Ahoj... :) Tady máte po dlouhé době další kapitolu. Nejdřív se chci ale omluvit... Ve čtvrtek jsem byla pryč a vrátila jsem se v pátek někdy okolo 5té hod. Pak jsem byla večer na koncertě.. takže jsem neměla čas napsat tuhle kapitolu.. Mno a v sobotu jsem byla líná... :DDD Pro neděli mám zase výmluvu jménem 'Loreta' ... :DDD No prostě se omlouvám, že jsem nepsala.... Přeci jen už je škola a já nemám tolik času na psaní... :/
Takže ještě jednou MOC se OMLOUVÁM... ;) :D
Navíc přemýšlím o nové story, kterou bych chtěla začít psát... :D
Tuhle kapitolu jsem rozdělila na dvě části, takže další polovinu můžete čekat zítra? Pozítří? :DDD
Jinak jako vždy koment a vote potěší... :)
**************
'Lucas si přečetl název knihy a přestal se usmívat. "Kde jste jí našli?" Zeptá se. Nastalo hrozivé ticho...'
-----------------Večer ----------------
Musela jsem uznat, že ti tři se rychle skamarádili. Začali společně hledat odpověď na to, proti komu vlastně budem bojovat...
Vlastně musím uznat, že bylo zábavné pozorovat je, co dělají, za blbosti... Hlavně, když po jedné hodině trápení u knížky to Lea začalo nudit a šel si prohlédnout Lucasův pokoj.
...
Vrátil se s mísou v ruce. Všichni jsme se na něj dívali. On se jen škodolibě zatvářil a pak hned po nás začal házet kousky ledu z mrazáku. "Íííííí" slyšela jsem zavřískat Kate, kterou právě trefil do krku a led jí sklouzl do výstřihu. Rychle jsem se schovala za pohovku a jen chvílema sledovala co se děje na 'bitevním poli'. Lucas se také schoval za gauč a jen nadával, že nechal ty ledy v mrazáku. Kate utekla do chodby, tam se asi schovala na záchod.
Když házení ledů ustalo vylezla jsem, přelezla pohovku a sedla si do prostřed pohovky. Leo šel ke mně blíž a sedl si vedle mě.
Rukou mě objal kolem ramen. Podezřele jsem se na něj podívala a v tu dobu se to stalo. V ruce držel led a hodil mi ho za tričko.
Vyskočila jsem a rychle ten led vyndavala. Leo a Lucas se jen smáli.
"Hahaha! Opravdu velmi vtipný..." Říkám, ale oni se akorát začali smát víc. Našla jsem ten led, sedla si a rozetřela jsem mu ho o obličej. "Tak a máš to." Řekla jsem mu a vyplázla na něj jazyk. "Kate! Už můžeš vylést!" Volal na ní Leo.
Chvíli bylo ticho.
"Kate?" Zavolal na ní znovu.
Najednou vešla do obýváku. "Myslím, že máme problém." Řekla a otočila se zpět do chodby.
"Co se děje?" Ptal se Lucas a vstal.
"Ano máte problém a to velký..." Řekl někdo a vyšel z chodby.
ČTEŠ
No memories ✔
WerewolfPrávě je čas, kdy lidé věří, že upíři, vlkodlaci a ostatní nadpřirozená stvoření neexistují. Ale, co když jsou o nich příběhy přece jen skutečné? Vlkodlaci jsou vlastně hodná stvoření, i když si to lidé nemyslí. Zabíjí upíry jen proto, že je ochraň...