"Příjde mi, že máme nějaké těžší období." přiznal jsem sklamaně.
"Omlouvám se..." stáhl rty do úzké linky.
"Tady to je, mí drazí..." donesl Shawn několik flašek vodky, džusu a Jacka. Dneska kašlu na to, že bych se neměl opíjet. Je mi to jedno!
Pili jsme a pili a pili, až se stalo, že mám celý večer v mlze. Probudil jsem se ale u Shawna, celý pomlácený.
"Co to sakra..." posadil jsem se a okamžitě se rozběhl na záchod. Tam jsem byl pořádně dlouhou dobu.
Pořád mi vrtalo hlavou, proč mám sakra obité klouby na rukou a všude po těle modřiny a občasné podlitiny, a co dělám u Shawna doma.
Když jsem se vyhrabal z oné místnosti, kde jednou určitě zemřu, sešel jsem schody dolů a dobelhal se do kuchyně, kde už Shawn taky popíjel kávu. Hned vstal a podal mi prášek.
"Dobré ráno." zachechtal se.
"Dobré..." kývl jsem a hned na to zaskřehotal. "Řekneš mi, co se stalo?"
Soucitně se mi podíval do očí. Nechtěl mi to říct.
"Můj dráhy Nialle, včera večer jsi se začal bít s Bradem. Ano, slyšíš správně." smál se Mike. "Chytls ho pod krkem s tím, ať nesahá na Liama, že je tvůj. On se samozřejmě nenechal a začal tě mlátit taky. To jsme my se Shawnem nenechali jen tak a šli ti na pomoc. Do toho se nás snažil rozdělit Liam, Charlie a Ed. Jenže tady Shawnovi se nelíbilo, jak s tebou Liam jednal a jednu mu vrazil. To si zase nenechal líbit Liam a napadl Shawna. Když jsem se je snažil oddělit, snažil se Ed odpoutat tebe od Brada a Charlie mezitím mlátil mě. Stejně jsem ale vyhrál! No, abych pokračoval... Ty ses na Liama naštval a nařknuls ho, že tě nemiluje a podvádí tě. To si Liam nenechal líbit a snažil se tě přesvědčit, že to není pravda, ovšem ty jsi byl naprosto přesvědčený, že lže a v tu ránu, kdy si Liamovi řekl, aby z tebe nedělal nechutnou kurvu, ti nevím proč, vrazil Ed. Prostě, abych to zkrátil, všichni jsme se tam mlátili. Ty jsi nás od tama vytáhl. Byl jsi vážně mimo sebe a nechtěl jsi jít domů, i když jsme tě tam dovezli, a tak jsi, prosím, skončil tady, s námi." zasmál se.
"Já se začal rvát?" nevěřil jsem svým uším. To bych přece nikdy neudělal.
"Jo." přikývl zmoženě Shawn. "Všechno to samozřejmě zachytily média a teď..." povzdechl si. "Teď je toho plný internet."
"Ach Bože..." zaúpěl jsem. "To snad ne!"
Shawn mi podal noviny. Ano, myslím, že všichni víme, kdo byl na titulní stránce. Vážně jsem to celé pokazil... Já Liama miluju. Asi. Snad. A tohle jsem totálně dosral!
"Sakra!" mrskl jsem s tím o stůl. Slzy mě začaly štípat v očích. Byl jsem zničený.
Musí mě nesnášet. Musel jsem to takhle podělat? Jak jsem se spletl... Proč jen jsem tolik pil? Ale chyba nemůže být jen na mé straně. Vždycky za všechno může více lidí. Liam se mu mohl bránit. Bradovi mohlo dojít, že je to nevhodné. Ale na druhou stranu, co když to dělali schválně? Mohla to být zkouška. Nebo trest. Možná to byla jen hra. Ale kdyby mě Liam miloval, hrál by si takhle se mnou? To se přece nehodí. Nedělá se to milované osobě. Celkově mi to příjde strašně hloupé. Lidé si teď na mě budou všude ukazovat... Ale to není to nejhorší. Jak moc je na mě Liam naštvaný? Ublížilo mu to? Nechci ho ztratit. On je má jistota. Měl bych mu zavolat. Měl bych se omluvit za tu ostudu, kterou k vůli mě, jeho žárlivému příteli, teď má. Tohle jsem prostě pokazil...
"Nevíte, kde mám mobil?" promnul jsem si oči.
"No..." zachechtal se trapně Mike.
"No...?" zopakoval jsem jeho čin.
"Utopil jsi ho v záchodě. Suší se v rýži. Na okně." zasmál se Shawn.
"Co že jsem zase udělal!?" pleskl jsem se do čela. "Už mě nikdy nenechte opít se! Prosím!" vydal jsem se k tomu oknu.
Snažil jsem se ho zapnout, ale byl úplně zničený. Musím domů. Musím za Liamem a vysvětlit mu to. Všechno. Omluvit se. To takhle rozhodně nesmím nechat. Ne teď. Ne, když se nám začala rýsovat budoucnost. Co když mě ale odkopne? Mohl jsem to pokazit tak moc, aby mě začal nesnášet?
ČTEŠ
You really believed?
FanfictionTo ten blbej osud. Zkazil si mě. Zkazil si nás. Miloval jsem tě, nebo snad ne? Nebyl jsem ti dost dobrý? Musel si odejít? Nechat mě tady samotného? Opustil si mě ve tmě, Liame. Nechal si mě bloudit a já se ztratil. Ale jednou to blbý světlo zase naj...