon levő dobozból és töröltem le az átlátszó zselét pocakomról aminek egy része Márk felsőjére kenődött. Huppszi.
- Szia Ditta - néztem rá még mindig mosollyal az arcomon. Nem tudom, hogy mi váltotta ki a folytonos vigyorgásomat, a baba képe, Márk csókja vagy Ditta jelenléte. Nem akarlak megsérteni Ditta de azt hiszem az első kettő.
- Szervusz. Kelemen Ditta - mutatkozott be a zavartan ülő Márknak.
- Arnóczy Márk - húzta csóktól duzzadt ajkait mosolyra. Még csak pár perc telt el a kontaktustól mégis hiányzott közelsége, érintése.
- Sajnálom, hogy így rátok tőrtem de szerettem volna szólni, hogy ma nem tudok maradni, ezért beszélünk valamikor máskor. Amúgy meg itt vannak a képek - vigyorgott. - Egészséges kaják és kell mozogni Emma! - fenyegetett meg de azért szemei mosolyra húzodtak. - Márk, figyelj Emmára hogy ne lustuljon el. Jóga, szaladás, bármi ami jól esik és amiben nem tudsz megsérülni. Csinálhatjátok együtt is - kacsintott sokat mondóan mire Márk eszeveszett köhögésbe kezdett.
- Jól vagy? - simogattam hátát. - Meg kell szokni a beszólásait - suttogtam fülébe.
- A jóga jó lesz - mondta pimaszul amit egy tarkó suhintással díjaztam.
- Különböző baba órák majd a terhesség vége fele lesznek megtartva, addig keveset fogunk találkozni Márk, csak ha nem szeretnél te is részt venni minden egyes beszélgetésen amit Emmával tartunk. Vizsgálatokról, szülésről.. - kezdte Ditta izgatottan sorolni a témákat mire Márk arca egyre sápadtabb lett. - Ezt úgy veszem, hogy inkább kihagynád - kuncogott Ditta majd a kezünkbe nyomva a négy képet köszönt el és már megint ketten maradtunk a szobában.
A kabinetet belepte a kínos csend. Egyikünk sem mert megszólalni és szerintem mindketten visszakívántuk Ditta jelenlétét. Szemem sarkából pillantottam Márk fele de szemei már rajtam voltak. Szemkontaktust tartva éreztem ahogy egyre nagyobb a feszültség és muszáj volt valamit tennem, így beletúrtam hajamba, táskámba vágtam a képeket és kisiettem az ajtón. Majdnem jó ötlet volt. Majdnem.
A korház ajtaját kinyitva néztem vissza várva, hogy Márk mögöttem legyen csakhogy nem volt ott. Érthetetlenül néztem körbe keresve szemeimmel a barna hajú srácot aki bekerülhetne a playboy magazin címlapjára de helyette csak pocakos nőket láttam.
- Márk? - kérdeztem körbe forogva. - Márk!! - indultam vissza a szoba irányába de amint befordultam a sarkon megpillantottam a fényben őt! És körülötte négy hölgyet. Szuper. Úgy nézett ki, mint amikor a National Geographic-en négy oroszlán levadássza a kis őzikét. Csak a különbség az őzike és Márk között az volt, hogy Márk szívvadítóan mosolygott és állta a boszorkány ujjak cirogatását míg a kis őzike szenvedett.
Nem tudom mi ütött belém, de amint megpillantottam ahogy kétszáz watt-os mosollyal bolondítja a nőket vérem forrni kezdett és szivem olyan szaporán vert, hogy szükség volt a légzés gyakorlatokat alkalmaznom. Be. Ki. Be. Ki. Mosolyt eröltettem arcomra ami inkább egy gonosz grimasznak felelt meg és kecsesen Márkhoz sétáltam.
- Elnézést hölgyeim, ideje lenne elrabolnom gyerekem apját! - néztem szúrós szemekkel a vadállatokra majd Márk kezébe kapaszkodva kezdtem el a kijárat felé rángatni.
- Féltékeny vagy cukorfalat? - hámozta le kezeimet felkarjáról és helyette összekulcsolta ujjainkat, szájához emelve lehelt csókot kézfejemre. Ezt nektek hiénák.
ESTÁS LEYENDO
No regret ✔
Ficción GeneralNagy Emma, 18 éves, felnőttség küszöbén álló átlagos tinédzser. Hamarosan kezdi az iskola utolsó évét, viszont átlagosságától elköszönhet. Te mit tennél ha 18 évesen megtudod, hogy anya leszel? Mit tennél amikor a hírt nem mindenki fogadja úgy ahogy...