Desmond
Miután KinMooval úgy-ahogy beszélgettünk mindketten vissza sétáltunk, de elég feszélyezett volt a légkőr. Engem mégsem érdekelt, főleg nem Zek, aki egyébként csak bámult rám. Persze Siu és Doyun voltak, akik a hogylétem felől érdeklődtek, ahogyan ők voltak azok, akik még Zek és Jinwoo közelébe se engedtek.
Kezdett nekem nagyon elegem lenni abból, hogy az a kettő a szavaikkal azt akarták elérni, hogy edzek, de közben meg teljesen más volt a tervük. Ezek után ne is csodálkozzanak azon, ha kerülni kezdem őket. Bár ahogy ezekre gondoltam teljesen olyan, mintha egy nő lennék, akinek épp két hódolója is van. Nem jó érzet, nagyon nem..
~***~
Az edzések után nekem valahogy nem volt étvágyam, ezért míg ők ettek, én elmentem fürdeni. Ami egyébként a szobáik folyosó végéjén volt található. Rejtély számomra az egész könyvtár. Annyi, és akkora helyek vannak benne, erre ahol alszanak azok kicsik. Jó, valahol megértem, hiszen csak éjszaka használják a szobákat, de ettől függetlenül még döbbentő.
Fürdőjük is egy mosdókagylóból, egy zuhanykabinból, egy mosógépből és egy vécéből állt. Persze öt férfinak nagyobbra biztosan nincsen szüksége, de elég szűkös a hely, és ezt még csak szép szóval mondtam.
Épp a pólómat akartam levenni, amikor koppanást hallottam. Szemöldök ráncolva néztem a hang irányába, de csak Amalilliseu és Bewitcher rosszalkodtak. Levettem a pólómat, amit a mosógép tetejére tettem, majd a mackó nadrágomat is. Őszintén amikor az ittlétem első fürdőzésén is előttük kellett levetkőznöm, kissé feszélyező volt. Főleg, hogy előszeretettel rohangáltak körülöttem. Ezeket leszámítva mégse szégyenlősködhetek azok előtt, akik egyébként a lelkem. Ezért már sokkal bátrabban vetkőztem le, és álltam be a zuhanykabinba.
Bár a kabin ajtaját nyitva kell hagynom, mert ha nincs nyitva, akkor Amalilliseu képes neki futni. Ami egyszer már megtörtént..
- Des! - Haj mosás közben Amalilliseura kaptam a tekintetem, aki beszáguldott a kabinba, és felfutott a lábamon.
- Hé. - Amalilliseu a nyakam mögé bújt, mire lenéztem. Bewitcher is mellettem volt, bár a kis lábaival épp a kabin ajtaját próbálta becsukni, amin már a szemöldökeim ráncoltam. - Mégis mi bajotok van?
- Jarl szagát érzem. - Bew szavaira nem mondtam semmit, csak segítettem neki becsukni a kabin ajtót, majd Amalilliseut leraktam mellé, hogy végre nyugodtan tudjak fürdeni.
- Segítsek hajat mosni? - Félszemmel Amalilliseura néztem.
- Nem kell, köszi. - Megmozgatta a bajszait, és durcás szemekkel elfordult. Szemeimet forgatva lemostam a sampont. Tusfürdővel bekentem a testem, majd azt is lemosva elzártam a vizet. Kinyitottam a kabin ajtót, pontosítva akartam, mivel Bew nem engedte. - Bewitcher. - Felpillantott rám, amolyan bűnbánó szemekkel. - Mégis mi bajotok van?
- Jarl.
- És? - Értetlenkedve néztem rájuk felváltva. - KinMoo szobájában alszom, tehát megköszönném, ha hagynátok, hogy felöltözzek. - Erővel kinyitottam a kabin ajtót, ami miatt Bew előre zuhant a csempére, de abban a percben nem tudtam megsajnálni őt. Néha az idegeimre tudnak menni.
Törülközőt a kezembe véve megtöröltem a testem, majd magamra aggattam az alváshoz használt ruháimat. Igaz egy fehér pólóból, és az egyik szürke mackómból állt. Törülközőt a nyakamba akasztottam, és az egyik végével a hajam dörzsöltem, közben az ajtó felé sétálva. Szabad kezemet a kilincsre tettem és kinyitottam az ajtót, majd akárcsak Bew, Jarl előre zuhant a csempére.
YOU ARE READING
A Végzet kardja [✔] {Javításra vár}
FanfictionVégzet kardja. Sok mese szól róla. Némely ember azt állítja egy szenilis Harcos lélek találta ki. Némelyik ember mégis olyanokat állítottak, hogy látták azt a kardot. De egyikre sem találtak bizonyítékokat. Valóban mese? A kard, ami egy suhintással...