17.

822 68 2
                                    

Zdravím všechny, kteří tenhle příběh čtou .. :) :D

koment a vote potěší... :) ;)

******************

*Leo

Odběhl jsem do pokoje. Zavřel za sebou dveře a sedl si na pohovku. Otevřel jsem knížku a našel Úvod.

Bylo tam napsáno: Verum est, omne quod scriptum est in libro isto. Nihil est, mendacium est. (Překlad: Vše co je v této knize napsáno je pravdivé. Nic není lež.)

A trochu níž bylo: Qui invenit homo, credo quod die recte fit ad salutem et pacem. (Překlad: Věř, že jednoho dne se ukáže člověk, který najde správnou cestu k vítězství a míru.)

Otočil jsem stránku. Bylo na ní červeně napsáno: Birth Draen (Narození Draena). Kousek pod tím bylo napsáno: Jednoho dne se narodil Draen. Byl to syn boha a překrásné lidské ženy, která měla dar 'kouzlení'. Draen nechtěl být jediným odlišným stvořením na planetě, tak stvořil rasu známou pod názvem Vlkodlaci. Stvořil je tím, že spojil vlka s člověkem. Jenže lidi, které tak spojil se nesnesli s rasou jeho bratra, který se narodil rok po něm. Jmenoval se Horkaim. Stvořil si rasu zvanou Upíři, vytvořil je tím, že spojil člověka s mrtvolou. Spory mezi nimi se zhoršovali, a tak oba bratři vytvořili bytost, kterou dokáží porazit, jen když se upíři a vlkodlaci spřátelí a začnou spolupracovat. (Tak trochu jsem to zkrátila.. :D jinak jsem to psala rovnou česky, protože se mi to nechtělo psát latinsky a pak znovu do závorky napsat překlad... :D )

Vyrušilo mě ze čtení klepání na dveře. Zvedl hlavu od knihy a jen co se dveře otevřeli, spatřil jsem v nich Mery.

Měla na sobě černé kraťásky a bílí tílko. Vlasy měla učesané do copu. Usmála se na mě a já jí úsměv musel oplatit.

No memories   ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat