Ahoj.. :) :D
Další kapitola je tu! :D ;D
Koment a vote potěší... :) :D
Pokud byste chtěli, abych vám věnovala další kapitolu, napište mi do komentu a já vám jí věnuji... ;) :)*******************
Dosnídali jsme a šli se podívat do knihovny. Moc lidí tam nebylo a klukům se do knihovny také nechtělo. Jenže je Kate přemluvila, že tam bude zábava...
No co bych vám řekla... bylo tam asi jen pět lidí z celkového počtu + naše parta.
Stoupla jsem si k jedné z knihoven a zírala na hromadu knih. Na chvíli jsem se otočila na ostatní a pozorovala je s úsměvem.
Kate něco hledala. Leo si sedl na židli a nohy měl položený na stole. Byl sticha a díval se někam do stěny. Ren si povídal s Jackem, který dělal kliky na podlaze.
Podívala jsem se zpět na knihy. Vytáhla jsem jednu z nich. Vypadala hodně staře. Byla uložena v koženým pouzdru, na kterým byl napsán zlatým písmem latinský nápis: Historia nostra tellure (překlad: Dějiny naší planety).
Šla jsem se posadit k nim. Jen co jsem si sedla a dala knihu na stůl, Ren se posunul blíž ke mě a díval se na tu knihu. Leo zpozorněl, když název knížky Ren nahlas přečetl. Jack si nás nevšímal a posiloval dál.
Otevřela jsem ji a podívala se na první stránku. Pozorovala jsem starý zažloutlý stránky, které byly popsané inkoustem. Nebyla jako ty ostatní knihy tady v knihovně. Celá byla napsána ručně a hlavně v latině.
Leo si sednul hned vedle mě. Teď jsem měla Lea na pravé straně a Rena na levé.
"No tak tady si asi nepočtu." řekla jsem a zavřela knihu. Chtěla jsem vstát a odnést jí zpátky, když v tom mi Leo chytil ruku, kterou jsem měla položenou na té knížce.
Podívala jsem se na něj. "Já si jí s radostí přečtu." řekl mi.
Pustila jsem tu knihu a on si jí hned vzal do náruče, vstal a chystal se odejít. "Ale víš, že je v latině." řeknu mu rychle. Podívá se mi do očí. Mrkne a odejde.
Sleduju jak mizí. Kate si sedne vedle mě. "Proč odešel?"
"Nevím" řeknu a podívám se na ní.
ČTEŠ
No memories ✔
WerewolfPrávě je čas, kdy lidé věří, že upíři, vlkodlaci a ostatní nadpřirozená stvoření neexistují. Ale, co když jsou o nich příběhy přece jen skutečné? Vlkodlaci jsou vlastně hodná stvoření, i když si to lidé nemyslí. Zabíjí upíry jen proto, že je ochraň...