14.

847 71 2
                                    

Ahoj.. :) máte tu menší popis Kate, Jacka a Lea... :) Doufám, že se bude líbit :)

Vote a koment potěší :) :D

--------------------------------------------

Kate:

Hnědovlasá vlkodlačice s hubenou postavou a s hnědýma očima, vysoká je asi 165cm.

Kate je pořádná a hlavně chytrá. Stará se o svůj vzhled. Je náladová a někdy se chová jak primadona.

Jack:

tzv. 'Vlkodlačí silák'. Má vlasy do zrzava a oči zeleno-modré. Je na něm vidět, jak moc posiluje. Výška: 189cm.

Je přátelský, milí a pozorný. Ze všeho nejvíc ale miluje svojí posilovací výbavu.

Leo:

Má blonďaté vlasy a zelené oči. Postavu má atletickou a výdrž nepřekonatelnou. Výška: 183cm.

Leo je tichý, pokud však přijde k alkoholu, nebo když má dobrou náladu dozvíte se, že je i ftipálkem a dobře naladěným klukem. Je pozorný a hlavně jeho reflexi jsou neuvěřitelné.

UPOZORNĚNÍ!: Leo není ani vlkodlakem a ani upírem! Jeho druh je známí pod názvem 'Kočkodlak'.

******************

Dlouho jsem si s nimi povídala a dozvěděla se od nich něco o téhle budově.

Po chvíli jsem se přistihla, jak vyhlížím, zda se tu neukáže Lucas. Bohužel se neukázal. Měla jsem na něj pár otázek a opravdu nevím jak ho tu najdu.

Po pár hodinách sedění si Kate stoupla a řekla "Jdu spát. Ehm... Kde ty máš pokoj?"

"Ani nevím... Teda jestli je ta cela, kde jsem se probudila můj pokoj, tak...." nedořekla jsem to a už mě Kate táhla za sebou.

Její pokoj byl úchvatný a hlavně uklizený. Prohlédla jsem si pár obrazů, kteří viseli na zdi. "Jestli chceš můžeš tu být se mnou. Neboj se Ren bude teď 'vlastnit' pokoj s Le-em (pozn. aut. Nevím, jak jinak napsat :D )."  odmlčela se. "Jsou kousek od tud." usmála jsem se a tiše řekla "Děkuju"

No memories   ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat