Desmond
Szemeimet nyitogatva próbáltam betájolni, hogy pontosan hol is lehetek, de pár pislogás után felismertem a szobám plafonját.
- Desmond? - Hang irányába fordítottam a fejem, de akit láttam, azon a szemöldökeim ráncoltam.
- Doohoon professzor? - Csak mosolyogva intett, amivel még inkább összezavart. - Mit keres itt?
- Inkább te mondd, hogy mi van veled. - Még mindig értetlenül néztem rá. - Nem emlékszel semmire? - Elgondolkodva néztem a szobám plafonját.
- Azt tudom, hogy este apával elmentünk ahhoz az emberhez, aki megölte anyát. Valamiről beszéltem a férfival, majd valamiért előhívta a kardját, és megvágta a kezemet, onnan képszakadás az egész. - Professzor felé fordítottam a fejem, de ő érzelem mentes szemekkel nézett rám.
- Városi könyvtár börtönében voltatok? - Bólintottam. - Ahol az az őrült gyilkos van? - Ismét bólintottam. - Tehát a te anyukád volt az áldozat. - Erre már nem reagáltam.- Ne haragudj.
- Nem értem miért kér elnézést. - Érzelem mentes arcára apró mosoly került. - De arra nem válaszolt, hogy mit keres itt.
- Én pontosan azért vagyok itt, ami itt van. - Bal kezemre mutatott, mire oda fordítottam a tekintetem, de amit láttam azon már a szemöldökeim ráncoltam. Egy hófehér sárkány tekeredett az alkaromon, akár Bewitcher jele.. - Plusz arra is kíváncsi lennék. - Jobb kezemre mutatott, amit már próbáltam a takaró alá dugni, de ő nála nem sokat érek el vele.
- Megmagyarázom. - Mosolyogtam rá.
- Azt nagyon ajánlom. - Száj húzva elfordítottam róla a fejem, mégis amikor megláttam a kitört ablakokat attól féltem ismét elájulok. - Arról majd apádat faggasd.. - Kínos nevetésére ránéztem, majd újra az ablakaim felé. Megölöm apát!
~***~
- Szóval, - Apa megköszörülte a torkát, de nem nézett a szemembe, bár nem csodáltam. Mindig is a fejemhez vágta, hogy olyan szúrósan tudok nézni mint anya, és az ő tekintetét nem bírta elviselni, így az enyémet sem. - valóban nem emlékszel?
- Nem. Mi történt? - Itt már felém fordította a fejét.
- Kijöttél a cellából erősen vérző kézzel. - Bólintottam. - Az autóig bírtad, de az autóban már elvesztetted az eszméleted, de csak itthon tudtam lekezelni a sebed. És e seb miatt azt hittem, hogy csak vérveszteséged van, ezért nem ébredtél fel, mégis amikor másnap reggel 10-kor se ébredtél fel, akkor már valóban aggódtam. Ekkor történt, hogy benyitottam hozzád, és az egész szobában fehér füst gomolygott, ami még a kinyitott ablakon se szállt ki.
- Kinyitott? - Bólintott. - De hisz az összes kivan törve. - Kerekre nőtt szemekkel nézett rám, mire Doohoon professzorra néztem.
- Ne nézz rám, én már úgy mentem be, hogy ki vannak törve. - Értetlenül, de bólintottam. - Szerintem erről a lelkedben lévőket kellene kérdezned.
- Lelkemben lévőket? - Ekkor nem én voltam az egyetlen, aki értetlen volt, hanem apáék is.
- Desmond, te egy egész napot végig aludtál, és most azt vonjam le a kérdésedből, hogy nem is a lelkedben voltál?
- Utoljára a lelkemben olyan.. - Elgondolkodva néztem magam elé. - Egy hónapja volt. - Néztem vissza a professzorra, de ő elnyílt ajkakkal nézett rám.
- Ah! - Orvos hirtelen kiáltásán összerezzentem. - Ezért védte. - Apáék tekintete megváltozott, de én semmit sem értettem.
- Megmagyaráznátok végre?! - Csattantam fel ráütve a dohányzó asztalra, de ettől megfájdult a kezem.
- Desmond. - Kezem simogatása közben Doohoon professzorra néztem. - Emlékszel, hogy miért akartál a városi könyvtárba menni? - Bólintottam.
- Megkeresni a Végzet kardjáról szóló könyvet. - Máris lesajnáló lett a tekintete. - Most mi az? - Zavartan néztem végig rajtuk, de mindenki úgy nézett rám, amin már a szemeimet forgattam.
- Nem mondtad el neki? - Yoonsuk hyungra kaptam a tekintetem, de ő apát nézte.
- Nem hittem, hogy képes lesz rá. - Felváltva néztem rájuk, majd a mellettem ülő professzorra, de ő maga elé bámult.
- Tehát ki akart védeni? - Orvos nyitotta a száját, apa mégis befogta neki, amin a szemöldökeim ráncoltam.
- Ezt beszéljük meg ketten a szobádban. - Professzor szavaira aprót bólintottam, és felálltam a lépcső felé sétálva.
~***~
Professzor az íróasztalom maradványai közül felállította a székemet, és ráült, én pedig lehuppantam az ágyamra, mégsem nézett rám.
- Előtudod hívni a sárkányod? - Bólintottam. Felemeltem a kezem, mély levegőt vettem és kifújtam, majd kezdett láthatóvá válni a fekete füst. Bew felemelte a fejét, mégis valami más volt vele, agresszivitást éreztem a jelenlétéből.
- Bew? - Nem volt a kis sárkány alakjában, akkora volt akár az ágyam, és könnyedén a hátam mögé feküdt. Mégis a legszembetűnőbb változás nála a vörös szemek voltak. - Mi bajod? - Félszemmel rám nézett, de el is fordította a fejét, amin a szemöldökeim ráncoltam.
- Tehát még beszélni se beszél veled. - Professzorra kaptam a tekintetem. - Vajon akaratosan zárt ki a lelkedből? - Bewitcher morogni kezdett, bár amikor a farkával átölelte a hasam, valóban értetlenség futott végig rajtam. - Oké, oké. - Doohoon professzor feltett kezekkel hátra dőlt a székben. - Nem akarok neki ártani. - Szavaival annyit ért el, hogy abba hagyta a morgást.
- Szóval? - Bew felém fordította a fejét.
- Igaza van. - Összeráncolt szemöldökkel néztem rá. - Szánt szándékkal nem engedtelek be a lelkedbe.
- Mi? Miért?
- Mert valaki nem volt kiszámítható állapotban, és nem akartam, hogy bajod essen.
- Valaki? Kiszámítható állapotban? - Bólintott. - Nem éppen értelek, tehát beszélj normálisan. - Szemei kezdtek megváltozni, és már a megszokott fehér szemek néztek vissza rám.
- Ha nem volt kiszámítható állapotban, akkor miért jött ki, és védte? - Bew a professzorra nézett.
- Ugyan azért, amit most mondtál. Nem volt kiszámítható, tehát azokat akarta bántani, akik Desmond közelébe próbáltak férkőzni. Ezért harapta meg az orvost is. - Én csak a fejem kapkodtam köztük.
- És a dulakodás?
- Ki kellett jönnöm, és vissza kényszeríteni őt Desmond lelkébe, ezért néz ki így a szoba. - Professzor bólintott, én meg egyre jobban összezavarodtam.
- De most, hogy kint vagy, nincsen kiszámíthatatlan állapotban?
- Már nincsen, valahova elrepült lenyugodni. De valójában nem rossz ő, és nem is akart bántani másokat. - Professzor a szemöldökeit ráncolta. - Egyszerűen fájdalmasak számára az emlékek, amiktől megbolondult, ezért szállt meg egy olyan embert, aki egyébként egy egyszerű ember.
- És miért jött ide akkor? - Professzorról Bewre néztem, de ő engem nézett.
- Mert itt volt Desmond. - Saját magamra mutattam, mire bólintott. - Tudod.. - Elnézett rólam, majd újra rám. - Vannak olyan titkok, amikről te még mindig nem tudsz, és őszintén úgy véltem jobb ha nem is fogod megtudni őket. De mivel ő itt van, meg kell tudnod neked is.
- Értem. - Bólintottam. - És mégis miben hazudtál még?
- Ez az egyetlen hazugságom, bár nem is hazugság, csak rejtegettem előled. - Sóhajtva elfordítottam róla a fejemet.
- Tehát ki van bennem? - Professzor szánakozó szemekkel nézett rám, ami még inkább idegesített.
- Fehér sárkány. - Bewitcherre kaptam a tekintetem. - Végzet kardja, benned van..
🍁
Hm-hm..
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Végzet kardja [✔] {Javításra vár}
FanficVégzet kardja. Sok mese szól róla. Némely ember azt állítja egy szenilis Harcos lélek találta ki. Némelyik ember mégis olyanokat állítottak, hogy látták azt a kardot. De egyikre sem találtak bizonyítékokat. Valóban mese? A kard, ami egy suhintással...