~26. - Megbocsájtás~

339 33 4
                                    

Doyun

- Három. - Telefont nézve elkezdtem vissza számolni. - Kettő. Egy. Engedjétek el egymást! - Mindkettejük keze leesett az ölükbe, de amennyi vér folyt ki a sebükből, attól féltem elájulok.

- Desmond! - Jinwoo és Zek kiáltására oda kaptam a fejem, és őszintén nem lepődtem meg azon, hogy Desmond elkezdett oldalra dőlni. Bár megkönnyebbültem, hogy Zek felé, aki el is kapta őt.

- KinMoo! - Siu ha nem térdel KinMoo mellett, akkor előre zuhant volna Desmond ölébe. Rejtély számomra, hogy miért tették meg, de ha bármelyiküknek is baja esik, én magam ütöm meg mindkettőt!

~Két nap múlva..~

- Ah, megőrülök! - Sóhajtva döntöttem hátra a fejem a kanapé támlájára.

- Ne mondogasd már egyfolytában. - Félszemmel Siura néztem. - Két napja ezt hajtogatod.

- Mert így van. - Láttam, ahogy a szemeit forgatja. - Mégis minek csinálták meg, ha két napra kiütik magukat? Sőt talán tovább is.

- Te is hallottad, hogy miért. - Újabb sóhajjal néztem a nappali plafonját. - Bewitcher érthetően a tudtunkra adta, hogy Desmond vére halálos még a Harcos lelkek számára is. KinMoo pedig segíteni akart neki, ezért vállalta.

- Pontosan milyen is ez az egyesített, vagy összeolvadt valami erő? - Felemeltem a fejem, és a fotelban ülő kis sárkányra néztem, akinek a szarvával épp Amalilliseu játszott.

- Nos, őszintén ebben még én is tanácstalan vagyok. - Szemöldök ráncolva néztem rá, majd Siura, de ő is értetlen volt. - Azt tudom, hogy ezután Des ereje megfog változni és tudja majd kezelni KinMoo erejét. Ahogy KinMoo is Desmondét.

- Ezért volt, hogy amikor ők ketten elájultak, te és Yuuki vért cseréltetek? - Siu kérdésére csak bólintott.

- Majd Amalilliseunak is meg kell tennie, de jobban szeretném, ha Des mellette lenne. - Bewitcher Amalilliseu fejére ütött, aki erre a fejét fogva elhúzódott tőle. - 1000 éves, de bébi testben van, vagyis sokkal kevésbé bírja a fájdalmat mint én. Mint látjátok. - Nos, ebben igazat adtam neki, mivel egy fejre ütéstől szipogott.

- És ezt az erőt csakis így lehet elérni? - Bewitcher rám nézett és bólintott.

- Én és Amalilliseu mások vagyunk, hiszen mindketten Des lelkében élünk. De az, hogy meglegyen a valódi ereje, muszáj megtennie. - Bólintottam. - Bár kétlem, hogy ezek után bármikor is újra szeretné csinálni.

- Igaz. - Siu kuncogva lentebb csúszott mellettem. - Ettől függetlenül azért kíváncsi lennék.

- Mire? - Felém fordította a fejét.

- Hogy milyen lehet Desmond ereje. - Szavain csak a szemeimet forgattam. Már válaszolni akartam, amikor toppanások ütötték meg a fülemet.

- Zekék felébredtek? - Siuval egymásra néztünk, majd a szobák folyosója felé, de ott se Zek, se Jinwoo nem bukkant fel. Hanem valaki más.

- KinMoo! - Siu felpattant mellőlem, és hozzá sietett. Egyáltalán nem nézett ki jól, sőt biztos voltam benne, hogy lázas. - Pihenned kellene még. - Lihegve támaszkodott a folyosóra vezető ajtófélfának, és felnézett rám.

- Hol van? - Értetlenül néztem rá. - Hol van Desmond?

- Jinwoo nem engedte, hogy a földön pihenjen, ezért ott van a szobájában. - Bólintott és hátat fordított. - KinMoo, - Nevére megtorpant. Oldalra fordította a fejét és félszemmel rám nézett. - hagyd pihenni. Te is lázas vagy, és alig állsz a lábadon.

A Végzet kardja [✔] {Javításra vár}Where stories live. Discover now