Ahojky... máte tu další kapitolu.. :) :D Doufám, že se bude líbit. :)
Koment a vote potěší... ;) :) :DTuto kapitolu určitě chci věnovat všem co tuto story čtou a dávají mi Vote a hlavně mému bráchovi, který tuto povídku čte.. :D :) :3
*************************
Šli jsme spát. Chvíli (Takže pár hodin to bylo.. :D) jsem jen tak ležela a dívala se do stropu, nakonec mě to ale přestalo bavit. A v tu dobu jsem uslyšela na chodbě kroky.
Vstala jsem a potichu došla až ke dveřím. Pootevřela jsem je a nakoukla ven. Šel tam jen Leo, který se na mě otočil. Usmál se na mě.
"Nespíš?" zeptal se. To bylo poprvé, co jsem slyšela jeho hlas.
"Ne" řekla jsem mu potichu.
Rozhlédl se po chodbě a pak mi naznačil, ať jdu za ním. Zavřela jsem dveře a šla. Dovedl mě k nim do pokoje. Vešla jsem do vnitř. V jejich pokoji nebyla taková čistota, jak u Kate. Ren ležel na zemi a něčemu se smál. Všimla jsem si, že tam byl s nimi i Jack.
"Ahoj" uslyšela jsem, když si mě všimli. Leo za mnou zavřel dveře.
Sedla jsem si na pohovku a sledovala jsem, jak Jack otevírá plechovku s pivem. Napil se. Vedle mě si sedl Leo a také je pozoroval.
Po chvíli ticha pivo začalo kolovat dokola. Každý se musel napít. Netrvalo dlouho a všechno pivo se vypilo. Začala tu být veselá atmosféra. Ren ostatním povídal své trapasy a ostatní se mu smáli. I já se některým trapasům smála.
Po nějaké době jsem začala být unavená a oni také. Jack vstal šel ke dveřím. "Jdu spát" zašeptal. Zhasl nám světlo. Nepohnula jsem se a zavřely se mi oči. Ani ne během sekundy jsem usnula.Ráno jsem se probudila. Ležela jsem celou noc na pohovce s hlavou na Leově hrudi. On pořád spal, a tak jsem pomalu a potichu vstala a došla ke dveřím. Popadla jsem za kliku a otevřela dveře. Vešla jsem na prázdnou a tichou chodbu. Po špičkách jsem utíkala k sobě do pokoje.
Chvíli mi trvalo než jsem se dostala k dubovým dveřím. Otevřu je a uvidím, jak se Kate češe před zrcadlem. Vejdu dovnitř a usměju se na ní.
"Dobré ráno" řekne a oplatí mi úsměv.
"Jojo dobré..."
Sedla jsem si na postel a chvíli jí sledovala. Pak mi podala hřeben a já se mohla učesat. Upravili jsme se a oblíkly se do čistého oblečení, pak jsme teprve mohli vyrazit na snídani.
"Hotovo?" ptám se jí ještě před tím, než jsme vyrazili.
"Hotovo." odpoví a společně jdeme na snídani.
*********************************************************
Vejdeme do 'jídelny'. Poprvé jsem ti povšimla, jak je tato místnost dlouhá a široká. Stoly byly blízko u sebe a dokonce jsem si povšimla, že upíři a vlkodlaci byli rozdělaní.. upíři měli levou polovinu a vlkodlaci zase tu pravou. Kluky jsem uviděla u stejného stolu jako včera. Šli jsme k nim. Přisedli jsme si a dali si na připravené talířky snídani a do hrnků nalili čaj.
"Jak jsi se vyspala?" zeptal se mě Jack.
"Jojo dobrý..." řekla jsem a podívala se na Lea. Ten, jak kdyby nevnímal a míchal si pořád dokola svůj bylinkový čaj.
"Že ty jsi spala u nich?" psala se Kate.
"No... já..." dokázala jsem jen říct. "Tak mě to nevadí..." přerušila moje povídání a napila se.
"Víš, já nemohla spát a slyšela jsem, jak Leo šel po chodbě. No a tak mě pozval k nim." Snažila jsem jí to vysvětlit. Kate přikývla.
Leo se mi podíval do očí a usmál se. "Ale byla sranda, co?" řekl a mi se začali smát. Jediná Kate nechápavě kroutila hlavou.
ČTEŠ
No memories ✔
WerewolfPrávě je čas, kdy lidé věří, že upíři, vlkodlaci a ostatní nadpřirozená stvoření neexistují. Ale, co když jsou o nich příběhy přece jen skutečné? Vlkodlaci jsou vlastně hodná stvoření, i když si to lidé nemyslí. Zabíjí upíry jen proto, že je ochraň...