41.

489 49 2
                                    

"Potřebuju vaší pomoc..." tázavě se na mě podívali, ale já dal svůj ukazováček na rty a společně jsme šli ven na nádvoří, kde jsem jim konečně mohl říct můj plán.
***************

Souhlasili s mým nápadem a řekli, že mi pomůžou. "Musím uznat, že už mě poslední dobou štval. Od té doby, co jsi utekl se začal chovat, jak pánem světa. Navíc byl rozzuřený, že jsi utekl a začal se chovat dost krutě. Několikrát jsem přemýšlel, že uteču, najdu tě a pak pomůžeme ostatním zabít Cadogana, jenže nikdy jsem se k tomu neodvážil." řekl Ralp. "Co tedy musíme udělat, nebo kdo?" ptala se Becky. Vždy jsem věděl, že na ně se můžu spolehnout.

Vše jsem dovysvětlil a napsal i do takového sešitu vše důležitého o Ralphovi. Proč jsem to udělal? On se totiž vydá ven za hranice tohoto hradu. Sešit mu poslouží, aby si vzpomněl kým je a co má za úkol. Bylo to naplánované do sebemenšího detailu, nepřipadalo v úvahu, že by se něco mohlo pokazit. Ralp vyjde ven, přečte si sešit a najde Mery s ostatními. Zatímco já s Becky bude uvnitř vymýšlet, co dál.

Ralp si vzal na sebe černé kožené věci, přes ústa černý šátek a vyrazil.

*Ralp

Otevřel jsem obrovská vrata a chvíli sledoval život venku. Zhluboka jsem se nadechl a pak zase vydechl. Na pár vteřin zavřel oči a hned jak jsem je otevřel, udělal dva kroky vpřed. Byl jsem venku. Zatemělo se mi před očima. Radši jsem se přidržel teď už zavřených dveří. Znova jsem je otevřel.

Byl jsem zmatený... Kde to k sakru jsem?! ptal jsem se sebe pořád dokola. Nic mi nedávalo smysl. Pod černou koženou bundou jsem ucítil něco tvrdýho. Vytáhl jsem to. Byla to tenká kniha. Na deskách bylo napsáno: "Důležité! Přečti si to!" Tak jsem tedy tu knihu otevřel. Byly tam všechny informace o mně a také popis osoby, kterou mám najít. Šel jsem kamenitou cestou dolů.

Zastavil jsem se, až když jsem uslyšel a později i uviděl dívku s bílými vlasy. Chvíli jsem jí pozoroval. Zastavila se, když mě uviděla. Zvědavě na mě koukala... ona i její kamarádka. Usmál jsem se na ně a šel blíž k nim. Prohlíželi si mě a já zase je. Nakonec jsem upřel svůj zrak na tu vlkodlačici s bílými vlasy.

"Ty jsi Mery, že?" zeptám se, abych se ujistil, že popis je přesný.

"Ano, kdo se ptá?"

"Jsem Ralph, ale o mě teď nejde." odsekl jsem asi trochu víc podrážděně, než jsem chtěl.

"Tak o co tedy jde?" zeptala se ta druhá. "No. Poslal mě sem Leo. Abych to upřesnil, požádal mě a já jsem mu vyhověl." nechápavě na mě hleděli. "Máme podle všeho plán. Já, Becky, Leo a ještě ti, co se k nám přidají, vám pomůžeme ve válce proti Cadoganovi. Právě teď Leo s Becky vymýšlí plány do války." Mery se usmála a přikývla. "Dobrá, pak bychom i my měli vymyslet nějaký plán." odmlčí se. "Musíme přivést další nadpřirozený a ..." přeruším jí odkašláním.

"Tohle nebude nutné... Ti jsou už určitě zde." ušklíbnu se a dívám se dolů na louky, kde jsou vidět skupiny nadpřirozených. Ona se otočí a uvidí přesně to, co já. "Aspoň o práci míň." řekne a otočí se na mě s úsměvem na rtech.

Nedivím se, že se Leovi tak moc líbí... je odvážná, silná a ... a ... krásná.

**************
Ahoj, další kapitola je na světě, tak doufám, že se vám líbí... :)) :D
Jak už jste jistě poznali na obrázku je Ralp... ;'D
Děkuju za vote, které mi tu dáváte... :) vždy mi tím dáte tolik energie, že napíšu další kapitolu... :))

No memories   ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat