~30. - Ellenségből barát?~

295 22 2
                                    

Miután Momoya elment én lesétáltam a gyakorló terembe, és ott ülve a két tollat bámultam. Nem tudom eldönteni, hogy Hyun Junhooban bízhatok-e vagy sem. Állata szerint nem akar nekem rosszat, vagyis azt akarja, hogy bízzak benne? De mire fel segítene nekem? Vagy közelebb akar kerülni hozzám, hogy bízzak, és majd könnyedén hátba szúrjon? Mégis valami azt súgja, hogy bízhatok benne, akárcsak Momoyánál.

- Aish! - Két tollat ledobtam magam elé, és törökülésbe húztam a lábaimat. Bew és Amalilliseu előttem ültek, de amilyen szemekkel néztek rám, csak sóhajtani tudtam. - Nektek valami ötlet? - Egymásra néztek, majd közelebb lépdelve a tollakat kezdték el bámulni. - Név. Mégis milyen névben van K és I betű?

- Sok névben van. - Morogta Bew, amin a szemeimet forgattam. - Abban biztosak lehetünk, hogy a név azt a személyt fogja felfedni, aki állítólag erősebb nálad.

- Állítólag? - Bólintott. - Mintha túl sokat látnátok bennem. - Mindketten felnéztek rám.

- Te pedig alul becsülöd magad. Egyáltalán nincsen önbizalmad. - Amalilliseu közelebb totyogott hozzám, és az ölembe mászott. - Gondolj most bele. - Kíváncsian néztem rá. - Mivel ez a Junhoo így játszik, és az állatját küldi minden nap azt jelenti, hogy az ellenséged még nem akar lépni. Vagyis az árnyékban marad még egy ideig, és ebből azt is lehet levonni, hogy Junhoo figyeli. - Ezekre én nem is gondoltam..

- Tehát most azt mondod, hogy míg más hír nem jön szerezzek magamnak önbizalmat és edzek? - Bólintott.

- És míg pihenést szorítasz be az edzéseid közé gondolkozhatsz a másik rejtvényen, mert két betűből semmit nem tudunk kirakni. - Bewitcherre néztem. Igazuk van.

- Rendben. - Amalilliseu kiugrott az ölemből. - Mi is volt az a rejtvény?

- Valami, hogy az ellenséged közelebb van, mint hinnéd. A bajtársaid messzebb, mint hinnéd. 

- Az első feléből azt lehet levonni, hogy ismerjük az ellenségünket. - Mindketten bólintottak. - De erre főképp akkor tudunk választ találni, ha kitaláljuk a név kirakós eredményét. - Ismét bólintottak.

- És a második fele? - Sóhajtva összefontam kezeimet a mellkasom előtt. - Nem lehet, hogy olyanokra gondol, akikkel nincsen jó kapcsolatod? - Bewitcherrel együtt Amalilliseura néztünk, aki zavartan jártatta a fejét köztünk. - Rosszat mondtam?

- Nem. - Pislogva nézett rám. - Pont, hogy tökéleteset mondtál. - Még értetlenebb lett.

- Arra gondolsz, amire én is? - Bewre néztem.

- Nagyon remélem. - Persze erre a szemeit forgatta. - Egyetemen volt az egyetlen ellenségem, aki egy nap alatt megváltozott. De persze lehet rosszul gondoljuk.

- Nem hiszem. - Nézett rám Bewitcher. - De egy valamivel tudod ezt kideríteni.

- Mondd, hogy nem. - Sóhajtottam, de ő bólintott. - Azt a.. - Inkább nem fejeztem be a káromkodásomat. - Inkább edzünk. - Mindketten bólintottak így nagy nehezen felálltam és elkezdtük azt az edzést, amit még Jinwoo dobott össze. Vagyis az elejét, mivel nekem nem volt kivel küzdenem, így Amalilliseu próbálta legyőzni Malt. Sajnos csak próbálta..

- Ti mit csináltok? - Álmatag hangra oda pillantottam. Zek ásítva sétált felénk, majd lehuppant mellém. - Amalilliseu miért harapdálja Mal lábát?

- Eldöntöttük, hogy edzünk, de mivel még mindenki alszik, ezért csak Amalilliseu harcol. - Hümmögve bólintott. - De nagyon nem Mallal kellene harcolnia.

- Miért?

- Mert Mal sokkal nagyobb nála. - Néztem rá. - Inkább Lunaval, vagy Jarlal kellene, mert mindkettő kicsi.

A Végzet kardja [✔] {Javításra vár}Where stories live. Discover now