Část 18.

611 48 9
                                    

Spal jsem tvrdě. Opravdu hodně. Ale něco mě vzbudilo. Hudba. Myslel jsem, že je Shawn už vzhůru, ale jen mu vyzváněl mobil. On v klidu spal dál. Chvíli jsem to nechal být, ale pak, když ta osoba volala snad po sedmé, jsem ho shodil z postele.

"Shawne!" zařval jsem.

"Co se děje!?" celý zmatený se postavil. "Kruci, je pět, kdo mi volá!?"

"Karma je svině." uchechtl jsem se a ležel dál.

"Jo?" zabručel a lehl si zpět ke mně. "Co? Ne, nezapomněl." rychle se zvedl a začal se soukat do kalhot. "Už jsem půl hodiny na cestě." zasmál se a položil to. "Kurnik!" zaklel.

"Co se děje?" smál jsem se.

"Oblékej se, jedeme do studia na rozhovor." zavelel. Zakňučel jsem a začal se oblékat.

Nasedli jsme do auta a vyjeli. Zrovna jsme stáli na červené, když se Shawn prudce otočil ke mně a za zátylek mě přitáhl do polibku. Odtáhl se a koukal mi do očí.

"Dobré ráno." usmál se a jel dál.

"Dobré." usmál jsem se. "Kam že to jedeme?"

"Luna Amy mě pozvala do talkshown." usmál se potěšeně.

"A já tam musím jet taky?" zamračil jsem se. Shawn mi položil ruku na stehno.

"Potom spolu pojedeme na oběd a pro tvé věci."

"Já skoro zapomněl, že jsem vyděděnec!" zaskuhral jsem.

"Nejsi, to se vysvětlí."

"Ach Bože..." uchechtl jsem se a udělal přesně to, co on. Přitáhl jsem si ho do polibku. Pak jsem se pohodlně usadil a pustil rádio. Začal jsem si zpívat, přičemž mě Shawn stále sledoval.

"Máš úžasný hlas." usmál se. Nic jsem na to neřekl a jen dál sledoval cestu.

"Jsme tu, s..." podíval se na hodinky. "S deseti minutovým spožděním." uchechtl se a rychle jsme vystoupili.

Vešli jsme do budovy a Shawn s polibkem odešel s nějakými lidmi a já šel do zákulisí, odkud jsem je sledoval.

Zavolali Shawna a ten se se zářivým úsměvem dostavil na sedačku.

"Zdravím Shawne." usmála se Luna. "Mám pro tebe dnes překvapení. Přišel ještě jeden host..." zasmála se, přičemž si stoupla. "Přivítejte Liama Payna!"

Myslel jsem, že umírám. Srdce mi přestalo bít, dech se zadrhl a ruce se klepaly. Shawn se celý vyděšený otočil směrem ke mně a já si protřel oči. Opravdu jsem nemohl uvěřit. Postavil se a potřásl si s Liamem rukou. Liam taky nevypadal nadšeně. Shawn naznačil ústy "Promiň." a dál se věnoval jim.

"Jsem ráda, že jste přišli." usmála se. "Fanoušci vás chtěli vidět spolu. Mají pro vás několik otázek." nějaký chlap jí donesl papíry. "Jestli vám to nevadí..." prosebně se na ne podívala. Liam měl zatnuté čelisti a Shawnovi vylezla žíla na krku. A já? Já jsem chtěl utéct. "Když ani jeden z vás nemá nic proti, začneme..." našla potřebný text a spustila. Tak nějak mi bylo jasné, že se bude jednat hlavně o mě. Zhluboka se nadechla a spustila. "Drahý Liame, být tebou, zabiju Shawna za to, že ti přebral Nialla. On je taky pěkný blbec. Takhle střídat partnery..." dořekla a zvedla k nim pohled.

"A kde je ta otázka?" prskl Liam.

"Dobře, přejdeme na další zprávu." nasucho polkla. "Shawne, styď se! Jak si to mohl udělat?"

"Já jsem nic neudělal, prostě se to stalo." zhluboka dýchal.

"Bože, ty jsi děvkař..." zašeptal, nejspíše jen pro sebe, Liam, ale mikrofon to zachytil. Vyděšeně se podíval směrem k němu. V Shawnovi už vřela krev. A já se naštval.

Že to zrovna on říká!

Překlad s autorským poupravením:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Překlad s autorským poupravením:

Prostě jsem tam vešel a sedl si k němu. Ani nevím proč... Vražedně jsem se na něj podíval, dal mu facku a zase odešel. Liam jen nevěřícně hleděl.

"Nialle, pojď prosím zpět!" rozzářily se Luně oči. Šel jsem tam. "Můžeš nám popsat, co se mezi tebou a Liamem stalo?" otočil jsem se na něj. Pohledem prosil, abych o tom mlčel.

"Neklapalo nám to. Hádky, alkohol, drogy. S tím já žít prostě nechci." odsekl jsem a odešel. K Shawnovu autu. On si nemohl dovolit odejít.

Po asi hodině konečně přišel. Vpadl jsem mu do objetí.

"Ni, moc mě to mrzí, já o tom nevěděl... Nikdy bych tady nešel, a už vůbec ne s tebou!"

"Může být dnešek ještě horší?" uchechtl jsem se.

"Nialle!" dupal směrem k nám Liam.

Jo, může Nialle, může...

Otočil jsem se a pustil Shawna.

"Co to mělo sakra být!?" žduchl do mě.

You really believed?Kde žijí příběhy. Začni objevovat