Ahoj :) tady máte kapitolu číslo 31! :)
Tentokrát se nebudu omlouvat, za to, že bych dlouho nepsala, ale spíš za to, že je tahle kapitola hrozivě krátká... :D
Je neuvěřitelné, jak rychle stoupá reads.... Během necelých dvou dnů přibylo cca 420+- reads... Strašně moc děkuju <3
Jinak vote a koment potěší... :)
***********
*Mery
Šli jsme spolu s ostatními po chodbě. V jednu dobu se obrovská -dalo by se říct- fronta zastavila a mi jsme museli šnečím tempem jít dopředu. Šli jsme směrem ke skleněným dveřím.
Na konci dveří nás zastavili a dali nám náramky. Barvy náramků byli jen modrý pro kluky a červený pro holky. Museli jsme je nosit pořád, dokonce prý byly nezničitelní, i když pochybuji, že by je nezničil třeba obr nebo kdokoli jiný...
Šla jsem vedle Lea za ostatními až k tomu cvičišti. Tam nás rozdělili do různě velkých skupin. Já byla ve skupině s Leem, Lucasem a Kate + -pokud se nemýlím- tak ještě s dalšími 60ti lidmi (upíry a vlkodlaky).
Pak jsme si v těchhle skupinkách losovali jména, kdo s kým bude na různé posilovací cviky.
*
Šla jsem ke klobouku, který přeplněný jmény. Jediný, co jsem věděla jistě bylo, že jsem si nemohla vylosovat své jméno, nebo dokonce jméno jiné holky. Museli jsme být holka a kluk.
Sáhnu do klobouku a vytáhnu si jeden lístek. Na chvíli zavřu oči. Jediný co teď potřebuju, abych byla s někým, koho aspoň trochu znám. Otevřu oči a pomalu rozbalím ten papírek. Nahlas přečtu jméno. A to:
"Lucas Carmide."
Vrátím jim papírek, ulevím si a vrátím se zpět do řady na své místo. 'Jo! Dobrý, jsem s Lucasem!' Usmívám se.
*Leo
Čekal jsem, až si Mery někoho vytáhne. No co dodat? Doufal jsem, že si vytáhne mě, ale ona si vytáhla jméno Lucas Carmide.
Jen jsem se zamračil, když jsem uslyšel jeho jméno. Nejdříve jsem byl zklamaný, že si nevytáhla mé jméno, ale když se otočila a já viděl její úlev v obličeji, hned jsem věděl, že je to tak lepší.
Mě si pak vytáhla nějaká holka. Abych řekl pravdu, jméno si nepomatuju.
************
Takže, co říkáte na tuhle kapitolu? :)
Chci vám oznámit, že píšu novou knížku jménem My friend ghost. Byla bych strašně ráda, kdybyste si jí přečetli... :)
Navíc moje kamarádka teď začala psát taky novou knížku s názvem Notebook of death a já bych byla strašně ráda, kdybyste si jí přečetli... Píše úžasně, tak doporučuji... :) ;)
Odkazy dám do komentáře, předem děkuju... <3 :3
ČTEŠ
No memories ✔
WerewolfPrávě je čas, kdy lidé věří, že upíři, vlkodlaci a ostatní nadpřirozená stvoření neexistují. Ale, co když jsou o nich příběhy přece jen skutečné? Vlkodlaci jsou vlastně hodná stvoření, i když si to lidé nemyslí. Zabíjí upíry jen proto, že je ochraň...