Lux i Charlie už uměli plavat. Potápěli se a jásali. Poté Liam donesl Chrise. Oči se jim rozzářily a hned ho běželi přivítat. Když jsme si s Liamem sedli k altánku, nechali jsme je, aby si všichni hráli. Oba jsme byli vyčerpaní a chvíle klidu nám jen prospěla. Pak se ale ozval křik.
"Kurva!" zařval Liam na celé sídliště. Uteklo mu to. Všechny děti se na nás otočily a vyděšeně sledovaly dění. Lux si rozbila koleno o strom a krvácela, ale nebylo to nic hrozného. Jeden velký problém ale nastal, když se Lux rozbrečela a pronesla: "Kurva!"
"Noták Lux, nic to není, pojď, zalepíme to." snažil jsem se ji uklidnit, ale ona to slovo pořád dokola opakovala, až se tomu začala smát. Odnesl jsem ji dovnitř a vytáhl dezinfekci a náplasti. Chtěl jsem jí jen pomoct, ale jakmile se rána začala čistit, zase pronesla ono nevhodné slovo. "Tohle nesmíš říkat, ano?" koukl jsem na ni vražedně.
"A proč ne?" urazila se.
"Je to ošklivé slovo..." zamračil jsem se.
"Tak proč ho strejda Li říkal? Mě se líbí!" dupla si a skřížila ruce. Vážně jsem nevěděl, co mám dělat...
"Nialle!" zavolal mě Liam. Vzal jsem Lux na ruce a stále se jí to snažil vymluvit. Ona si ale nedala říct.
"No?" přišel jsem na zahradu za Liamem.
"Charlesi, řekni strojdovi Nimu, co tady pořád dokola opakuješ!" zuřil.
"Kurva!" jásal. V mé tváří se objevila smrt. Zayn mě zabije a Gigi mu v tom určitě ráda pomůže. Jediná dobrá věc je, že Chris nemluví... Co by na to asi řekli jeho rodiče!?
"Charlie, Lux, tohle slovo vážně nesmíte říkat, ano? Je to hodně škaredé slovo. Mamince by se to nelíbilo..." snažil jsem se je umluvit.
"Ale když ono je to fajné." zazubil se na mě Charlie.
"Kurva!" smála se Lux.
"Do prd-"
"Liame!" zastavil jsem ho. Nepotřebujeme další krásné slovo do jejich zásoby...
"Co budeme dělat!?" odtáhl mě, celý vyděšený, stranou.
"Já nevím..." prohrábl jsem si vlasy. Už se zase topili v bazénu a stále na sebe pokřikovali. Zayn je vyzvedne za pár hodin. Musíme jim to rozmluvit...
"Děti, co takhle meloun!?" zařval jsem na ně. Nadšeně vyskočili ven a běželi společně se mnou dovnitř.
Dal jsem jim ho a zkoušel je přesvědčit o tom, že to slovo je vážně příšerné.
"Víte, že pan Meloun nenávidí slovo kurva? On by vás za to neměl rád... Neměli byste to říkat, teď když ho máte v bříšku... On se jinak naštve." ano, byla to lež. Blbá a hlavně beze smyslu, ale něco jsem zkusit musel. Jejich vyděšený pohled mi potvrdil, že na to jdu správnou cestou.
"Pan Meloun?" zděsil se Charlie.
"Ano." kývl jsem docela nejistě.
"A pan Meloun je naštvaný?" měl téměř slzy v očích. Chudák Lux jen vyděšeně hleděla.
"Jo, je. Vážně ho štve to slovo, které pořád opakujete. Naštvali jste ho." snažil jsem se vypadat seriózně.
"Ale..." vzlykla Lux. "My snědli pana Melouna?" tekly jí slzy. Tohle jsem nedomyslel.
"Ne! Ne! To ne... Pan Meloun chtěl být pořád s vámi a teď tak taky může udělat." usmál jsem se. Snad to zabere...
"A jak to víš?" položil talíř na stůl Charlie.
"Řekl mi to."
"Jak?" nechápal.
"On totiž pan Meloun umí mluvit jen s dospělými." tak strašně moc jsem jim lhal, ale upřímně? Docela mě to bavilo a necítil jsem se vůbec špatně, protože jsem vlastně zachraňoval mě a Liama.
"Aha..." nevěřili mi.
"Co se tady děje?" přiřítil se k nám Liam s Chrisem.
"Ale nic." odbyl jsem ho.
"My snědli pana Melouna a ten je na nás naštvaný!" téměř brečela Lux.
"A proč je na vás naštvaný?" zamračil se směrem ke mně.
"Protože jsme říkali to ošklivé slovo." sténal Charlie. Liam se celý zářící otočil na mě a vypadal, jako by se díval na génia.
"Bože, já tě miluju!" políbil mě na čelo a všichni odešli zase zpět na zahradu. Asi hodinu si hráli a pak si je vyzvedl Zayn, na jehož těle se nacházelo několik krvavých šrámů.
"Páni, to musela být návštěva..." poznamenal jsem okamžitě.
"Taky tě rád vidím." protočil očima.
"Lux! Charlie! Táta je tu!" zařval jsem na ně. Oba vyděšeně přiběhli a začali na něj pokřikovat.
"Tati! Pan Meloun je na nás naštvaný! Říkali jsme škaredé slovo a mu se nelíbilo a my ho snědli!"
"Cože?" nechápal nic.
"Šťastnou cestu domů!" zamával jsem jim a zavřel dveře.
ČTEŠ
You really believed?
FanfictionTo ten blbej osud. Zkazil si mě. Zkazil si nás. Miloval jsem tě, nebo snad ne? Nebyl jsem ti dost dobrý? Musel si odejít? Nechat mě tady samotného? Opustil si mě ve tmě, Liame. Nechal si mě bloudit a já se ztratil. Ale jednou to blbý světlo zase naj...