18.

778 71 0
                                    

Ahoj.. Především chci poděkovat všem, kteří tuhle story čtou a taky za neuvěřitelných 1,7+ K Reads! <3 a taky za 140 votes :3 :D

Takže.. tady máte další kapitolu.. :3

Koment a vote potěší... :3 :)

*******************

Chvíli tam jen stála a pozorovala mě. "Potřebuješ něco?" zeptám se jí nakonec.

"No. Jen jsem se šla podívat, co děláš. Už si byl nějakou tu dobu pryč." řekla a šla ke mě blíž. Zavřela za sebou dveře.

Odložil jsem knihu a pozoroval ji. Stopla si přede mě. "Ty umíš latinsky?" zeptala se mě a dívala se na tu knihu.

"Ano" Sedla si vedle mě.

"Venku na nádvoří se prý dneska hraje fotbal a já nevím kudy se tam jde... Jack, Kate a Ren už tam jsou..."

"Doprovodím tě. Jestli teda chceš..." přikývnula a já vstal. Došel jsem ke skříni a otevřel ji. Vyndal jsem z ní moje oblíbené černé tílko.

Mery vstala a šla ke dveřím. "Počkám na tebe venku" jen řekla a odešla. Já se převlékl ukryl knihu a šel za ní.

**********

*Mery

Vyšli jsme na nádvoří. Bylo větší než jsem čekala. Akorát na konci nádvoří byla obrovská zeď. Kromě menšího fotbalového hřiště tam byla ještě malá zahrada. Stoupli jsme si k Renovi a ostatním.

"Přišli jste právě v čas na rozdělení lidí do týmů.." oznámila nám Kate.

"Super" neřekl zrovna s nadšením Leo.

"Co se děje?"

"Nic" sedne si na zem.

Tázavě se podívám na Kate, ta ale jen pokrčí rameny.

"Všimli jste si, že je tým jen upírů a druhý je zase jen vlkodlačí?" říkám jim.

"To je normální." řekne mi na to Kate.

"Aha" podívám se, kdo vlastně bude hrát z vlkodlaků. Znala jsem tam jen Jacka a Rena, který hrát nechtěl. Někteří se ho snažili přemluvit, aby hrál.. bylo to marný.

Leo seděl vedle mě a smutně se díval na týmy.

"Hej! Nemáte hráče?" zavolala jsem na ně. Všichni se na mě podívali.

Vstala jsem, chytla Lea za ruku a vytáhla ho na nohy. "Tady je!" vykřikla jsem na ně a ukázala na Lea. Chvíli se v tým radil a pak díky Jackovi nakonec jeden z nich řekl. "Dobrá, může hrát s námi"

Ren za mnou přiběhl. "Uff.. právě jsi mě zachránila." řekl a sedl si ke Kate. Leo se na mě podíval, objal mě a do ucha mi zašeptal "díky"

________

Po pěti minutách padl první gól. A najednou místo fotbalu tam byla rvačka. Přiběhl k nim Lucas a snažil se je odtrhnout. Hodně upírů a vlkodlaků kvůli té rvačce odešli radši pryč. Lucasovi tam začal pomáhat nějaký vlkodlak. Rychle jsem jim běžela pomoc.

Lucas odtrhnul nějakýho upíra z Lea, který se válel na zemi. Běžela jsem k němu, popadla ho za ruku a táhla ho pryč od té rvačky.

V bezpečí jsem si ho prohlédla. Měl roztrhané tílko doslova na kusy, jinak se zdál docela v pořádku. Tedy až na to, že měl natržený ret a jelito pod okem.

"Jsi v pořádku?" zeptala jsem se ho. Nevnímal mě a dál sledoval rvačku. Chytla jsem jeho tváře do dlaní a sledovala, zda nemá další zranění. Nakonec jsem ho objala.

"Jo jsem v pohodě" řekl a vyprostil se z mého sevření. Otočil se směrem k vchodu dovnitř a odešel.

No memories   ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat